gamification kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: gamification

A márkaépítés kulcselemévé vált a gamification
A gazdaság egyre inkább online platformokra helyeződik, miközben felnőtt egy újabb generáció, amelynek figyelméért világszerte újszerű módszerekkel versenyeznek a márkák. Az egyik ilyen, gyorsan teret hódító eszköz a gamification, melynek legjellemzőbb trendjeit foglalta össze legutóbbi jelentésében az iProspect, a dentsu a dentsu digitális fókuszú, end-to-end médiaügynöksége.

Ez már a huszadik Internet Hungary - talán ez lesz a legjátékosabb
Alig több, mint két hét múlva kezdődik a huszadik - jubileumi - Internet Hungary konferencia Siófokon a Hotel Azúrban, ahová a rendezők több mint 2500 résztvevőt várnak, hogy azután hét teremben két napon át több, mint 300 nagynevű előadó oszthassa meg tudását, tapasztalatait vagy akár - mint például Jordán Tamás színművész - játékkal kapcsolatos élményeit. Mert ez a konferencia (sok egyéb mellett) a játékról, játékosságról szól, amit az üzleti életben - kicsit szárazabban - gamification-nek neveznek.

Gamification a bankolásban
A digitális világ és a mobilizáció drámaian formálja át a bankrendszert: a gamification és az élményalapú platformokon történő tranzakcióké a jövő az elkövetkező 10 évben.

Bankolás? Játszani is engedd!
A digitális világ és a mobilizáció drámaian formálja át a bankrendszert: a következő 10 évben a gamification és az élményalapú platformokon történő tranzakcióké a jövő.

Az alternatív valóságok és a gamification határozhatja meg a jövő munkahelyeit
A virtuális valóság a fehér gallérosok munkáját segítheti a jövőben, miközben az Y és X generáció esetében a munkáltatóknak meg kell barátkozniuk a munkakörnyezet játékosításával, azaz a gamificationnal, hogy a munkavállalók minél inkább motiváltak legyenek, hozzásegítve ezzel a vállalatokat a jobb eredmény eléréséhez – mutat rá a jelenlegi trendre az Adecco Csoport, a világ egyik legnagyobb humán erőforrás szolgáltatásokat nyújtó cége.

Az Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat
Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat keretében 2018-ban az EcoSim, a JátékosLét, az InterSim és az Abagil Kft. közösen 13 szakmai munkát értékelt. Az év legjobb gamification szakdolgozata címet pedig Hittig Zsófia nyerte el, a szabaduló szobák hatását vizsgáló pályázatával, díja 50.000 Ft volt.

Technológia és gamifikáció
A múlt héten megrendezett Boost My Event konferencia a rendezvényszervezéssel kapcsolatos új és meghatározó, nemzetközi trendek közül elsősorban a gamifikációra fókuszált, ami értelemszerűen magán a konferencián is megteremtette a játékos hangulatot és a jókedvet.

Computerworld ICT Day 2015 – terítéken napjaink trendjei, megoldásai (2. rész)
Technológia, megoldások, trendek, biztonság: az idei Computerworld ICT Day ezekre fókuszált. Nemcsak zajlanak a változások körülöttünk, hanem mindennapjainkat is átalakítják. Néhány további érdekesség dióhéjban.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
A magyar cégek fele nem tud pályázni EU-s támogatásokra
Végre egy helyen összegyűjtve megkapunk minden tanácsot, iránymutatást, hogyan pályázzunk EU-s támogatásokra, bár ezek egy ideje nem elérhetőek itthon. A pályázatíró szakember szerint jövőre újra lehetőséget kaphatnak a vállalkozók, azonban gyakori tévhitekre, hibákra hívja fel a figyelmet.
Mutatunk 10 tippet, amivel kivédhetjük a csalásokat a Black Friday és a Cyber Monday idején
A Black Friday és a kiberhétfő (Cyber Monday) közeledtével a csalók nagyobb sebességbe kapcsolnak, hogy minél több pénzt gomboljanak le a gyanútlan áldozatokról az év kereskedelmi tekintetben legforgalmasabb időszakában. A vásárlók 2021-ben 8,9 milliárd dollárért vásároltak webshopokban a Black Friday ideje alatt, az azt követő kiberhétfőn pedig éves rekordot jelentő 10,7 milliárd dollárt költöttek amerikai webáruházakban. Érdemes körültekintőnek maradni az akciók idején is – segítségképpen az ESET kiberbiztonsági szakértői összegyűjtötték a leggyakoribb átveréseket, amikkel a csalók próbálkoznak a Black Friday-szezonban.