gamification kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: gamification

Ez már a huszadik Internet Hungary - talán ez lesz a legjátékosabb

Alig több, mint két hét múlva kezdődik a huszadik - jubileumi - Internet Hungary konferencia Siófokon a Hotel Azúrban, ahová a rendezők több mint 2500 résztvevőt várnak, hogy azután hét teremben két napon át több, mint 300 nagynevű előadó oszthassa meg tudását, tapasztalatait vagy akár - mint például Jordán Tamás színművész - játékkal kapcsolatos élményeit. Mert ez a konferencia (sok egyéb mellett) a játékról, játékosságról szól, amit az üzleti életben - kicsit szárazabban - gamification-nek neveznek.

2019. szeptember 14. 09:04

Gamification a bankolásban

A digitális világ és a mobilizáció drámaian formálja át a bankrendszert: a gamification és az élményalapú platformokon történő tranzakcióké a jövő az elkövetkező 10 évben.

2019. szeptember 13. 11:09

Bankolás? Játszani is engedd!

A digitális világ és a mobilizáció drámaian formálja át a bankrendszert: a következő 10 évben a gamification és az élményalapú platformokon történő tranzakcióké a jövő.

 

2019. szeptember 9. 12:01

Az alternatív valóságok és a gamification határozhatja meg a jövő munkahelyeit

A virtuális valóság a fehér gallérosok munkáját segítheti a jövőben, miközben az Y és X generáció esetében a munkáltatóknak meg kell barátkozniuk a munkakörnyezet játékosításával, azaz a gamificationnal, hogy a munkavállalók minél inkább motiváltak legyenek, hozzásegítve ezzel a vállalatokat a jobb eredmény eléréséhez – mutat rá a jelenlegi trendre az Adecco Csoport, a világ egyik legnagyobb humán erőforrás szolgáltatásokat nyújtó cége.

2019. június 24. 10:18

Az Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat

Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat keretében 2018-ban az EcoSim, a JátékosLét, az InterSim és az Abagil Kft. közösen 13 szakmai munkát értékelt. Az év legjobb gamification szakdolgozata címet pedig Hittig Zsófia nyerte el, a szabaduló szobák hatását vizsgáló pályázatával, díja 50.000 Ft volt. 

2018. október 11. 17:54

Technológia és gamifikáció

A múlt héten megrendezett Boost My Event konferencia  a rendezvényszervezéssel kapcsolatos új és meghatározó, nemzetközi trendek közül elsősorban a gamifikációra fókuszált, ami értelemszerűen magán a konferencián is megteremtette a játékos hangulatot és a jókedvet.

Kulcsszavak: konferencia gamification
2016. február 10. 13:58

Computerworld ICT Day 2015 – terítéken napjaink trendjei, megoldásai (2. rész)

Technológia, megoldások, trendek, biztonság: az idei Computerworld ICT Day ezekre fókuszált. Nemcsak zajlanak a változások körülöttünk, hanem mindennapjainkat is átalakítják. Néhány további érdekesség dióhéjban.

2015. február 16. 16:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenesen biztosítja ügyfelei számára innovatív célzási megoldását. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni. 

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

Történetének legjobb negyedévi üzemi eredményéről számolt be pénzügyi gyorsjelentésében az LG Electronics Inc. (LG). A dél-koreai vállalatcsoport 2020 január-márciusi időszakában 14,73 ezer milliárd won (12,45 milliárd dollár) konszolidált árbevételt ért el, míg az első negyedévi üzemi eredmény 1,09 milliárd wont (921,47 millió dollár) tett ki. 

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás