iProspect kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: iProspect

Kihívás a média számára lépést tartani a gyorsan változó fogyasztói magatartással
Az elmúlt néhány év krízisei alaposan átalakították a világot, a felgyorsult változásokhoz való alkalmazkodás a média világa számára is komoly kihívást jelent. Ezért is tarthat számot kiemelt érdeklődésre az a jelentés, amelyet az iProspect, a dentsu digitális fókuszú, end-to-end médiaügynöksége tett közzé Future Focus 2022 címmel.

A márkaépítés kulcselemévé vált a gamification
A gazdaság egyre inkább online platformokra helyeződik, miközben felnőtt egy újabb generáció, amelynek figyelméért világszerte újszerű módszerekkel versenyeznek a márkák. Az egyik ilyen, gyorsan teret hódító eszköz a gamification, melynek legjellemzőbb trendjeit foglalta össze legutóbbi jelentésében az iProspect, a dentsu a dentsu digitális fókuszú, end-to-end médiaügynöksége.
Keresőmarketing céget alapít Magyarországon az iProspect
Az iProspect keresőmarketing vállalat a mai napon bejelentette az iProspect Magyarország indulását. Az új iroda része az iProspect folyamatos globális terjeszkedésének, amelynek célja, hogy a marketing-szakembereket könnyen alkalmazható globális keresőmarketing megoldásokkal lássa el.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Most lesz csak igazán fontos érteni az energiacímkéket
Tudatosabb háztartásigép-használatot hozhat lakossági szinten az energiavészhelyzet. Az augusztustól érvényes szabályozás szerint az is könnyen kicsúszhat majd az átlagos havi fogyasztásból, aki nem él fényűző életet. Simon Anikó, a Gorenje Magyarország Kft. marketingvezetője szerint a jövőben kulcsfontosságú lehet, hogy milyen állapotban vannak a háztartási gépeink, hiszen egy 15 éves vagy annál idősebb készülék akár meg is háromszorozhatja a fogyasztást. Aki új termékre ruházna be, annak érdemes lesz tisztában lennie a gépeket kategorizáló energiacímkék jelentésével – a szakértő szerint azonban a magyaroknak ez még mindig nehézséget okoz.
Hetedik éve sikeres az ABB női esélyegyenlőséget célzó mentorprogramja
Az ABB immár hetedik éve sikeres és népszerű női mentorprogramjának célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég működésével, szolgáltatásaival és karrierlehetőségeivel.