A Vodafone és az ESL nemzetközi e-sport partnerséget kötött
A Vodafone partneri megállapodást kötött az ESL-lel, a világ legnagyobb e-sport vállalatával, melynek keretében támogatni fogja az ESL kiemelt rendezvénysorozatait, az Intel Extreme Masters-t, az ESL One-t és az ESL Pro League-t.
Az e-sport az egyik leggyorsabban fejlődő nemzetközi sportág: a világ minden részén rendeznek arénákat megtöltő ESL tornákat, ahol a világ legjobb játékosai és csapatai versengenek egymással élőben, miközben szurkolók milliói követik őket online.
Az ESL-lel való együttműködés jól példázza, hogy a Vodafone nemzetközi hálózata hogyan képes összekötni a játékosokat és a szurkolókat akár 25 országból, amelyekben a Vodafone több mint 500 millió mobil-, – beleértve 104 millió nagysebességű, 4G kapcsolatot – illetve 19 millió vezetékes szélessávú szolgáltatást igénybe vevő ügyféllel rendelkezik. Ezen felül jó alapot biztosít az új, 5G-s technológiák fejlesztéséhez, amelyek minden bizonnyal teljesen át fogják alakítani a számítógépes játékok világát.
A Vodafone az ESL-lel közösen több olyan kezdeményezést is támogatni fog, amely előmozdítja a diverzitást, valamint a nők részvételét a hagyományosan férfiak által dominált e-sport világában. A Vodafone idén májusban, a Sidney-ben megrendezésre kerülő IEM női e-sport versenyeinek prémium partnere lesz, és a világ vezető női e-sportolóival együttműködve világít rá a sportágban rejlő karrierlehetőségekre.
Serpil Timuray, a Vodafone Csoport operatív és stratégiai igazgatója elmondta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy megkezdtük a közös munkát az ESL-lel, illetve az is, hogy az e-sport egyik legnagyobb nemzetközi hálózatát hozhatjuk létre egy olyan időszakban, amikor a sportág közönsége ilyen gyors ütemben bővül. Az új technológiák egyre kiemelkedőbb élményt nyújtanak, én pedig személy szerint alig várom, hogy csatlakozhassak azokhoz az ESL e-sport versenyeket néző ügyfeleinkhez, akik 25 országból követhetik kedvenceiket otthonról vagy akár a mobiljukról.”
„Nagyon örülünk, hogy új telekommunikációs partnerünkként a Vodafone-nal működhetünk együtt különféle rendezvények kapcsán” – mondta Ralf Reichert, az ESL vezérigazgatója. „A Vodafone-hoz hasonlóan mi is izgalommal várjuk, hogy még több embert kapcsolhassunk össze, és az e-sport területén még tovább fokozhassuk a diverzitást azáltal, hogy a profi játékosoknak, a szurkolóknak és az ESL munkatársainak is jobb technológiai feltételeket teremtünk. Emellett vállalati társadalmi felelősségvállalási projektekkel szeretnénk az e-sportot szélesebb körben népszerűsíteni. A Vodafone teljes erejével és tudásával elkötelezett az ESL támogatása mellett, aminek nagyon örülünk.”
A Vodafone az alábbi globális események kapcsán tölt be prémium partneri szerepet, melyek köre a jövőben további rendezvényekkel fog bővülni:
- IEM Sydney – 2018. május, Ausztrália
- ESL One Birmingham – 2018. május, Egyesült Királyság
- ESL One Köln – 2018. július, Németország
A Vodafone ESL-lel való együttműködése tartalmaz egy új, broadcast-szegmenst is, ‘The Vodafone View’ néven, továbbá tartalmi és reklámcélú közös aktivitásokat az eseményeken.
Az ESL partnerség része a Vodafone azon törekvésének, hogy egyre intenzívebben legyen jelen az e-sport területén, a “Vodafone Giants” spanyolországi, vagy a legsikeresebb németországi profi e-sport csapat, a Mouse-sport támogatása mellett.
A globális tartalomközpontról, az e-sport-ról, illetve a Vodafone és az ESL közötti partnerségről további információk találhatók a playfaster.vodafone.com címen.
Kapcsolódó cikkek
- Hajszál híján meglett az 1 gigabites letöltési sebesség a Vodafone 4G+ hálózatán
- A gyanús külföldi számok visszahívásától óva int az NMHH a szolgáltatókkal együtt
- Fókuszban a digitalizáció a Vodafone-nál
- A vloggerek és a fogyasztók felelősségéről tartott kerekasztalt a Vodafone
- Elsőként Magyarországon - korlátlan nemzetközi hívások EU-s számokra a Vodafone-nál
- KKV-kat segít a Vodafone
- IoT megoldásokkal mutat zöld utat a Vodafone
- Új gamer fejhallgató a Logitechtől
- Digitális gumiabroncs-ellenőrzés
- Karrier tanácsadó programot indít a Vodafone
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mobilhálózata modernizációjával készül a Telekom a drasztikusan növekvő adatforgalomra
Lekapcsolta 3G hálózatát a Magyar Telekom, amely már sehol nem érhető el. Az ügyfelek nem maradnak szolgáltatás nélkül ezt követően sem: a közel országos lefedettségű, a korábbi technológiáknál jobb ügyfélélményt nyújtó 4G hálózat továbbra is rendelkezésre áll mind a hang-, mind az adatforgalom céljára. A legfeljebb 3G-képes készülékkel rendelkező ügyfelek hangforgalmát a meglévő 2G hálózat veszi át.
Betegségeket is előidézhet a közösségi média túlzott használata
Egyre fiatalabbak, már a gyermekek körében is gyakran jelentkezik ingerültség és szorongás a közösségi média használatából fakadóan. Az ismétlődő rossz érzések talaján akár betegségek is kialakulhatnak. A kulcs az önismeret és a tudatosság lehetne, hogy megfelelően védekezzünk a negatív érzések ellen – véli a szakember.
Egyre inkább a vízió része az ügyfélélmény
Idén immár második alkalommal készült el a CX&Research ügyfélélmény-érettség átfogó riportja hazánkban. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a CXPA Hungary által kezdeményezett CX&RESEARCH 2022 webináriumához csatlakozott nagyvállalatok és ügynökségek arra adtak választ, hogy hol is tartunk ma az ügyfélélmény-érettség területén és milyen kihívásokkal, élményekkel és feladatokkal is találkoznak a hazai szakemberek. Az idei riport eredményei és a nagy látogatottságú április végi webináriumon tartott előadások felvételei már elérhetőek.
Győztes magyar fejlesztés segíti a NASA űreszközeinek következő generációját
Első helyet értek el magyar mesterséges intelligencia fejlesztők az Amerikai Űrkutatási Hivatal, a NASA által kiírt nemzetközi versenyen. Az aranyérem mellett a fejlesztés az újszerű és előremutató megoldásoknak járó különdíjat is megkapta. A verseny során olyan programot kellett fejleszteni, amely pontosan képes előrejelezni az űreszközöket ért különböző sokkhatások várható terjedését és erejét.