Robotokat lehet nyerni

forrás: Prím Online, 2018. szeptember 21. 13:55

Az Epson elindította a teljes EMEAR-régióra kiterjedő nyereményjátékát egyetemek, főiskolák és kutatóintézetek részére, amelyben akár 3 robotot is lehet nyerni..

A jelentkezőknek 2018.szeptember 1 és  december 15. között kell benyújtaniuk pályázataikat, hogy projektjük támogatásaként akár 3 Epson robotot is nyerhessenek. A pályaművek elbírálása többek között olyan szempontok alapján történik, mint az innováció, az oktatás, a képességfejlesztés, a robot egyedi felhasználása és a fenntarthatóság.
 
A második körre kiválasztott jelentkezők személyesen mutathatják be a pályázatukat a szűri előtt.
 
„A képességek és a kreativitás adják az innováció központi elemeit. Az Epson felismerte a tehetség és a képességfejlesztés népszerűsítésének, valamint támogatásának szükségét. Az Y generáció tagjai, akik a világ lakosságának 50%-át adják, a jelenlegitől radikálisan eltérő munkakörülményekkel fognak találkozni. Mi tudjuk, hogy a fiatalokban megvan a lehetőség, ezért a nyereményjátékunk is arra szolgál, hogy a technológiát a jövő kezébe adja” – mondta Volker Spanier, az Epson Europe robotikai megoldásokkal foglalkozó részlegének vezetője.
 
A világon üzembe állított ipari robotok száma várhatóan 2,6 millióra növekszik 2019-re. Különösen Közép- és Kelet-Európában várható gyors bővülés, ahol a robotok alkalmazása évente 20%-kal növekszik a következő két évben, amely Kína után a második legerősebb növekedési ráta.
 
 
Ez a növekedés központi szerepbe helyezi a robotikát a gyártás, az egészségügy és számos egyéb iparág jövőjében. A robotok emellett segíthetik a képzéseket, valamint a hulladéktermelés és az energiafogyasztás csökkentését. Az Epson lehetőséget nyújt az EMEAR-régió fiataljainak, hogy egy jobb világot képzeljenek el a robotokkal.
 
A nyereményjátékban való részvételhez kattintson ide: https://www.epson.eu/robots-contest
Kulcsszavak: pályázat robot Epson

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ár vagy a környezettudatosság miatt veszünk használt cuccot?

Nemzetközi kutatás alapján a vásárlók 71 százaléka számára kulcstényező a termék környezeti hatása. Itthon ugyanez az arány mutatkozik meg, a legtöbben (72%) szívesen vásárolnak olyan terméket, amellyel a környezetért is tesznek. Ennél jelentősen kevesebben (31%) többet is fizetnének egy-egy zero waste holmiért – derül ki a Vatera legfrissebb felméréséből. A kutatás rávilágított arra, hogy a felhasználókat bár jellemzi a környezettudatos gondolkodásmód, a mindennapok gyakorlatában nem nyilvánul meg ekkora mértékben, ezért a Vatera újításokat vezet be az oldalán, hogy segítse felhasználóit a tudatos döntésekben. 

2019. szeptember 20. 12:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás