Minden idők legnagyobb eMAG Black Friday akciója jön

forrás: Prím Online, 2018. november 14. 16:50

A karácsonyi vásárlási szezont nyitó, hatalmas kedvezményekkel gyorsan a figyelem középpontjába kerülő eseményt hazánkban 2014 óta rendezi meg a legnagyobb látogatottsággal rendelkező hazai webáruház, már első alkalommal egymillió látogató érkezett az oldalra, míg tavaly 2,2 millióan voltak kíváncsiak az év legnagyobb akcióira. Az első évben 1,8 milliárd forintos forgalmat realizált a vállalat Fekete Pénteken, tavaly már 5,6 milliárdot. Idén 6,4 milliárd forintot vár az eMAG egyetlen nap alatt. Ez jól mutatja mind az online vásárlás térnyerését, mind a Black Friday népszerűségének növekedését.

Mára a 18-50 éves városi, illetve agglomerációban élő lakosság 87 százaléka ismeri a Black Friday-t Magyarországon és több mint 20 százalékuk tervezi is, hogy vásárol valamit idén november 23-án. „A tavalyi év adatai azt mutatják, hogy az eMAG árai a versenytársakhoz képest átlagosan 10 százalékkal voltak alacsonyabbak, a termékek 85 százaléka pedig Black Friday alkalmával volt a legolcsóbb az egész évet tekintve” – mondta el Györke Ádám, az eMAG marketing igazgatója. „Ezért is érdemes kivárni az az eMAG Fekete Pénteket” – üzent a vásárlóknak.

 

 

Idén is komolyan készült az eMAG a nagy napra: mintegy 10 hónapnyi előkészületet követően és 2,5 millió eurós befektetéssel a vállalat felkészült a Black Friday rohamra. A fejlesztések főképp a szervereket, illetve az IT rendszereket érintették. „Az idei évben öt logisztikai partnerrel dolgozunk együtt a gördülékeny szállítás érdekében, az MPL, a HDT, a DPD, a Trans-o-Flex mellett a Gebrüder Weiss is csatlakozik a csapathoz. Ennek köszönhetően a megrendelések 70 százaléka 5 napon belül a vásárlóknál lesz, és minden megrendelést 14 napon belül teljesíteni tudunk” – ígérte Szták András az eMAG kereskedelmi igazgatója. 

 

„Az elmúlt években bizonyítottuk, hogy a versenytársaknál is jobb árakat tudunk ajánlani a fogyasztóknak. Black Friday napján az év legalacsonyabb áraival találkoznak majd a vásárlók, minden kategória képviselteti magát, sőt olyan speciális tételek is szerepelnek majd az oldalon, mint az autók, az élményprogramok, vagy egy jacht. Hűek leszünk jelmondatunkhoz, miszerint többet találsz, mint gondolnád” – nyilatkozta Catalin Dit, az eMAG ügyvezető igazgatója az év legjobban várt vásárlási eseményével kapcsolatban.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az IT és a digitális stratégia nem ugyanaz, még ha ezt is gondolják sokan

Sokszor elhangzott már, hogy a digitális átalakulás most már tényleg itt van és elengedhetetlen ahhoz, hogy versenyképes maradjon egy vállalat. A The Economist Intelligence Unit a DXC Technology támogatásával felmérést készített világszerte több mint 600 nagyvállalati vezető közreműködésével - a felmérés készítői arra voltak kíváncsiak, hogy ezek a cégvezetők mit tartanak a digitális átalakulás, a kulcstechnológiák és a szervezeti változások legfontosabb mozgatórugóinak, illetve milyen üzleti tervekkel készítik elő a vállalatok digitalizációját. A válaszadók háromnegyede mondta, hogy a digitális stratégia kiemelt helyen szerepel a tervei között. Egyes szektorokban, mint a pénzügy és a technológia még ennél is magasabb ez az arány.

2019. március 25. 10:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

MagyarBrands díjas a Cellum

2019. március 21. 11:06

Hogyan netezzünk biztonságosan?!

2019. március 7. 12:31

Perre megy a Huawei

2019. március 7. 11:06

A Cellum biztonságos wallet platformja támogatja az új indonéz e-money rendszer, a LinkAja kialakítását

2019. március 1. 10:54
cloudappsportal.com