Magyar startup sikere az e-commerce piacon

forrás: Prím Online, 2019. május 12. 13:21

A Prefixbox természetes nyelv feldolgozó (Natural Language Processing, azaz NLP) funkcióival az e-kereskedők versenyelőnyhöz juthatnak a kompetitív kiskereskedelmi piacon.

Az NLP funkció kritikusan fontos az e-kereskedelemben, ahol nagyon sok múlik azon, hogy a kereskedők mennyire gyorsan tudják követni a legújabb trendeket. A technológiát elsősorban a termékkereső mezőben és a chat funkciókban használják, mivel segítségével a számítógép képes feldolgozni a beszélt nyelvet. A vásárlók egyre gyakrabban olyan szavakkal keresnek rá egy adott termékre, ahogy azt a hétköznapi életben is használják.

 

A lehető legjobb vásárlói élmény biztosítása érdekében a webáruházaknak olyan technológiára van szükségük, amely többféle keresőkifejezés-típust is támogat, azért, hogy a potenciális vásárlók keresésének legyen eredménye. A találat nélküli keresés szinte a legrosszabb, ami egy online vásárlás során történhet - a keresések kb. 20%-a mégis így végződik.

 

A Gartner szerint „ahhoz, hogy megértsük a vásárlók szándékát, az adott webáruházat/termékskálát is meg kell értenünk. Ezáltal megfelelő válaszokat adhatunk és kérdéseket tehetünk fel a vásárlóknak, miközben a párbeszéd a termék kiválasztásához vezet”.

 

Külső adatok azt is alátámasztják, hogy az NLP használata hozzájárul az online árbevétel és a konverzió növeléséhez.

 

A termékkereső alapvető eszköz az online bevétel növeléséhez, mivel azokhoz a termékekhez irányítja a látogatókat, amelyeket azok meg akarnak vásárolni.

 

“A Prefixbox-nál azon dolgozunk, hogy intelligens, könnyen integrálható webáruház keresőmegoldást hozzunk létre. Büszkék vagyunk arra, hogy a Gartner elismerte a munkánkat az NLP keresési funkciókat illetően” – mondta el Simon István, a Prefixbox alapítója.

 

A Gartner regisztrált felhasználói ide kattintva tudják letölteni a 2019. februári “Market Guide for Digital Commerce Search” tanulmányt.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja

Itthon is elindította felhőszolgáltatását az Avaya.  A nagyvállalatok közül már Magyarországon is sokan áthelyezték üzleti kommunikációjukat a felhőbe, de most a hazai kis- és középvállalkozásokat is versenyhelyzetbe hozhatja a világ egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs felhője. Az online értékesítésben ugyanis már nem az ár az egyetlen tényező, legalább ilyen fontos szerepe van az ügyfélkiszolgálás minőségének is.

2021. október 15. 19:21

A digitalizációt is a klímavédelem szolgálatába állítaná Bécs

Miként tehetik a digitális szolgáltatások és eszközök klímabarátabbá a városokat? Milyen technológiai kihívásokkal jár a városok együttműködése és hálózatosodása? Ilyen és hasonló kérdésekre keresik a választ a Digital Days konferencián, amelyet 2021. október 18-19-én rendeznek meg Bécsben. 

2021. október 15. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20