A Fujitsu közvetlenül elérhetővé teszi a felhőszolgáltatásokat az ügyfelek környezetében
A PRIMEFLEX for Microsoft Azure Stack integrált rendszerrel a Fujitsu ügyfelei akár a telephelyükön futó feladatoknál élvezhetik a számítási felhő reagálókészség, költségszabályozás és gyors ütemű innováció terén nyújtott előnyeit. A PRIMEFLEX integrált rendszerek portfóliójának mától elérhető, legújabb tagja segítségével egyszerűen hozhatnak létre robusztus, mégis rugalmas hibrid környezeteket alaprendszereik gördülékeny üzemeltetéséhez.
A szervezetek folyamatosan keresik az új és jobb módszereket ahhoz, hogy IT-infrastruktúrájukkal ki tudják szolgálni az új igényeket. Az adatszuverenitás, a biztonság, a megfelelés és a teljesítmény folyamatos kézben tartása, valamint a modern alkalmazásfejlesztés támogatása egyre komplexebbé teszi működésüket. Ma már teljes körűen ki tudják aknázni a nyilvános felhő képességeit úgy, hogy közben a Fujitsu átfogó PRIMEFLEX integrált rendszerportfóliójának legújabb tagjával a legkritikusabb rendszereiket házon belül tartják.
A komplex hibrid IT-környezetek integrálása és felügyelete terén szerzett mélyreható tapasztalatai elismeréseképpen a Fujitsu az Azure megoldások hivatalos globális rendszerintegrátora. Átfogó Azure portfóliója legújabb eleme a PRIMEFLEX for Microsoft Azure Stack, amely a szerverek, tárolók, hálózati csatlakozási megoldások és szoftverek teljes körűen tesztelt, üzemkész csomagját biztosítja az Azure szolgáltatások egyszerű bevezetéséhez a helyi adatközpontban.
A PRIMEFLEX for Microsoft Azure Stack a Microsoft Hyper-V klaszterkörnyezetekre optimalizált, nagy teljesítményű és energiahatékony Fujitsu PRIMERGY szerverinfrastruktúrára épül. A kiváló virtualizációs teljesítményt nyújtó PRIMERGY szerverek csökkentik a TCO-t, továbbá kedvező energiafogyasztásukkal minimumra szorítják a hőkibocsátást, és a hűtési és energiaköltséget is mérséklik.
A Fujitsu rugalmas Microsoft-licenclehetőségeket kínál a felhőszolgáltatásokhoz – például igény szerint finanszírozható (pay-as-you-go) fogyasztási és kapacitásfelhasználási modelleket, biztosítva ezzel a szolgáltatás egységességét a helyszíni és nyilvános felhőkörnyezetekben. A további lehetőségek között szerepel a Microsoft Azure-kompatibilis köztesszoftver szállítása, a helyszíni adatmentés integrálása ETERNUS CS adattárolási célgépek felhasználásával, valamint hibrid és hosting-szolgáltatások nyújtása az Azure környezethez.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu új szolgáltatása segít kézben tartani a biztonságot
- A Fujitsu bemutatja kategóriája legkönnyebben átalakítható üzleti számítógépét
- Korlátlan skálázhatóság a privát és hibrid felhőkben
- Analóg hernyóból digitális pillangó – avagy a technológiai átalakulás útja
- Félelmekből előnyök – megkerülhetetlen a felhő a gazdaság digitalizációjában
- Amazon Web Services kiválósági központ a Getronics és a HeleCloud együttműködésével
- A Fujitsu tárolórendszere teljesített a legjobban az SPC tesztjén
- Új Commvault HyperScale célgépeivel a Fujitsu még több lehetőséget kínál a biztonsági mentés terén
- SUSECON 2019: digitális átalakulás tetőtől talpig, adatközponttól a felhőig
- Új FUJITSU rack-munkaállomás a nagy teljesítményigényű alkalmazások gyorsításához
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.