A Decathlon és a Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2019-ben

forrás: Prím Online, 2019. június 6. 14:17

Idén 13. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője Díjat. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Decathlon lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán az eMAG végzett. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a Dressa, harmadik pedig az iDrinks webshop lett. 

A Mastercard által támogatott fődíjak mellett kategóriadíjakat is átadtak a szervezők. A kategóriadíj jelölői a Magyar Posta MPL kiscsomaglogisztikai üzletága, az eNET Internetkutató Kft, valamint a Reacty Digital Kft. A szervezők idén két új kategóriát is életre hívtak, logisztika és környezetvédelem témában. Nagyvállalati kategóriában a Legjobb logisztika díjat az  Euronics, a Legjobb omnichannel és a Legjobb felhasználói élmény  díjat a Decathlon kapta, a Legjobb környezetvédelmi díj kategóriában pedig a Tchibo jeleskedett. Kis- és középvállalati kategóriában a Legjobb logisztika és a Legjobb omnichannel díjat a Kockashop, a Legjobb felhasználói élmény díjat az eTáska kapta, a Legjobb környezetvédelmi díj kategóriában pedig a Dressa végzett első helyen.

 

 

Az Év Internetes Kereskedője Díj versenyben, amelynek legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése és az online vásárlás iránti bizalom kiépítése, minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehetett, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. Idén több mint 600 kis- és közép-, valamint nagyvállalat szerepelt a magyar internetezők által jelölt kereskedők között. A nyertesek kiválasztásában a vásárlók, valamint az e-kereskedelmi szakemberekből, szervezőkből és támogatókból összeálló szakmai zsűri is évről évre közreműködik. 2019-ben több mint 48 ezren érezték fontosnak, hogy beszavazzák kedvenceiket a második fordulóba, a magyar 18 év feletti internetezők csaknem 1%-a szavazott. 

 

Piaci szinten is jól teljesítettek a tavalyi évben az e-kereskedők: 23%-kal tudták növelni az online kiskereskedelem forgalmát. Az eNET Internetkutató Kft. számai alapján 5 év alatt 2,5-szeresére nőtt a hazai online kiskereskedelmi piac. Míg 2014-ben csupán 273 milliárd forint volt a webáruházak belföldi online nettó forgalma, a tavalyi évben elérte a 669 milliárd forintot.

 

Az Év Internetes Kereskedője Díj 2019 főtámogatója a Mastercard. Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója elmondta: „Az innovatív piaci szemléletre most különösen nagy szükség lesz, hiszen örömmel látjuk, hogy az internetes vásárlás hazánkban is folyamatosan bővül. Ősztől kötelezővé válik az erős ügyfélhitelesítés, ès ez nagy kihívást jelent a szereplők számára. Szeptembertől fokozott védelem mellett kell majd biztosítani a megfelelő ügyfélélményt. Az új megoldásokat, az innovációt mindig is az új igények ösztönözték, ezért fontos hogy a fogyasztói elvárásokat a kereskedők időben felismerjék és reagáljanak is rá. Az Év Internetes Kereskedője verseny felületet biztosít a vevők számára az értékeléshez, és külön öröm számunkra, hogy ilyen sokan éltek a lehetőséggel, így hozzájárulva a hazai e-kereskedelem további fejlődéséhez" 

 

 

A Díjban idén először vett részt kiemelt támogatóként és a logisztika kategóriadíj jelölőjeként a Magyar Posta Zrt. Ráczné Hegedűs Klára, a társaság vállalati értékesítési igazgatója a „Legjobb logisztika” díj nagyvállalati kategóriájának győzteséről azt mondta: „Az euronics.hu logisztikai fejlesztéseinek eredményességét kiválóan tükrözi az online portál 2018. év végén nyújtott teljesítménye, a magas rendelésszámai, a rövid idő alatt teljesített megrendelések, ez a díj nem is kerülhetett volna jobb kezekbe. Ugyanezen díj kkv kategóriájának nyertese, a kockashop.hu a raktári folyamatokat gyorsító intézkedései, valamint a szállítmányozás területén bevezetett új szolgáltatásai miatt érdemelte ki a Legjobb Logisztika díjat. Nem véletlen, hogy a webshop egyre nagyobb népszerűségnek örvend a vásárlók körében.” A vállalat értékesítési igazgatója ezúton is gratulál minden díjazottnak.

 

Kabarcz Balázs, a Decathlon kereskedelmi igazgatója a nagyvállalati díj nyerteseként kiemelte: „Nagy örömmel és büszkeséggel vettük át a díjat. Jóleső a sok munka elismerése, ugyanakkor úgy érezzük, hogy még csak az út elején járunk és folyamatosan azon dolgozunk, hogy a kiszolgálás minősége minden csatornánkon kimagasló legyen.”

 

Zabari István, a Lumenet ügyvezetője a kkv díj nyerteseként hozzátette: „Amikor harmadszor nyeri el céged az e-kereskedelem legrangosabb szakmai díját, már te is elhiszed. Elhiszed, érdemes prémium világítástechnikai termékeket és a lehető legjobb kiszolgálást nyújtani vásárlóidnak bármi áron: olyat, amit te is elvárnál, ha online vásárolsz. Ez a gondolkodásmód a mozgatórugója a Lumenet prémium világítástechnikai webáruháznak. A díj ismételt visszaigazolása annak, hogy érdemes a vásárló fejével nézni a cégedre.”

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még lehet jelentkezni az Év Informatikai vezetője pályázatra

A Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) 2019-ben is kiírta az év CIO-ja pályázatot. Pályázat célja, hogy felhívja a figyelmet az informatikai vezetők tevékenységének fontosságára, valamint díjjal elismerje az évek során kiemelkedő teljesítményt nyújtó CIO munkáját.

2019. július 23. 14:13

Összetartó kisközösségeket díjazott a Telenor, a Hello Wood szakmai támogatásával

Két kimagasló közösségi erővel bíró társaság nyerte a Telenor Együtt/tér című pályázatát. A felhívás szerint olyan kisközösségek pályázhattak közösségi tér kialakítására, akik összefogásuk és közös értékteremtés révén vannak hatással környezetükre. A 177 beérkezett pályázat közül győzteseként az agárdi Szitakötő Vízi- és Extrémsport Egyesület és a Zabszalma Alapítvány gazdagodhatott egy-egy különleges faépítménnyel, melynek megépítésében a Hello Wood nyújtott szakmai támogatást.

2019. július 4. 12:43

Év Informatikai vezetője pályázat felhívása

A Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) 2019-ben is kiírja az év CIO-ja pályázatot. Pályázat célja, hogy felhívja a figyelmet az informatikai vezetők tevékenységének fontosságára, valamint díjjal elismerje az évek során kiemelkedő teljesítményt nyújtó CIO munkáját.

2019. július 1. 10:01

A Decathlon és a Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2019-ben

Idén 13. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője Díjat. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Decathlon lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán az eMAG végzett. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a Dressa, harmadik pedig az iDrinks webshop lett. 

2019. június 6. 14:17

2,5 millió forint a jövő feltalálóinak és tudósainak

A 28. alkalommal meghirdetett, 2018-19. évi Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Verseny legjobb, legtehetségesebb fiatal feltalálóinak és tudósainak 10 díjat, 2 különdíjat és a díjakkal járó több mint 2,5 forint ösztöndíjat osztott ki a május 29-ei eredményhirdetésen a versenyt szervező Magyar Innovációs Szövetség, Dr. Pakucs János, a szervezőbizottság elnökének aktív közreműködésével.

2019. május 30. 16:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Vodafone megkapta az engedélyt a UPC felvásárlására

2019. július 18. 17:06

A 4iG megvásárolja a T-Systems Magyarországot

2019. július 9. 11:43

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26
online sportfogadás