A Decathlon és a Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2019-ben

forrás: Prím Online, 2019. június 6. 14:17

Idén 13. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője Díjat. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Decathlon lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán az eMAG végzett. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a Dressa, harmadik pedig az iDrinks webshop lett. 

A Mastercard által támogatott fődíjak mellett kategóriadíjakat is átadtak a szervezők. A kategóriadíj jelölői a Magyar Posta MPL kiscsomaglogisztikai üzletága, az eNET Internetkutató Kft, valamint a Reacty Digital Kft. A szervezők idén két új kategóriát is életre hívtak, logisztika és környezetvédelem témában. Nagyvállalati kategóriában a Legjobb logisztika díjat az  Euronics, a Legjobb omnichannel és a Legjobb felhasználói élmény  díjat a Decathlon kapta, a Legjobb környezetvédelmi díj kategóriában pedig a Tchibo jeleskedett. Kis- és középvállalati kategóriában a Legjobb logisztika és a Legjobb omnichannel díjat a Kockashop, a Legjobb felhasználói élmény díjat az eTáska kapta, a Legjobb környezetvédelmi díj kategóriában pedig a Dressa végzett első helyen.

 

 

Az Év Internetes Kereskedője Díj versenyben, amelynek legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése és az online vásárlás iránti bizalom kiépítése, minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehetett, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. Idén több mint 600 kis- és közép-, valamint nagyvállalat szerepelt a magyar internetezők által jelölt kereskedők között. A nyertesek kiválasztásában a vásárlók, valamint az e-kereskedelmi szakemberekből, szervezőkből és támogatókból összeálló szakmai zsűri is évről évre közreműködik. 2019-ben több mint 48 ezren érezték fontosnak, hogy beszavazzák kedvenceiket a második fordulóba, a magyar 18 év feletti internetezők csaknem 1%-a szavazott. 

 

Piaci szinten is jól teljesítettek a tavalyi évben az e-kereskedők: 23%-kal tudták növelni az online kiskereskedelem forgalmát. Az eNET Internetkutató Kft. számai alapján 5 év alatt 2,5-szeresére nőtt a hazai online kiskereskedelmi piac. Míg 2014-ben csupán 273 milliárd forint volt a webáruházak belföldi online nettó forgalma, a tavalyi évben elérte a 669 milliárd forintot.

 

Az Év Internetes Kereskedője Díj 2019 főtámogatója a Mastercard. Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója elmondta: „Az innovatív piaci szemléletre most különösen nagy szükség lesz, hiszen örömmel látjuk, hogy az internetes vásárlás hazánkban is folyamatosan bővül. Ősztől kötelezővé válik az erős ügyfélhitelesítés, ès ez nagy kihívást jelent a szereplők számára. Szeptembertől fokozott védelem mellett kell majd biztosítani a megfelelő ügyfélélményt. Az új megoldásokat, az innovációt mindig is az új igények ösztönözték, ezért fontos hogy a fogyasztói elvárásokat a kereskedők időben felismerjék és reagáljanak is rá. Az Év Internetes Kereskedője verseny felületet biztosít a vevők számára az értékeléshez, és külön öröm számunkra, hogy ilyen sokan éltek a lehetőséggel, így hozzájárulva a hazai e-kereskedelem további fejlődéséhez" 

 

 

A Díjban idén először vett részt kiemelt támogatóként és a logisztika kategóriadíj jelölőjeként a Magyar Posta Zrt. Ráczné Hegedűs Klára, a társaság vállalati értékesítési igazgatója a „Legjobb logisztika” díj nagyvállalati kategóriájának győzteséről azt mondta: „Az euronics.hu logisztikai fejlesztéseinek eredményességét kiválóan tükrözi az online portál 2018. év végén nyújtott teljesítménye, a magas rendelésszámai, a rövid idő alatt teljesített megrendelések, ez a díj nem is kerülhetett volna jobb kezekbe. Ugyanezen díj kkv kategóriájának nyertese, a kockashop.hu a raktári folyamatokat gyorsító intézkedései, valamint a szállítmányozás területén bevezetett új szolgáltatásai miatt érdemelte ki a Legjobb Logisztika díjat. Nem véletlen, hogy a webshop egyre nagyobb népszerűségnek örvend a vásárlók körében.” A vállalat értékesítési igazgatója ezúton is gratulál minden díjazottnak.

 

Kabarcz Balázs, a Decathlon kereskedelmi igazgatója a nagyvállalati díj nyerteseként kiemelte: „Nagy örömmel és büszkeséggel vettük át a díjat. Jóleső a sok munka elismerése, ugyanakkor úgy érezzük, hogy még csak az út elején járunk és folyamatosan azon dolgozunk, hogy a kiszolgálás minősége minden csatornánkon kimagasló legyen.”

 

Zabari István, a Lumenet ügyvezetője a kkv díj nyerteseként hozzátette: „Amikor harmadszor nyeri el céged az e-kereskedelem legrangosabb szakmai díját, már te is elhiszed. Elhiszed, érdemes prémium világítástechnikai termékeket és a lehető legjobb kiszolgálást nyújtani vásárlóidnak bármi áron: olyat, amit te is elvárnál, ha online vásárolsz. Ez a gondolkodásmód a mozgatórugója a Lumenet prémium világítástechnikai webáruháznak. A díj ismételt visszaigazolása annak, hogy érdemes a vásárló fejével nézni a cégedre.”

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Sajtódíjat indít a Siemens

Újraindítja médiadíját a Siemens, amellyel a technológia területén kimagasló minőségű munkát végző újságírókat és tartalomkészítőket kívánja elismerni. A Siemens Media Award 2023 regionális sajtópályázatra Közép- és Kelet-Európa hét országában (Ausztria, Horvátország, Magyarország, Lengyelország, Szerbia, Szlovákia és Szlovénia) nevezhetnek újságírók, valamint a közösségi média- és más felületek tartalomkészítői is.

2023. március 22. 15:36

Médiatanács: továbblépések helyi és körzeti rádiós pályázatokban

Véglegesítette egy veszprémi helyi rádiós pályázat felhívását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület ugyanezen az ülésen hatósági szerződéskötést kezdeményezett a Debrecen 94,4 MHz körzeti frekvencia pályázatán nyertes szolgáltatóval.

2023. március 17. 20:23

Digitális kalandjátékon keresztül ösztönzi a diákokat a Vodafone Alapítvány

A Vodafone Magyarország Alapítvány idén is különleges programmal készül Magyarország egyik legnagyobb digitális pedagógiai eseményére. Az Alapítvány élen jár a digitális kompetenciák fejlesztésében, ennek megfelelően a kezdeményezés 2016-os indulása óta minden évben tematikus aktivitásokkal és pályázatokkal szerepel a Digitális Témahét programjában. Idén digitális kalandjáték-készítő versenyt hirdettek meg tanárok számára, amely során diákokkal közösen, kreativitásuk és tudásuk felhasználásával saját játékot készíthetnek. A pályázatra a programban részt vevő iskolák pedagógusai április 17-ig nevezhetnek a Digitális Témahét weboldalán keresztül.

2023. március 10. 18:28

Vasárnapig lehet jelentkezni a 600.000 forintos jutalomra

A Mathias Corvinus Collegium a Neumann Technológiai Platformmal együttműködve egy innovatív gondolatokra, azok kidolgozására és megvalósíthatóságára épülő, interdiszciplináris csapatversenyt hirdet meg egyetemisták számára. A jelentkezési határidő 2023. március 05. 23:59.

2023. március 2. 14:04

Határidő-hosszabbítás: március 24-ig lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra

A Vodafone Magyarország Alapítvány március 24-ig meghosszabbítja a jelentkezési határidőt a Vodafone Digitális Díjra. A pályázatra magánszemélyek, startupok, non profit szervezetek és vállalkozások jelentkezhetnek a Vodafone Digitális Díj online felületén. A 15 millió forint összdíjazású megmérettetésen három kategóriában hirdetnek győztest. Idén először inkubációs különdíjat is kioszt a zsűri. Az ezt elnyerő pályázó Magyarország legnagyobb nagyvállalati, iparágfüggetlen Start it @K&H elnevezésű inkubációs programjának teljesértékű tagja lesz.

2023. február 20. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció

2023. március 21. 09:59

Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás

2023. március 14. 20:32

IT Akadémiát indított a BME VIK és a Qualysoft

2023. március 9. 14:08

DEUTSCHE TELEKOM innovációk az idei Mobil Világkiállításon

2023. február 28. 12:48