Vodafone szerint ilyen a kapcsolódás ereje
A koronavírus miatt kialakult helyzetben különösen fontos szerep jut a digitális eszközöknek és a hálózatnak, hiszen az emberek ezek segítségével tudják tartani szeretteikkel a kapcsolatot, megosztani élményeiket, támogatni és szórakoztatni egymást.
A Vodafone olaszországi ügyfelei segítségével egy videóban mutatta be, hogy a koronavírus által leginkább sújtott országban, a kijárási tilalom alatt hogyan tanulnak, pihennek, dolgoznak, énekelnek és játszanak az emberek – mindenki a saját otthonában, ugyanakkor mégis együtt.
A videó abból az alapgondolatból indul ki, hogy társas lények vagyunk, szükségünk van egymásra, illetve arra, hogy együtt legyünk és megosszuk egymással az élményeinket. Mindez teljesen új értelmet nyer a jelenlegi helyzetben, hiszen mindenki a saját otthonában, másoktól elszigetelten tölti mindennapjait. Az emberek világszerte digitális eszközeikhez fordulnak, hogy a lehetőségekhez képest fenntartsák szokásaikat, így a készülékek hol személyi edzőként, hol mesterszakácsként, hol pedig hídként működnek köztük és szeretteik között.
Az olasz Vodafone ezt a gondolatot szerette volna átadni a videóban, ami Olaszország mellett a világ bármely pontján megállná a helyét, hiszen mind együtt vagyunk ebben a helyzetben. Az olaszországi szolgálhatóhoz hasonlóan a Vodafone Csoport Európa és világszinten azon dolgozik a mostani nehéz időszakban, hogy kiszolgálja az előfizetők megnövekedett internetezési igényeit és megtegyen minden lehetséges lépést, az adott országban élő közösségek támogatása érdekében.
Kapcsolódó cikkek
- Elérhető a WHO és a Rakuten Viber interaktív, többnyelvű chatbotja
- Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól
- A kiberbűnözők is kihasználják a koronavírust
- A magyar 3D nyomtató is felveszi a harcot a koronavírussal
- Mi lesz az OKJ-s képzésekkel a koronavírus idején?
- A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot
- Koronavírus: nemzetközi nagyvállalatok használják a magyar big data cég új pandémia adatbázisát
- Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team
- A számlázás is home office-ra hangolható
- A Vodafone telefonos és online ügyintézésre kéri az ügyfeleket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyarországra jön a NASCAR?
Tavaly a floridai Daytona Beach-en, a NASCAR bölcsőjében rendezték a magyar-amerikai szakmai kapcsolatok egyik legnagyobb rendezvényét, a Hungarian Summitot, akkor Jordan Jiloty, a NASCAR ügyvezető igazgatója üdvözölte a konferencia résztvevőit, de úgy tűnik ez nem egy egyszeri alkalom volt. Jordan Jiloty az idén a budapesti Hungarian Summit-ra is ellátogat június 8-án.
Környezetvédelmi díjat kaptak az LG 2023-as OLED evo tévéi
Az LG Electronics (LG) 2023-as OLED evo tévéi megkapták a Carbon Trust*** CO2 kibocsátás csökkentéséről* és CO2 méréséről** szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a Société Générale de Surveillance SA (SGS) környezetvédelmi címkét**** is magáénak tudhatja. Az elismerésekkel az LG folyamatos ESG-erőfeszítéseit díjazták, amelyeket a gyártás során keletkező műanyaghulladék csökkentése érdekében tesz.
Új okosóra a Huawei magyarországi kínálatában
Új okosórával bővül június 1-jétől a Huawei magyarországi kínálata: a HUAWEI WATCH GT 3 SE a sorozat eddigi legkisebb súlyú készüléke, amely sport- és fitnesz funkciók széles választékát nyújtja, és akár két hetes folyamatos használatot tesz lehetővé. Az okosóra kompatibilis Android és iOS-készülékekkel, a felhasználók egyszerűen indíthatnak és fogadhatnak hívást az eszközzel, amely gyorstöltéssel is tölthető.
Új technológiák forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát
Az elmúlt években számos új technológia jelent meg a pénzügyi szektorban, amelyek forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát. Az AFR 2.0 és a szupertárcák a legújabb innovációknak tekinthetők ezen a területen, amelyek azt ígérik, hogy alapjaiban változtatják meg a fizetés jövőjét. Segítségükkel az ügyfelek egységes és kényelmes fizetési élményben részesülnek, míg a pénzügyi szolgáltatók számára lehetőség nyílik újfajta üzleti modellek kialakítására.
Zöld gasztroreformot hirdet a magyar startup
Mintegy 550 millió forintot fordíthat növekedésére a Greenstic Europe Kft. (Greenstic) az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures befektetésének köszönhetően. A környezetbarát, egyszer használatos éttermi eszközöket forgalmazó vállalkozás regionális szinten bővíti tevékenységét, miközben célul tűzte ki a gasztroszektor környezettudatossá tételét, és a körforgásos gazdasági modell alkalmazását is.