A Vivre.hu támogatja a hagyományos kiskereskedőket
A Vivre, Románia és Kelet-Közép-Európa egyik vezető online lakberendezési és dekorációs áruháza arra ösztönzi az offline üzlettel rendelkező kiskereskedőket, hogy forgalmazzák termékeiket a Vivre.hu oldalán.
A jelenlegi társadalmi és gazdasági helyzetben az offline kereskedelem nehezen éri el célközönségét. A hagyományos kereskedelem és a vásárlók támogatásának érdekében, akik biztonságosan szeretnék élvezni az általuk választott termékek előnyeit, a Vivre felajánlja weboldalait és mobilalkalmazásait a kiskereskedők számára, akiknek hozzáférést biztosít a havi több mint 6 000 000 látogatóval rendelkező felülethez.
„A Vivre az emberekkel és az emberekért dolgozik, így a jelenlegi helyzetben kapocsként szeretnénk működni az offline kereskedők és a vásárlók között, akik otthonuk biztonságából kívánják elérni az általuk választott termékeket. Ezért megnyitjuk a Vivre.hu kapuit minden olyan lakberendezési kiskereskedő számára, aki hozzáférést kér a portálunkhoz. A közösség, amelynek részei vagyunk, igényli, hogy erőfeszítéseinket egy közös célra összpontosítsuk. A gazdasági folyamatok minél zökkenőmentesebb működése mindannyiunk érdeke, és az online világ kapcsolódási pontot kínál, és ezzel támogatást nyújt ehhez” ‒ mondta Monica Cadogan, a Vivre vezérigazgatója és társalapítója.
2020. április 3-tól az összes magyar kiskereskedő számára, aki csatlakozni kíván a kezdeményezéshez, elérhetővé vált a www.vivre.hu/egyutt weboldal. Kérdés esetén e-mailt küldhetnek a together@vivre.eu e-mail-címre, vagy telefonon is egyeztethetnek a Vivre ügyfélszolgálatával a 0036-180-88439 telefonszám hívásával.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar fejlesztésű szoftver mentheti meg a szabadulószobákat
- A Gyerekaneten áprilisi témája Jocó bácsitól
- Piacvezető a Telekom az online mobiltelefon- és tablet értékesítésben
- Beszámolt 2019-es eredményeiről a Huawei
- Magyar startup hozza össze a termelőket a városi fogyasztókkal
- A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport
- A Vodafone telefonos és online ügyintézésre kéri az ügyfeleket
- A koronavírus miatt állásukat vesztett dolgozóknak segít egy új kezdeményezés
- Nem vagy egyedül a karantén alatt sem, ingyenesen segítenek a szakemberek
- Közel 3 milliárd forint árbevételt ért el az OTT-ONE 2019-ben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa
A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra.
Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire
Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.
A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával
Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket.