Melyik lesz 2020 legjobb gyára?

forrás: Prím Online, 2020. szeptember 17. 20:09

Idén hatodjára mérhetik össze tudásukat a hazai gyáregységek az Év Gyára versenyen. Újdonság, hogy a fair play jegyében minden kategóriában külön értékelik és díjazzák a kis- és középvállalkozásokat, illetve a nagyvállalatokat.

2020 szeptemberében hatodjára nyitják meg a verseny szervezői és a főtámogató E.On az Év Gyára verseny pályázati szakaszát, ezúttal egy nagyon fontos újítással, ami a szervezők szándékai szerint kiegyenlítettebbé teszi a hazai ipari szereplők közti nemes versengést. A lényegi változás az elmúlt években sikerrel lebonyolított öt versenyhez képest, hogy az idei megmérettetés során külön értékelik és díjazzák a kis és közepes üzemeket, gyárakat, valamint külön a nagyvállalatokat, minden egyes kategóriában. Tehát – mondhatni a fair play jegyében – az Év Gyára versenyre mostantól benyújtott pályázatok értékelésénél minden kategóriánál lesz külön nagyvállalati, illetve külön KKV shortlist, a legvégén pedig – amennyiben lesz érvényes pályázat - minden kategóriában külön hirdetnek egy-egy győztest nagyvállalati és KKV vonalon is.

 

A széles körben ismert versenyen való részvétel a jelentkező vállalkozások számára nagyon komoly előnyt jelent. A cégek értékelése ugyanis külső, független auditor szakértők segítségével történik, ami sokat segíthet a jelentkezőknek a saját szervezeti, munkaszervezési, termelési, menedzsmenttel kapcsolatos folyamatainak átvilágításában, fejlesztésében, minél inkább versenyképessé csiszolásában.

 

Nem titok: az Év Gyára verseny a hazai ipar legjobbjait keresi, akik formálják a hazai ipart, a munkáltatói kultúrát, és képesek új értéket teremteni a hazai piacon – mindezek a jelenlegi rendkívüli időszakra tekintettel különösen fontosak. A verseny célja tehát (miképp a korábbi években is), hogy egy összetett szempontrendszer alapján megtalálja az év gyártó vállalatát, és a meghirdetett kategóriák győzteseit. Az összetett, Év Gyára díjat külön ítélik oda a 3 milliárd forint alatti, 3 és 15 milliárd forint közötti, illetve a 15 milliárd forint feletti éves nettó árbevétellel rendelkező cégek legjobbjának. A versenyre kilenc (9) kategóriában nevezhetnek a magyarországi gyártóegységgel rendelkező vállalatok, az Év Gyára díjat pedig az a gyártóegység nyerheti meg, amely több kategóriában is érvényes pályázatot adott be, és legalább egyben kategóriagyőztes lett.

________________ 

Figyelem!

Az Év Gyára 2020 verseny pályázati időszaka 2020. szeptemberben indul. A jelentkezők – bármely iparágból a hazai üzemmel bíró gyártók – a nevezési űrlap kitöltése, a nevezési feltételek elfogadása és a pályázati összeg átutalása után kapják meg a pályázati íveket, ami után a pályázati anyag benyújtására csaknem három hónap áll rendelkezésre: a verseny pályázati szakasza 2020. november 20-án zárul.

________________

 

A verseny maga kétfordulós, és külső szakmai partner, a Process Solutions Group (PS) bevonásával zajlik: első körben történik a pályázati adatlapok kiértékelése, a shortlist összeállítása, majd a második körben a PS szakértői valamint a zsűri tagjai és a kategóriatámogatók képviselői helyszíni validálást végeznek, végigjárják a shortlistre került cégeket, hogy a kérdőíven szereplő információkat személyes dokumentációval is megerősítsék. Ennek eredményeit a PS szakértői  az ipari szektorban elismert szakemberekből, döntéshozókból álló zsűri előtt prezentálják, a végső döntés a szakmai grémiummal történő egyeztetést követően születik meg jövő év májusában. 

 

 

Kép: A 2019-es Év Gyára verseny egyik összetett győztese, a BorsodChem Zrt. gyáregysége

 

A 2019-es (ötödik) megmérettetésen két összetett nyertest született: 10 milliárd forint feletti éves nettó árbevétel kategóriában a BorsodChem Zrt., míg a 3 milliárd forint alatti éves nettó árbevétel kategóriában a Hirschler Glas Kft. lett az Év Gyára. A zsűri különdíjat is osztott: a legjobb zöldmezős beruházásért a Glencore Agriculture Hungary Kft. részesült díjazásban.

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatot

Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza. A járvány miatt ezúttal összevontan kezelik a 2019-es és 2020-as évet.

2020. november 17. 13:27

Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat

Véget ért a 2020-as 'Az Év Honlapja' pályázat nevezési időszaka. A versenyre rekordszámú nevezés érkezett: 289 látványos honlap, applikáció, kreatív és technológiai megoldás, valamint digitális marketing kampány méretteti meg magát összesen 26 kategóriában.

2020. november 9. 16:40

Az Év Projektmenedzsment Diplomamunkája 2020

2020. november 5-én került megrendezésre a 2020-as Év Projektmenedzsment Diplomamunkája Pályázat eredményhirdető és díjátadó eseménye. A pályázatra összesen 22 szakdolgozat érkezett különböző egyetemek tanulóitól (BME, Corvinus, Pannon Egyetem, Pécsi Tudományegyetem, Óbudai Egyetem). A beérkező szakdolgozatok közül egy hat tagú, egyetemi oktatókból és nagy tapasztalattal rendelkező projektmenedzserekből álló zsűri választotta ki a nyerteseket.

2020. november 7. 16:53

Jó ügyeket szolgáló, innovatív technológiák fejlesztését támogatja a HONOR

A Honor nemzetközi technológiai márka támogatja olyan innovatív megoldások kidolgozását, amelyek korunk társadalmi-környezeti kihívásainak kezelését segítik elő. A Tech for Good fejlesztések ösztönzése érdekében a márka szakmai partnerként kapcsolódott be egy népszerű nemzetközi kezdeményezésbe, a Red Bull Basement versenybe, melynek keretében a Honor egyetemi hallgatóknak nyújt támogatást ötleteik megvalósításához. Az október 25-i nevezési határidőig a diákok pályázhatnak a Honor Team címre is, amelynek nyertese jelentős szakmai és tárgyi segítséget kap az általa tervezett applikáció fejlesztése során. Ezen felül a kész alkalmazás a Honor jóvoltából globális szinten is elérhető lesz.

2020. október 19. 19:43

2020-ban is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!

Early bird kedvezménnyel indult a pályázási időszak a Marketing Diamond Awards-ra október 14-én. Immár hatodik alkalommal keresi az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), hogy a hagyományokhoz híven idén is átadja „Az Év Ügynöksége 2020” és „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2020” díjakat. A szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2019. október 1. és 2020. október 31. között valósultak meg.

2020. október 15. 19:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás