A Betone Network népszerű audió műsorok felületeit értékesíti
Elkezdte működését hazánk első podcastokra szakosodott sales house-a, a Betone Network. A hálózat úttörőként fogja össze a legjobb hazai audióműsorokat és azok felületeinek kizárólagos értékesítésével foglalkozik. A sales house égisze alá így a Betone Studio zászlóshajó műsorai, az Egyszer lent, a Lapozz a 99-re!, a Felforgatók, valamint a To-do list mellett már olyan népszerű produkciók is tartoznak, mint a Szertár, a Hihetetlen Történelem, a Vénusz Projekt, a Mit lépnél, az Igenek és nemek, valamint a Keleten-Nyugaton.
Magyarországon is egyre népszerűbb a podcast médiatípus, és évről évre színvonalasabb produkciók készülnek, éppen ezért a hirdetőkben is megfogalmazódott a prémium audió hirdetési lehetőségek iránti kereslet.
„A Betone Network létrehozásával egy újabb lépést tettünk a fenntartható podcast médiapiac felé. A célunk az, hogy jó minőségű műsorokkal havi egymillió meghallgatást érjünk el és segítsük a podcastereket, hogy arra koncentrálhassanak, amiben a legjobbak: a tartalomgyártásra. Illetve ezen a prémium felületen szeretnénk megvalósítani a márkák kreatív elképzeléseit. Hiszünk abban, hogy ha összekötjük a feleket, abból menő dolgok jöhetnek létre” – mondta el Hampuk Richárd, a sales house egyik alapítója.
A Betone Network portfoliójába a Betone Studio gyártásában készülő Egyszer lent, a Lapozz a 99-re!, a Felforgatók, valamint a To-do list mellett olyan népszerű podcastek kerültek, mint a Szertár, a Hihetetlen Történelem, a Vénusz Projekt, a Mit lépnél, az Igenek és nemek, valamint a Keleten-Nyugaton. Az Egyszer lent podcast Lovas Rozival 2019-ben a Content + Marketing Award Arany elismerését nyerte el a Generali podcast-szponzorációjával. A hálózat többek között az ezekből szerzett tapasztalatokkal szeretné segíteni podcastereit, illetve a hirdetők igényeinek professzionális kielégítésében nyújt támogatást.
A sales house kizárólagosan értékesíti a fentebb említett műsorok felületeit és a szponzorációs beégetett hirdetések mellett – hazánkban elsők között – dinamikus promóciós megoldásokat is képes a műsorok környezetében megjeleníteni. Fontos azt is kiemelni, hogy a Betone Networkhöz tartozó produkciók hallgatottságát az IAB USA sztenderdjei szerint mérik.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a HungaroControl Podcast
- A magyar hölgyek körében is egyre hódítanak a podcastok!
- SAP-ügyfelek podcast-interjúi a karanténidőszakról
- Újabb két rész érhető el a Jaguar Racing videós podcastjából
- Tények és fikció: mi az 5G és mi nem?
- Videós podcastot indított a Jaguar Racing
- Kríziskezelést feszegető műsor indul az E.ON támogatásával
- Inspirációs iránytű a digitális világhoz
- Szakértői beszélgetés a szülő-gyerek-mobil kapcsolatról
- A KLM utasai podcastban mesélnek élményeikről
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.