A Biztonságos Internet Napra időzíti online sorozatát a Da Vinci Media
A gyerekek online térben való tájékozódását segíti a Keress rá! – Search it Up! sorozat, melynek epizódjai a február 9-i Biztonságos Internet Napra való felhívásként a Da Vinci Kids alkalmazásban is elérhetők.
Az internethasználat és -biztonság új, 21. századi tendenciái komoly fejtörést okoznak a szülőknek és a pedagógusoknak, hiszen a hagyományos, jól bevált szabályozási módszerek már nem minden esetben tűnnek életszerűnek. Az idén február 9-re eső Biztonságos Internet Nap célja, hogy az Európai Unió Safer Internet Program akciótervének keretein belül több mint 150 országban ugyanazon a napon hívja fel a figyelmet az internet előnyeire és veszélyeire, tájékoztasson a problémák lehetséges kezeléséről.
Ahogy a határok egyre jobban elmosódnak az online és az offline világ között, fontos odafigyelni arra, hogy mi történik a gyerekekkel - ebben nyújt tökéletes kapaszkodót a kicsiknek és a felnőtteknek is a Keress rá!, ami nem csupán szórakoztató, de hiánypótló is a szülők és a gyerekek számára. A Da Vinci Media saját gyártású sorozata az internet működéséről, előnyeiről és veszélyeiről szól, színes és vicces karakterekkel. A gyerekek a BAFTA-jelölt sorozatból könnyedén megtanulnak okosan, udvariasan, felelősségteljesen és nem utolsó sorban biztonságosan mozogni az online térben.
Mindannyiunk dolga, hogy az internetet egy jobb hellyé tegyük a magunk és egymás, de különösen a fiatalok számára. Ezért ezt a hasznos, edukatív és vicces műsort a Da Vinci TV a Biztonságos Internet Nap alkalmából a Da Vinci Kids alkalmazásban is elérhetővé teszi.
A világháló egyre több mindent kínál, egyre hasznosabb, de ezzel együtt egyre több kockázatot és veszélyt is rejt magában. Mit tehetnek akkor a szülők és a gyermekek? A kérdés megoldására a Keress rá! és a Da Vinci Media a technikai megoldások mellett az emberi hozzáállást és kapcsolatokat is hangsúlyozza: a gyerekek legyenek tisztában azzal, hogy muszáj minden kattintás előtt gondolkodniuk, a szülők gyermekeikre fordított figyelmét pedig az online tér egyetlen megoldása sem pótolja.
Kapcsolódó cikkek
- Biztonságos Internet Nap 2021
- Biztonságos Internet Nap 2021
- Megvalósult a szélessávú internet a csornai járásban
- Tudományos ismeretterjesztés karácsonyra a Da Vinci TV-től
- Együtt egy jobb internetért
- Tovább növekszik a telefonos mobilnetet használók száma
- Újabb előfizetői körnek nyújt segítséget a Telenor
- Többet telefonáltunk és interneteztünk a koronavírus hatására
- Ingyenessé teszi a főbb oktatási oldalak elérését hálózatán a Telenor
- Mire van szükségük a gyerekeknek a digitális oktatásban?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AR segítségével emlékezik az OPPO
Az OPPO globális okoseszköz márka, a wimbledoni teniszbajnokság hivatalos támogatójaként, a kiterjesztett valóság segítségével teszi újra átélhetővé a legnagyobb hagyománnyal bíró teniszverseny történetének legszebb pillanatait.
A neves divatfotós örökítette meg a HONOR Magic4 Pro szépségét
A HONOR globális technológiai márka Nima Benatival, a tehetséges olasz, évek óta haute couture divatfotózással foglalkozó művésszel dolgozott együtt, hogy egy új oldaláról mutassák meg az egész világnak a HONOR Magic4 Pro készüléket. A HONOR a 2022-es Mobile World Congress-en mutatta be vadonatúj prémium termékcsaládját, élén a zászlóshajó HONOR Magic4 Pro-val.
Még mindig sokan kockáztatnak nem jogtiszta szoftverekkel
A legtöbben tisztában vannak a nem jogtiszta szoftverek használatának veszélyeivel, ennek ellenére a felhasználók 30%-a még mindig nem megbízható forrásból származó programokat részesít előnyben – derül ki a Microsoft Magyarország megrendelésére készült felmérésből.
A játékipar és a VR hajtja a szórakoztató- és médiaipar fejlődését
A globális szórakoztató- és médiaipar tavaly ugrásszerűen fejlődött, meghaladva az általános világgazdasági növekedést. A 2020-as, világjárvány okozta 2,3%-os csökkenést követően a szektor bevételei 2021-ben erőteljesen, 10,4%-kal emelkedtek, 2,12 ezer milliárd dollárról 2,34 ezer milliárd dollárra.
A Sony bemutatja az új „INZONE” PC-s gaming periféria márkát
A Sony bejelentette az INZONE-t, egy új játékkiegészítő-márkát PC-s játékosok számára, amely élesíti az érzékeket és maximális játékbeli teljesítményt biztosít. Az INZONE monitorok elképesztő, nagy felbontású és dinamikatartományú képpel, a fejhallgatók pedig kiváló hangzással és 360 Spatial Sound for Gaming funkcióval rendelkeznek.