10 részes ingyenes videósorozat indult e-kereskedőknek

forrás: Prím Online, 2021. június 9. 16:55

A leendő és már meglévő webáruházkereskedőknek segít inspirálódni az a 10 részes ingyenes online videósorozat, melyben a témában jártas szakértők beszélnek a legfontosabb tapasztalataikról. A Shoprenter olyan interjúalanyokat válogatott össze, akik valamit nagyon jól csinálnak, legyen az a logisztika vagy az árazási stratégia. Az egyik részben Ördög Nóra és Nánási Pál mesél részletesen a kezdetekről: a sztárpár azt is elárulta, milyen nehézségekkel kellett megküzdeniük vállalkozásuk építésekor az ismertségük miatt.

10 részes videósorozatot készített 10. születésnapja alkalmából az utóbbi hetekben a Shoprenter webáruház rendszer nemcsak a piaci szereplőknek, hanem azoknak is, akik még csak érdeklődnek az e-kereskedelem iránt. Ezen az oldalon teljesen ingyenesen elérhetőek az interjúk, amelyeknek a célja, hogy értéket tudjanak átadni a vállalkozóknak és ezáltal új impulzusokkal gazdagodjanak.

 

Kulcsár István Róbert, a Shoprenter egyik alapítója arról beszélt, a videósorozat a leendő és már meglévő webáruház kereskedőknek egyaránt szól. A nézők inspirálódhatnak és megállhatnak néhány lélegzetvételre, hogy visszajelzést kapjanak arról, mit csinálnak jól és miben tudnának még fejlődni.

 

Kulcsár István Róbert

„Olyan szakértőkkel készültek az interjúk, akik valamit nagyon jól csinálnak az e-kereskedelemben, legyen az a logisztika vagy az árazási stratégia. Logikus volt velük beszélgetni, mert senki nem a saját rendszerére hegyezte ki a mondanivalóját, nem a termékek voltak a fókuszban, mindenkinek volt olyan tanácsa, ötlete vagy gondolata, amit bárki tud hasznosítani a maga vállalkozásában. Aki meghallgatja, annak ez a sorozat biztosan értéket tud adni” – értékelt.

 

Mint fogalmazott, a webáruházak esetében az indulás, a nulláról egyre való eljutás az egyik legnehezebb dolog. A legtöbben a marketingbe buknak bele, mert nem jutnak el a potenciális vevők ingerküszöbéig. Ha ez megvan, egyről lehet a százra skálázódni, de ez sem olyan egyszerű feladat, a hirtelen megnövekedett keresletet kihívás kiszolgálni. Ezekről a folyamatokról is sok szó esik az interjúkban.

 

 

Nánásiék számára ez most egy óriási tanulás

A Shoprenter videósorozatában Ördög Nóra és Nánási Pál is részletesen beszélnek az élményeikről, nehézségeikről. Mint ismert, a házaspár a balatoni kis üzletüket kinőve lépett be a webáruházak piacára, hogy azokat is ki tudják szolgálni, akik érdeklődnek a termékeik iránt, de nem tudnak a helyszínre utazni.

 

Az interjúból kiderült, hogy hírességnek lenni ilyen szempontból kétélű dolog, mert bármilyen hiba hatványozottan számít, a sajtó egyből ráugrik, más visszajelzéseket kapnak a vásárlóktól. Számukra éppen ezért a webshop indítása óriási alázatot követelt, ami meg is volt bennük: ugyanúgy egyeztetnek a futárszolgálattal, felveszik a telefont vagy becsomagolják az árut, mint bármelyik átlagos ember.

 

„Azért nehéz nekünk, mert mindketten olyan típusú munkát végeztünk korábban, ami azon múlott, mi egy személyben hogyan produkáltuk magunkat. Ez számunkra egy óriási tanulás, Nóri a szervezetépítéssel behatóbban kezdett foglalkozni és én is próbálok másként nézni a jelenleg kialakult helyzetre, amiben már több mint húszan vagyunk. A webshop egy fontos láb annak érdekében, hogy azokon a téli hónapokon, amikor a kisbolt nem szolgál ki annyi embert, akkor is legyen valami, amit munkafeladatként tudunk adni az embereknek, akik tényleg fontosak nekünk. Most azon is dolgozunk, miként tudnánk az online és az offline értékesítést összekapcsolni” – mondta Nánási Pál a videóban.

 

Ők egyébként azért váltottak egy nemzetközi bérelhető webáruházról a Shoprenterre, mert magyar nyelvű támogatást kaptak és akkor is segítségükre álltak, ha még a kérdést sem tudták konkrétan megfogalmazni.

 

“A Shoprenternél kitalálják azt a kérdést, amit fel akarok tenni” - tette hozzá Nánási Pál.

 

A Shoprenter jelenleg 60 munkavállalót foglalkoztat, hatezer áruházat bérelnek tőlük. 2020-ban ezeken a webshopokon összesen 6.5 millió rendelés volt 158 milliárd forintos értékben.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Együtt a biztonságért

Az együttműködő robotok számos előnnyel rendelkeznek. Könnyen telepíthetők és programozhatók, kompakt méretűek, és nem kell biztonsági kerítést építeni köréjük. A feladatok és műveletek széles skáláját képesek elvégezni, éjjel-nappal dolgoznak, és nagymértékű megtérülést biztosítanak, emellett az automatizálást elérhetőbbé teszik a kis- és középvállalkozások számára. Legfontosabb előnyük azonban mégis az, hogy segítenek megóvni az alkalmazottak egészségét. 

2022. január 25. 10:19

Egyensúly a kényelem és a csatlakoztathatóság között

Az ideális monitornak bármilyen irodában robusztusságot, kényelmet és komfortot kell nyújtania a felhasználónak. A mindennapi munka nehézségeihez tervezett Philips monitors 243S1 minden tulajdonsággal rendelkezik, ötvözi a kényelmes felhasználói élményt, a jó képminőséget, a teljesítményt és a tartósságot.

2022. január 24. 20:05

Mesterséges intelligencián alapuló távdiagnosztikai megoldást mutatott be a Vodafone és az Innomed

A Vodafone Magyarország okostelefonokkal és SIM-kártyákkal támogatja az Innomed Medical Zrt.-t., hogy elősegítse telemetriás EKG-rendszerük széles körű terjedését. Az Innomed digitális megoldása révén a páciensek kezelőorvosai távolról, okoseszközeik segítségével tudják ellátni a betegfelügyeletet, lecsökkentve ezáltal a szívbeteg, illetve szívműtéten átesett betegek kórházi ellátási idejét. A fejlesztés az Innomed és a Vodafone több éves partneri kapcsolatának köszönhetően jött létre. Az eszköz működését a Vodafone egy különleges sajtóesemény keretében, a magyar jégkorong-válogatott játékosainak közreműködésével mutatta be a nagyközönségnek. 

2022. január 24. 18:29

2021 legnézettebb gyerekcsatornája lett a JimJam

Mértékadó, vezető márkává fejlődött a JimJam Magyarországon. A csatorna közönségaránya 2021-ben a 18-49 éves lakosság körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint 1,06 százalékot ért el, így megelőzve valamennyi hazánkban sugárzott gyermekcsatornát ebben a célcsoportban.

2022. január 24. 17:00

A 2022-es Samsung QLED és Lifestyle TV-k vezető minősítő intézetek tanúsítványait nyerték el

A Samsung 2022-es CES kiállításon bemutatott QLED és Lifestyle televízióit nemzetközileg elismert minősítő intézetek díjazták szemkímélő megoldásaikért és színtechnológiáikért. 

2022. január 24. 15:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58