A Verizon Business és a CareAR stratégiai partnerséget kötött

forrás: Prím Online, 2021. október 20. 09:57

A Verizon Business és a CareAR, A Xerox Company stratégiai partnerséget jelentett be annak érdekében, hogy átalakítsa a CareAR által a terepen dolgozó szakemberek és ügyfelek számára nyújtott szolgáltatást és ügyfélélményt. A Verizon 4G, 5G hálózatait és közel valós idejű számítási technológiát a CareAR kiterjesztett valóság (AR) és mesterséges intelligencia (AI) alapú platformjával ötvözve a technikusok távolról és proaktív módon gyorsabban, okosabban és biztonságosabban oldhatják meg a szolgáltatási problémákat, ami teljesebb felhasználói élményhez vezet.

A versenyképesség megőrzése és a munkaerőpiaci vonzerő fejlesztése érdekében a vállalkozásoknak olyan szilárd programmal kell rendelkezniük digitális átalakulás terén, amely a legújabb technológiát és megoldásokat használja ki a folyamatosan fejlődő globális munkaerő igényeinek kielégítésére. A Verizon és a CareAR együttműködése elősegíti ezt a munkaerőpiaci átmenetet, mivel mind a hálózati technológiát, mind az AI/AR-t kihasználva lehetővé teszi a digitálisan őshonos alkalmazottak következő generációjának gyors oktatását és felfejlesztését, helytől függetlenül, csökkentve a feszültséget a munkaerő eddig soha nem látott fejlődésének időszakában. A CareAR segítségével a Verizon valós idejű támogatást és szakértő által vezérelt hibaelhárítási megoldásokat nyújt termék- és szolgáltatás¬portfóliójában, új szintet jelentő önkiszolgáló képességeket és személyre szabott „használati útmutatót” teremtve az ügyfelek és a helyszíni technikusok számára.

 

„Drámai változást tapasztaltunk a globális munkaerőpiacon. Küldetésünk, hogy segítsük ügyfeleinket az eligazodásban, miközben meghatározzuk az innováció és a növekedés stratégiai útjait” – mondta Sampath Sowmyanarayan, a Verizon Business üzleti forgalomért felelős igazgatója. „Az 5G és az ’edge computing’ révén segíthetjük a CareAR-t, hogy fejlett AR- és AI-képességeket biztosítson a szabványos mobil-, intelligens üveg- és dróneszközökön, hogy növelje a hatékonyságot és az ügyfélélményt.”

 

„A CareAR arra összpontosít, hogy a szakértelmet azonnal és összefüggéseivel együtt hozzáférhetővé tegye. A felhasználóknak lehetőségük nyílik arra, hogy igény szerint vizuálisan hozzáférjenek a szakértőkhöz és az általuk preferált eszközre eljuttatott oktató tartalmakhoz” – mondta Sam Waicberg, a CareAR elnöke. „A Verizonnal közös vállalkozásunk lehetővé teszi számunkra, hogy ezeket a képességeket még tovább fokozzuk, ami jobb eredményeket eredményez az ügyfelek számára, és segít megoldani olyan jelentős kihívásokat, mint például a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése és a tehetséggondozás terén mutatkozó hiányosságok áthidalása.”

2020-ban a Verizon Business bejelentette egy alapvető, videóchat alkalmazáson keresztül működő, virtuális asszisztens bevezetését, amely sikeresen segítette a szervezetet a COVID-19 által inspirált biztonsági és távolságtartási követelmények teljesítésében az ügyféltámogatás terén. A CareAR-ral való partnerség lehetővé teszi a Verizon számára, hogy közelebb hozza a jövőt az ügyfelek, alkalmazottak és helyszíni technikusok számára nyújtott távoli támogatás területén, a fejlett AR és AI-alapú képességek integrálására összpontosítva, amelyek proaktív önmegoldó felhasználói élményt tesznek lehetővé.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05