Újabb mérfölkő a DisplayNOW életében

forrás: Prím Online, 2021. október 27. 16:03

Alig indult el éles üzemben a DisplayNOW, amely a kis- és középvállalkozások számára egyszerűsíti le az online média hirdetések vásárlását, máris újabb mérföldkőhöz érkezett az adtech startup. 

A DisplayNOW egy hirdetési webshop, ahol online reklámkampányok - a webáruházak termék értékesítéséhez nagyon hasonló folyamat segítségével - vásárolhatók meg. 

 

A platform missziója, hogy a hazai kis- és középvállalkozások számára segítsen piacaik bővítésében oly módon, hogy prémium kiadványok felületein kínál számukra hagyományos display- és egyedi hirdetési megoldásokat. A DisplayNOW, mint az innovatív és naprakész megoldások híve, folyamatosan bővíti termékkínálatát további márkaismertséget növelő csomaglehetőségekkel. Nemrég olyan ajánlatok kerültek be a kínálatba, mint a PR cikk publikációk, podcast-szponzoráció lehetősége, egyedi YouTube megoldások vagy a hazai influencer marketing piacvezető ügynökségének az egyedi ajánlatai.

 

Podcast-megoldások a legkülönbözőbb formákban

A DisplayNOW felmérve a kkv-k változatos igényeit, - melyek a napi szintű konverziós célokon túl mutatnak - új, egyedi hirdetési megoldásokkal bővítette kínálatát. Elsőként a podcast-megoldások érkeztek a www.DisplayNOW.net csomagajánlatai közé. Ezek a podcast-szponzorációk olyan felületeken is megjelennek, mint az Index címlap, YouTube és a Spotify, illetve fontos megemlíteni, hogy ennek az egyedi hirdetési formának kiemelkedő a hatékonysága a mai digitális marketing világban.

 

 

Online jelenlét idő- és költséghatékonyan

A DisplayNOW a közösségi média terében is megtalálja a leghatékonyabb megoldásokat a kis- és középvállalkozások számára, ráadásul anélkül, hogy a hirdetők jelentősebb erőforrásokat fordítanának kampányaikra. Azon sikeres hazai vállalkozások, akik már kipróbálták a közösségi médiumok hirdetési felületeit, de nem voltak elégedettek a ráfordított idő-, ár-érték aránnyal vagy a hatékonyságával, a DisplayNOW most egy egyszerű megoldást nyújt: egyéni tematikus-, vagy lokációs célzással már Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, illetve PR cikk megjelenések is megvásárolhatók a felületen pusztán néhány kattintással. Így téve az online jelenlétet igazán idő- és költséghatékonnyá.

 

A jövőbeni tervek

A DisplayNOW tovább keresi a kínálatbővítési lehetőségeket, hogy az ismertség- és márkaépítésre szomjazó ügyfelek igényeit még pontosabban és bővebb hirdetési termékkínálattal tudja kiszolgálni. Eközben folyamatosan fejleszti platformját, hogy segítsen a hirdetőknek időt és energiát megtakarítani a médiakampányok vásárlásának radikális egyszerűsítésével. Közösségi média- és influencer elérést biztosító megoldásokkal, PR cikk megjelenítés- és podcast-szponzorációs lehetőségekkel - mindezt “néhány kattintáson keresztül”.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ellentmondás az adatokban

A legtöbb vállalat az adatok mennyiségének ugrásszerű növekedésére inkább teherként, mintsem előnyként tekint – derül ki a Forrester Consulting nemzetközi kutatásából, amelyet a Dell Technologies megrendelésére készített. Túlterheli a használt technológiai megoldásokat, az emberi erőforrásokat és a folyamatokat a hatalmas mennyiségű, sokféle adat gyors áramlása. A cégeknek vannak adathasználati céljaik – és sokan közülük úgy vélik, a működésük adatvezérelt –, de számos akadály lassítja őket. Ilyen akadály például az adathasználati szakértelem hiánya, az adatok elkülönített gyűjtése, az elszigetelt vállalati egységek, a manuális folyamatok, valamint az adatvédelmi és biztonsági hiányosságok. 

2021. december 6. 20:01

Már az Apple Music alkalmazás is elérhető az LG okostévéin

Tovább bővül az LG webOS platform által kínált otthoni szórakozási lehetőségek köre: már az Apple Music zenestreaming-szolgáltatás is elérhető az LG Electronics (LG) okostelevízióin.

2021. december 6. 18:22

Három évig tartó fejlesztési munkálatok végéhez ért a DIGI

Három évig tartó vezetékes hálózat fejlesztési munkálatokat zár le 2021 decemberében a DIGI. Az újításoknak köszönhetően a vállalat 16 vidéki nagyvárost is lefedő gerinchálózata saját optikai hálózaton kapcsolódik a budapesti központhoz. 

2021. december 6. 16:50

Gyors és felhasználóbarát töltés az ABB megoldásával

Az ABB bevezeti a Plug N Charge technológiát, amely egyszerűsíti, és még gördülékenyebbé teszi az elektromos járművek töltését és aztán a fizetést. A Pug N Charge alkalmazása esetén az elektromos autó vezetőjének csak annyi dolga lesz, hogy a járművel beáll a töltési ponthoz, majd a töltővezetéket csatlakoztatja az autóhoz. A töltési folyamat automatikusan indul, majd a folyamat végén a fizetés szintén automatikusan engedélyezve lesz.

2021. december 6. 15:13

A Nothing ear (1) fülhallgató fekete változata Magyarországra is megérkezik

A Nothing bejelentette, hogy első terméke, az ear (1) fülhallgató már fekete változatban is elérhető. A pehelysúlyú, teljesen vezeték nélküli fülhallgató matt fekete gumiharanggal, átlátszó tokban érkezik. Az új színváltozat az eredeti ear (1) specifikációihoz hasonlóan akár 34 órányi használatot biztosító tokkal, 11,6 milliméteres hangszóróval és aktív zajszűréssel érkezik.

2021. december 6. 13:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December elején nyit az első magyar kriptotőzsde

2021. november 30. 21:13

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59