A Liferay-t választotta partnerének a horvát nemzeti biztosító
Az Adris csoporton belül működő, piacvezető horvát nemzeti biztosítótársaság, a Croatia osiguranje, a digitális élményplatformok területén vezető Liferay-t választotta partnerül digitális megoldásai továbbfejlesztéséhez.
A Liferay a biztosító társaság értékesítési képviselői számára fejleszt innovatív digitális platformot. A portál javítani fogja az általános felhasználói élményt és növeli az ügyfélszolgálat minőségét. A következő években az ügynöki portál az összes értékesítési folyamat központi platformjává válik, beleértve a kötvénygenerálást, az ügyféllel való kommunikációt és a valós idejű kárigény-feldolgozás folyamatát. A portált több mint 7000 képviselő fogja használni a Croatia osiguranje értékesítési hálózatán belül.
A Croatia osiguranje és a Liferay csapatai három különböző időzónában dolgozó digitális szakértőkből állnak, akik Horvátországban, Brazíliában, Írországban és az Egyesült Államokban tevékenykednek. Szakértelmükkel egyedülálló digitális terméket hoznak majd létre, mindezt azzal a céllal, hogy kiváló felhasználói élményt nyújtsanak a Croatia osiguranje ügyfelei és a megadott portálon dolgozó alkalmazottak számára.
"Továbbra is nagy összegeket fektetünk be a biztosítás digitalizációjába, ezúttal a Liferay-jel, a világ egyik vezető informatikai vállalatával együttműködve. Tapasztalt biztosítási és digitális szakértőkből álló csapataink összefognak, hogy egy olyan fejlett egyablakos ügyintézést hozzanak létre értékesítési hálózatunk számára, amely új, kivételes felhasználói élményt nyújt a biztosítottjainknak. Büszkék vagyunk a nemzetközi együttműködésre a szakértőkkel, akik részt vesznek ebben a projektben, amelybe hosszú távon több mint 10 millió kunát fogunk befektetni" – mondta Davor Tomašković, a Croatia osiguranje igazgatótanácsának elnöke.
A Liferay egy globális partneri és ügyfélhálózattal rendelkező vállalat, amely 11 éve tölt be vezető szerepet a digitális élményplatformok területén. Globálisan több mint 40 biztosítótársasággal dolgoznak együtt, köztük a világ tíz legnagyobb biztosítási csoportja közül hárommal.
"Hálásak vagyunk, hogy a Croatia osiguranjéval együttműködve egy intuitív és felhasználóbarát ügynöki portált építhetünk. A rugalmas technológia, az üzleti lehetőségek és a Liferay analitika segít Horvátországnak abban, hogy már ma is olyan fejlett technológiákat alkalmazzon, amelyek célja az ügyfelek segítése a különböző esetekben. Az ilyen projektekkel a biztosítási ágazat új területekre lép, hogy nyomon kövesse az ügyfelek és a munkavállalók igényeinek és elvárásainak folyamatos változásait. A Liferay segítségével a Croatia osiguranje olyan hatékony megoldást készít, amely erősíti piaci pozícióját" – mondta Bryan Cheung, a Liferay vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Az Affidea felgyorsítja a digitalizációt
- Hibrid módszer teszi olcsóbbá az ingatlan-adásvételt
- Kiemelkedő digitális biztosító minősítést szerzett az Aegon
- 50 milliós Digitális Felzárkóztatási Alapot indít a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
- Digitalizálja repülési dokumentációit a Wizz Air
- A gépjárműgyártásnak igazodnia kell a gyorsan változó és sokszínű hajtáslánc-mixhez
- Szombaton átadták a VISZ oktatási pályázatának díjait
- Betör a munkahelyekre a metaverzum, szintet lép az AI
- 6,5 milliárdos közbeszerzést nyert a Delta Systems
- Digitalizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar cég a leginnovatívabbak között Európában
Akár negyedére rövidíti az ipari gépészeti központok, légtechnikai rendszerek és más összetett épületgépészeti megoldások kivitelezési idejét és gyakorlatilag nullára csökkenti az anyagveszteséget egy nemzetközi díjjal elismert magyar technológia. Az Európa tíz leginnovatívabb építőipari cége közé beválasztott GLT Delta az épületszkennelés, a négydimenziós tervezés és az előregyártás kombinálásával vált pécsi családi vállalkozásból európai referenciákkal rendelkező céggé.
A mesterséges intelligencia demokratizálja a marketinget
Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára válik elérhetővé a marketing – állítja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója.
Az Unió jóváhagyta a új e-aláíró platformot
Magyarországról is biztosított lesz a teljes mértékben digitális Uniós közigazgatási ügyintézés, az elektronikus azonosítás és a digitális aláírás az Evrotrust eID egységes azonosítási rendszerének köszönhetően, amely már átment az Uniós tagállamok értékelésén. A rendszer újdonsága, hogy immár nem csak magánszemélyek, hanem vállalatok is használhatják hivatalos és közigazgatási ügyeik intézésére az egész Unióban. Az Európai Bizottság az eIDAS szabályozás alapján ellenőrizte a platform Uniós használatát, ezzel hamarosan minden tagállam számára elérhető lesz.
Digitalizációs részleg alakult hazánk piacvezető könyvelő vállalatánál
Külön digitalizációs szervezeti egységet hoztak létre a Process Solutionsnél (PS), hazánk egyik vezető számviteli, adózási és bérszámfejtési szolgáltatásokat nyújtó vállalatánál.
Felgyorsítja stratégiai átalakulását a Maersk
Jelentős előrelépést ért el digitális átalakulásában a dán Maersk. A világ legnagyobb tengeri szállítmányozó vállalata az SAP Business Technology Platform segítségével gyorsítja fel stratégiai fejlődését, automatizálja üzleti folyamatait, növeli hatékonyságát, teszi egyszerűbbé a technológia használatát, és növeli a felhasználói élményt.