A Liferay-t választotta partnerének a horvát nemzeti biztosító
Az Adris csoporton belül működő, piacvezető horvát nemzeti biztosítótársaság, a Croatia osiguranje, a digitális élményplatformok területén vezető Liferay-t választotta partnerül digitális megoldásai továbbfejlesztéséhez.
A Liferay a biztosító társaság értékesítési képviselői számára fejleszt innovatív digitális platformot. A portál javítani fogja az általános felhasználói élményt és növeli az ügyfélszolgálat minőségét. A következő években az ügynöki portál az összes értékesítési folyamat központi platformjává válik, beleértve a kötvénygenerálást, az ügyféllel való kommunikációt és a valós idejű kárigény-feldolgozás folyamatát. A portált több mint 7000 képviselő fogja használni a Croatia osiguranje értékesítési hálózatán belül.
A Croatia osiguranje és a Liferay csapatai három különböző időzónában dolgozó digitális szakértőkből állnak, akik Horvátországban, Brazíliában, Írországban és az Egyesült Államokban tevékenykednek. Szakértelmükkel egyedülálló digitális terméket hoznak majd létre, mindezt azzal a céllal, hogy kiváló felhasználói élményt nyújtsanak a Croatia osiguranje ügyfelei és a megadott portálon dolgozó alkalmazottak számára.
"Továbbra is nagy összegeket fektetünk be a biztosítás digitalizációjába, ezúttal a Liferay-jel, a világ egyik vezető informatikai vállalatával együttműködve. Tapasztalt biztosítási és digitális szakértőkből álló csapataink összefognak, hogy egy olyan fejlett egyablakos ügyintézést hozzanak létre értékesítési hálózatunk számára, amely új, kivételes felhasználói élményt nyújt a biztosítottjainknak. Büszkék vagyunk a nemzetközi együttműködésre a szakértőkkel, akik részt vesznek ebben a projektben, amelybe hosszú távon több mint 10 millió kunát fogunk befektetni" – mondta Davor Tomašković, a Croatia osiguranje igazgatótanácsának elnöke.
A Liferay egy globális partneri és ügyfélhálózattal rendelkező vállalat, amely 11 éve tölt be vezető szerepet a digitális élményplatformok területén. Globálisan több mint 40 biztosítótársasággal dolgoznak együtt, köztük a világ tíz legnagyobb biztosítási csoportja közül hárommal.
"Hálásak vagyunk, hogy a Croatia osiguranjéval együttműködve egy intuitív és felhasználóbarát ügynöki portált építhetünk. A rugalmas technológia, az üzleti lehetőségek és a Liferay analitika segít Horvátországnak abban, hogy már ma is olyan fejlett technológiákat alkalmazzon, amelyek célja az ügyfelek segítése a különböző esetekben. Az ilyen projektekkel a biztosítási ágazat új területekre lép, hogy nyomon kövesse az ügyfelek és a munkavállalók igényeinek és elvárásainak folyamatos változásait. A Liferay segítségével a Croatia osiguranje olyan hatékony megoldást készít, amely erősíti piaci pozícióját" – mondta Bryan Cheung, a Liferay vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Az Affidea felgyorsítja a digitalizációt
- Hibrid módszer teszi olcsóbbá az ingatlan-adásvételt
- Kiemelkedő digitális biztosító minősítést szerzett az Aegon
- 50 milliós Digitális Felzárkóztatási Alapot indít a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
- Digitalizálja repülési dokumentációit a Wizz Air
- A gépjárműgyártásnak igazodnia kell a gyorsan változó és sokszínű hajtáslánc-mixhez
- Szombaton átadták a VISZ oktatási pályázatának díjait
- Betör a munkahelyekre a metaverzum, szintet lép az AI
- 6,5 milliárdos közbeszerzést nyert a Delta Systems
- Digitalizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.