Spéci K&H belépővel lehet menni az e-játékosok seregszemléjére
Újra összegyűlnek a gamerek idén júniusban az egyik legjelentősebb e-sport-kiállításon, a Play IT Show-n, amelyen ezúttal a játékok mellett a bankolás is főszerepet kap. Az innovatív digitális megoldásairól ismert K&H most kivételeset lépett, élményekkel teli kirándulásra hívja az érdeklődőket a kiállításon: kedvezményes jegyet kínál a rendezvényre, akik különleges tapasztalatokkal gazdagodhatnak.
A fiatalok ma már korábban ismerkednek meg a mindennapi bankolással az egy-két évtizeddel ezelőtti helyzethez képest – részben azért, mert mindenhol szembejön a digitalizáció és egyre nagyobb teret nyernek a készpénzmentes megoldások. Másrészt az e-sportot, számítógépes, konzolos, mobilos alkalmazásokat kedvelő fiatalok napi szinten bonyolíthatnak a játékokhoz köthető mikrotranzakciókat, így az életük része a bankolás – közölte a K&H. A folyamat erősödését mutatja, hogy 2021-ben közel 25 ezer 14-18 éves fiatalnak volt ifjúsági számlája a K&H-nál, ami a 2020-as szinthez képest 24 százalékos, a 2019-es – vagyis a járvány előtti – helyzethez viszonyítva 69 százalékos emelkedésnek felel meg.
A már említett e-sport kiemelkedő szerepet kap a körükben: ma Magyarországon több mint 600 ezren “űzik”. A szektor tavaly 50 milliárd forintos forgalmat ért el. A 14-29 éves korosztály döntő része, 84 százaléka játszik valamilyen elektronikus eszközön rendszeresen. A 14-18 évesek hetente átlagosan 15 órát, az úgynevezett “heavy gamerek” még többet, 20 órát játszanak. Tízből négyen pedig már részt vettek nagyobb szabású e-sport-eseményen vagy játékbemutatókon.
A koronavírus-járvány azonban a számukra is kényszerszünetet jelentett, mert elmaradt az egyik legnagyobb seregszemle, a Play IT – az idén azonban június 11-én és 12-én Budapesten mindent bepótolhatnak. A K&H kivételes megoldást kínál a látogatóknak: pénzért nem megvásárolható élményt nyújt a pénzintézet. Az innovatív digitális megoldásairól ismert K&H most kivételeset lépett, élményekkel teli kirándulásra hívja az érdeklődőket a kiállításon: kedvezményes jegyet kínál a rendezvényre.
"K&H Kedvezményes normál jegyet" kizárólag elővételben veheti meg bárki, aki regisztrált az eseményre. A K&H-s jegy egy-egy napra 1500 forint, miközben a normál jegyért 4000 forintot kell fizetni elővételben, a helyszínen pedig 4500 forintot. A K&H emellett akcióval is készült: május 27-ig az első 400 – a kampány feltételeinek megfelelő - K&H ifjúsági számlanyitó K&H Limitált jegyet kap a rendezvényre. Utóbbi belépővel a ComiCont is meglátogathatják, gyorsítósávon mehetnek a rendezvényre, arról nem beszélve, hogy az eseményre ellátogató influenszerekkel is találkozhatnak.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 70 000-en voltak kíváncsiak a K&H Egyetemi E-sport Kupa mérkőzéseire
- K&H: Mennyit fogyaszt az autód? És a házad?
- K&H: kiugró növekedés az okoseszközös fizetésben
- K&H: az okostelefon zsebrevágta a bankokat?
- Budapesti élő döntővel zárul a 3 milliós összdíjazású e-sport verseny
- Két hónap után búcsúzik az OGEX
- K&H: újabb okosfizetés jön – itt a Xiaomi Pay
- Idén is elismerték a kiemelkedő e-sport teljesítményeket
- Kétnapos programmal várja a látogatókat a budapesti OGEX a HUNGEXPO-n
- K&H: bárkit megtalálhatnak, de lehet védekezni ellenük
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kanadában terjeszkedik a Chameleon Smart Home Zrt.
Kanadában terjeszkedik az okosotthon-rendszereket fejlesztő magyar Chameleon Smart Home Zrt., amely a napokban három torontói toronyházban kialakított mintalakásában tette elérhetővé a 2021-es Dubaji Világkiállításon bemutatott innovatív megoldásait.
Egészséges ételkészítés kellemetlen szagok és sütőolaj nélkül
Ugyan ma még kevésbé számít elterjedtnek, mégis hosszú ideje létezik alternatívája az olajban, vagy zsiradékban történő sütésnek. „Az egészséges ételkészítés nem elérhetetlen vágyálom többé. A megoldás kulcsa a forrólevegős fritőz, amelynél a közkedvelt köretekről, így például a hasábburgonyáról sem kell lemondanunk” – hívta fel a figyelmet Lucza András, a Sencor SDA Divíziójának vezetője.
Ezek voltak az elmúlt egy év slágertermékei
Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen tértek vissza az üzletekbe, a vállalat árbevétele végül közel ötödével, rekordszintre nőtt. Bár drágultak a termékek, így is több elektronikai eszköz fogyott – a legtöbbet televíziókra költöttek a vásárlók, a legnépszerűbbek továbbra is a 4K UHD tévék voltak.
A Deloitte ismét vezető minősítést kapott a felhőalapú IT-szolgáltatások terén
A Deloitte a Gartner Magic Quadrant for Public Cloud IT Transformation Services 2022 jelentésében vezető minősítést kapott, a legmagasabb helyezést elérve az „Ability to Execute” (megvalósítási képesség) és a „Completeness of Vision” (teljeskörű vízió) terén.
Pár nap múlva érkezik az OPPO ColorOS 13
Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj dizájnt kapott, valamint számos intelligens és kényelmi funkciót is tartalmaz.