Az AR segítségével emlékezik az OPPO
Az OPPO globális okoseszköz márka, a wimbledoni teniszbajnokság hivatalos támogatójaként, a kiterjesztett valóság segítségével teszi újra átélhetővé a legnagyobb hagyománnyal bíró teniszverseny történetének legszebb pillanatait.
Az „Inspiration Ahead” szlogen jegyében az OPPO új AR Experience standdal emlékezik a wimbledoni Center Court 100 éves évfordulójára. A standon a látogatók a kiterjesztett valóságon keresztül is átélhetik a bajnokság mozgalmas történetét, és találkozhatnak a múlt ikonikus teniszsztárjaival. Az AR bemutató azokat az egyedülálló és értékes pillanatokat tartalmazza a verseny történetéből, amelyek azt napjaink leghíresebb sporteseményévé tették.
Az OPPO 4. éve Wimbledon globális partnere
„Az Inspiration Ahead szellemiség arra ösztönöz bennünket, hogy a siker felé vezető úton mindig maradjunk eltökéltek, őrizzük meg önbizalmunkat és kiegyensúlyozottságukat, bármilyen nehézséggel is kerüljünk szembe. Az OPPO a wimbledoni teniszbajnokság támogatásával ezt az inspiráló szellemiséget kívánja közvetíteni, illetve az OPPO technológiai innováció területén szerzett legfrissebb tapasztalatait kívánja kommunikálni a felhasználók felé az egész világon” – mondta William Liu, az OPPO elnöke és globális marketingért felelős alelnöke.
OPPO CybeReal 2.0
Az OPPO immár negyedik éve teszi lehetővé fejlett képalkotó technológiáival a teniszrajongók számára, hogy szemtanúi legyenek, megörökítsék és megosszák a leglélegzetelállítóbb pillanatokat. Az AR élményt az OPPO CybeReal 2.0 technológia biztosítja, amely képes nagyméretű és dinamikusan összetett környezet rekonstrukciójára. A fejlett megoldás rendkívül pontos pozicionálást és tájolást biztosít a fizikai környezetben, miközben rendkívül alacsony az energiaigénye az olyan fejlett Android okostelefonok használatával, mint az OPPO zászlóshajója, a Find X5 Pro.
Kapcsolódó cikkek
- A neves divatfotós örökítette meg a HONOR Magic4 Pro szépségét
- Bővül a Nokia G-szériája
- Varázsolj profi képeket az okostelefonoddal!
- Csúcstechnológiájú okoseszközök sorát mutatta be a Huawei
- Bivalyerős processzorokkal debütál a POCO F4 és a POCO X4 GT
- Az OPPO sikeresen tesztelte a hálózati forgalom particionálását lehetővé tévő 5G technológiát
- A HMD Global a legjobbak között az EcoVadis fenntarthatósági listáján
- Művészfilmet készítettek a HONOR Magic4 Pro segítségével
- A mobil képalkotás jövője a Counterpoint Research webináriumának témája
- IDC: visszaeshet az idén az okostelefon-kiszállítás globálisan
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Késleltetve jelenik meg az infláció az e-kereskedelemben
Az erős piaci verseny a legtöbb esetben késlelteti az online kereskedelemben értékesített termékek áremelkedését, állapította meg az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál annak kapcsán, hogy az oldalon közel 90 termékkategória legkeresettebb termékeinek éves árváltozását vizsgálta, több mint 3.000 termékre kiterjedően.
Kulcsszerepe lehet az okostechnológiának a tanulásban
Sokat tehetnek a szülők az iskolakezdésre készülve is azért, hogy megkönnyítsék gyerekeiknek a tanulást. Ebben kulcsszerep az okoseszközöknek juthat, amelyek a hagyományos tankönyvekkel szemben nem csak az információt bocsátják rendelkezésre, hanem az agy bal és jobboldali féltekét egyszerre működtetve hatékonyan segítik az információ megértés és rögzítését, élményt kínálva a gyerekeknek. A MediaMarkt egy tanulásmódszertani tréner segítségével járta körbe, hogy melyek a legfontosabb eszközök az élménytanuláshoz.
Egyre közelebb a készpénzmentes jövő!
A Covid-19 adott a társadalom számára egy új viszonyrendszert: viszolygunk a közös használatban lévő tárgyaktól, mint például egy tömegközlekedési járaton a fogódzótól vagy éppen a készpénztől. A fizetések elektronikus irányba billenése már korábban is tapasztalható volt, hiszen a korszellemnek megfelelően gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőséget biztosít. A koronavírus-járvány ezt az átállást exponenciálisan felgyorsította. Egy több ezer éves evolúciónak lehet most az az eredménye, hogy megszabadulunk a materiális értelemben vett fizetőeszközöktől.
Gyorsjelentett a Siemens
Erős harmadik negyedéves eredményekről számolt be a Siemens. A német technológiai vállalat április 1. és június 30. közötti árbevétele meghaladta a 17,8 milliárd eurót, mely 11%-kal magasabb, mint az egy évvel ezelőtti azonos időszakban. A megrendelések összértéke 22 milliárd euróra rúgott, ez 7%-kal több, mint tavaly ilyenkor.