eMag Magyarországon is
Kelet-Közép-Európa legnagyobb online kereskedőlánca megérkezett
Hazánkban is megkezdte működését Európa egyik legjelentősebb online kereskedelmi vállalkozása. Az egyszerűségéről elhíresült eMag célja, hogy a magyar piac első számú B2C online kereskedelmi vállalatává váljon.
Magyarországra is megérkezett az eMag online kiskereskedelmi vállalat, amely 13 árukategória több mint 10 000 termékét kínálja a vásárlóknak, mindezt a legegyszerűbb keretek között. Az eMagnál a kiszállítás gyors és precíz, és a vevő számára előnyös utánvéttel fizethet. Így az árut helyben kibonthatja, és még akkor is elállhat a vásárlási szándékától, de ha akkor még minden jónak tűnik, 15 napig még mindig visszaküldheti a terméket. Későbbiekben pedig megbízható és gyors szervizelésre számíthat. Persze, a már megszokott kártyás fizetésre is van lehetőség.
Itt tehát minden olyan igényt igyekeztek egybegyúrni, amely fontos az online vásárlók számára, vagyis az eMag méltó versenytársa lehet már most a hazai online kiskereskedelmi vállalatoknak.
Az eMAG Kelet-Közép-Európa vezető e-kereskedelmi csoportjának, az Allegro Group Europe-nak tagja, melyhez az alábbi online kereskedelmi oldalai tartoznak: a vatera.hu, az aprod.hu, a grando.hu és az arukereso.hu.
Kapcsolódó cikkek
- A webáruházak térhódításának következménye
- Karácsonyi roham a neten
- Több százezer kötet a Magyar Telekom új e-könyv áruházában
- A KockaÁruház idén az Ország Boltja
- Az online vásárlás európai trendje
- A neten is pláza-láz tombol
- Országos roadshow indul az internetes értékesítés népszerűsítésére
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Jövőre nyit Google Glass alkalmazás áruháza
- A vásárlási láz kezdetét vette
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyarországon az első brownfield megközelítésű RISE with SAP bevezetést hajtották végre sikeresen az Alteonál
Az Alteo Nyrt., Magyarország vezető megújulóenergia vállalata, sikeresen befejezte az SAP S/4HANA vállalatirányítási rendszer bevezetését. A projekt mindössze kilenc hónap alatt valósult meg, elsőként alkalmazva Magyarországon a RISE with SAP projektvezetési csomagot a barnamezős átálláshoz.
Digitális felügyeleti megoldás biztosítja a finn kórház áramellátásának kifogástalan állapotát
A Helsinki Egyetemi Kórház kevesebb, mint egy óra leforgása alatt tért át transzformátorainak időigényes, fizikai ellenőrzéséről az ABB felhőalapú digitális megoldására.
2025-ben is farag az inflációból a Vodafone
A távközlési szolgáltatók évente egy alkalommal a fogyasztói árindex változásával egyoldalúan korrigálhatják előfizetéseik és szolgáltatásaik díjszabását. Az árindex számítását a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) végzi, és minden év januárjában teszik közzé az előző évre vonatkozó átlagos fogyasztói árindex változást, azaz a január 1. és december 31. közötti időszakra számított éves infláció mértékét.
A karácsony 12 (kiber)fenyegetése
Az ünnepek előtti készülődést sokféleképpen töltik az emberek. Van, aki hal után futkos, esetleg maga fogja a halászlébe valót, mások viszont a lehetőséget látják benne, hogy adatot halásszanak, és ne csak csokit, hanem mást is kicsaljanak tőlünk. Mire figyeljünk, hogy az ünnep ne váljon kiber-rémálommá? Ehhez ad nekünk tizenkét megszívlelendő tanácsot a KPMG.
Ezt várjuk a mesterséges intelligenciától: hatékonyabbak leszünk és többet szórakozunk
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról, hogyan viszonyulnak az emberek világszerte és Magyarországon a mesterséges intelligenciához (AI). Bár a többség bízik abban, hogy az AI nagyobb hatékonyságot fog eredményezni és több szórakozási lehetőséget teremt, de egyelőre nem látjuk, hogy az AI mekkora hatással lesz az egészségünkre, a gazdaságra, ahol élünk, a munkahelyünkre vagy az általános munkaerőpiacra.