eMag Magyarországon is
Kelet-Közép-Európa legnagyobb online kereskedőlánca megérkezett
Hazánkban is megkezdte működését Európa egyik legjelentősebb online kereskedelmi vállalkozása. Az egyszerűségéről elhíresült eMag célja, hogy a magyar piac első számú B2C online kereskedelmi vállalatává váljon.
Magyarországra is megérkezett az eMag online kiskereskedelmi vállalat, amely 13 árukategória több mint 10 000 termékét kínálja a vásárlóknak, mindezt a legegyszerűbb keretek között. Az eMagnál a kiszállítás gyors és precíz, és a vevő számára előnyös utánvéttel fizethet. Így az árut helyben kibonthatja, és még akkor is elállhat a vásárlási szándékától, de ha akkor még minden jónak tűnik, 15 napig még mindig visszaküldheti a terméket. Későbbiekben pedig megbízható és gyors szervizelésre számíthat. Persze, a már megszokott kártyás fizetésre is van lehetőség.
Itt tehát minden olyan igényt igyekeztek egybegyúrni, amely fontos az online vásárlók számára, vagyis az eMag méltó versenytársa lehet már most a hazai online kiskereskedelmi vállalatoknak.
Az eMAG Kelet-Közép-Európa vezető e-kereskedelmi csoportjának, az Allegro Group Europe-nak tagja, melyhez az alábbi online kereskedelmi oldalai tartoznak: a vatera.hu, az aprod.hu, a grando.hu és az arukereso.hu.
Kapcsolódó cikkek
- A webáruházak térhódításának következménye
- Karácsonyi roham a neten
- Több százezer kötet a Magyar Telekom új e-könyv áruházában
- A KockaÁruház idén az Ország Boltja
- Az online vásárlás európai trendje
- A neten is pláza-láz tombol
- Országos roadshow indul az internetes értékesítés népszerűsítésére
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Jövőre nyit Google Glass alkalmazás áruháza
- A vásárlási láz kezdetét vette
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Technogym és a világ vezető elektronikai cége partnerségre lép
A Samsung Electronics Co., Ltd. bejelentette, hogy partnerségre lép a csúcskategóriás fitneszmegoldásokat gyártó Technogymmel annak érdekében, hogy a Samsung eszközöket választók számára elérhető legyen az otthoni edzés prémium élménye.
A magyarok leggyakoribb jelszava az “123456”
Az idei évben Magyarországon az „123456” a leggyakoribb jelszó, ami új trendet jelez. Ugyanakkor a tavalyi győztes, az „admin” idén fel sem került a listára, globálisan pedig csak a 97. helyen áll.
Gyakornoki lehetőségek és álláshelyek várták a hallgatókat a Széchenyi-egyetem Állásbörzéjén
A győri Széchenyi István Egyetem novemberi Állásbörzéjén közvetlenül találkozhattak a hallgatók és a térség gazdasági életének meghatározó szereplői. A résztvevők nemcsak az állásajánlatokat ismerhették meg, de a hallgatói csapatokhoz való csatlakozás lehetőségét, sőt a jelentkezés és a felvételi interjúk fortélyait is.
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Elindult a Google 2024. novemberi Core, alap-algoritmus frissítése
A Google elindította a legújabb algoritmus frissítését. A „2024. novemberi Core-frissítés” körülbelül két hétig fog tartani, amíg teljesen érvénybe lép. Szuhi Attila, az ITE.hu alapítója és főszerkesztője mutatja a részleteket.