A Yahoo a mobilszegmensre összpontosítja figyelmét
Marissa Mayer, a Yahoo vezérigazgató a CES-en beszélt arról, hogy a mobil kulcsfontosságú a vállalat jövője szempontjából. Ennek jegyében egy új alkalmazást is bemutattak, amelyet Yahoo News Digest névre kereszteltek.
A Yahoo büszke eddigi sikereire a mobilpiacot illetően. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy Marissa Mayer, mielőtt előadásában rátért volna az új kezdeményezésekre, először a számokkal kezdte beszédét. Ezekből körvonalazódik, miért is olyan fontos a vállalat számára a mobil, melyre a jövőben még több figyelmet szentelnek majd. A tavalyi évben ugyanis átlépték a 400 milliós mobil felhasználói számot, amelybe nem tartozik bele a Tumblr. Ez fele azok számának, akik összességében az aktív felhasználók táborát képviselik. Szeptemberben is már 350 millióra rúgott ez a mutató.
Előadásában elmondta azt is, hogy szerinte nem titok, hogy éppen egy platformváltás közepén tartanak a mobil irányába. Mindez azonban nem csak a mobileszközök elterjedésének köszönhető, hanem annak is, hogy az emberek egyre több időt töltenek telefonjukon. Ez az arány az elmúlt három évben ötszörösére emelkedett.
Yahoo News Digest alkalmazás
A Yahoo új alkalmazása, amely a CES-en debütált, a News Digest nevet viseli, amely naponta kétszer személyre szabott hírek tömkelegével látja el a felhasználókat. Az applikáció iPhone-nal és iPod Touchcsal kompatibilis.
A vállalat emellett azt is bejelentette, hogy felvásárolták az Aviate-t, melynek alkalmazása helyzettől függő információkat jelenít meg a kezdőképernyőn a felhasználóknak, melyhez kontextusfüggő információkat használ, mint például a Wi-Fi kapcsolat, GPS, gyorsulásmérő adatok stb. A Yahoo a technológiát a jövőben – Mayer elmondása szerint – arra használná majd, hogy tartalmaikat „okosabbá és személyre szabottabbá” tegyék, hiszen az Aviate célja is hasonló a programmal: megismerni a felhasználói szokásokat, és azokhoz alkalmazkodni.
Ezekből világosan látszik, hogy a Yahoo számára még mindig a tartalom az elsődleges szempont, ám követve az aktuális trendeket és a platformváltás szem előtt tartva.
Forrás: Mobileworldlive.com
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatkozott a HP Z1 G2 AiO munkaállomása
- Az ASUS bejelentette két operációs rendszerrel működő masináját
- A CES-en debütált a PMD gesztusvezérlési megoldása
- ULTRA HD TV-ivel villantott az LG a CES-en
- Elérhető a katasztrófavédelem vészjelző okostelefonos alkalmazása
- A világ legnagyobb hajlított UHD TV-je a Samsungtól
- A világ első hajlítható OLED TV-jét mutatta be az LG
- Az Intel emberi érzékeléshez hasonló képességekkel ruházza fel készülékeit
- Lenovo Horizon AiO PC és Horizon 2 Tábla PC hibrid
- Új termékportfólió a Sonytól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.