A Yahoo a mobilszegmensre összpontosítja figyelmét
Marissa Mayer, a Yahoo vezérigazgató a CES-en beszélt arról, hogy a mobil kulcsfontosságú a vállalat jövője szempontjából. Ennek jegyében egy új alkalmazást is bemutattak, amelyet Yahoo News Digest névre kereszteltek.
A Yahoo büszke eddigi sikereire a mobilpiacot illetően. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy Marissa Mayer, mielőtt előadásában rátért volna az új kezdeményezésekre, először a számokkal kezdte beszédét. Ezekből körvonalazódik, miért is olyan fontos a vállalat számára a mobil, melyre a jövőben még több figyelmet szentelnek majd. A tavalyi évben ugyanis átlépték a 400 milliós mobil felhasználói számot, amelybe nem tartozik bele a Tumblr. Ez fele azok számának, akik összességében az aktív felhasználók táborát képviselik. Szeptemberben is már 350 millióra rúgott ez a mutató.
Előadásában elmondta azt is, hogy szerinte nem titok, hogy éppen egy platformváltás közepén tartanak a mobil irányába. Mindez azonban nem csak a mobileszközök elterjedésének köszönhető, hanem annak is, hogy az emberek egyre több időt töltenek telefonjukon. Ez az arány az elmúlt három évben ötszörösére emelkedett.
Yahoo News Digest alkalmazás
A Yahoo új alkalmazása, amely a CES-en debütált, a News Digest nevet viseli, amely naponta kétszer személyre szabott hírek tömkelegével látja el a felhasználókat. Az applikáció iPhone-nal és iPod Touchcsal kompatibilis.
A vállalat emellett azt is bejelentette, hogy felvásárolták az Aviate-t, melynek alkalmazása helyzettől függő információkat jelenít meg a kezdőképernyőn a felhasználóknak, melyhez kontextusfüggő információkat használ, mint például a Wi-Fi kapcsolat, GPS, gyorsulásmérő adatok stb. A Yahoo a technológiát a jövőben – Mayer elmondása szerint – arra használná majd, hogy tartalmaikat „okosabbá és személyre szabottabbá” tegyék, hiszen az Aviate célja is hasonló a programmal: megismerni a felhasználói szokásokat, és azokhoz alkalmazkodni.
Ezekből világosan látszik, hogy a Yahoo számára még mindig a tartalom az elsődleges szempont, ám követve az aktuális trendeket és a platformváltás szem előtt tartva.
Forrás: Mobileworldlive.com
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatkozott a HP Z1 G2 AiO munkaállomása
- Az ASUS bejelentette két operációs rendszerrel működő masináját
- A CES-en debütált a PMD gesztusvezérlési megoldása
- ULTRA HD TV-ivel villantott az LG a CES-en
- Elérhető a katasztrófavédelem vészjelző okostelefonos alkalmazása
- A világ legnagyobb hajlított UHD TV-je a Samsungtól
- A világ első hajlítható OLED TV-jét mutatta be az LG
- Az Intel emberi érzékeléshez hasonló képességekkel ruházza fel készülékeit
- Lenovo Horizon AiO PC és Horizon 2 Tábla PC hibrid
- Új termékportfólió a Sonytól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Igyunk több vizet
Drink more water – ez a Microdrinkeket gyártó Waterdrop szlogenje, amely most megérkezett Magyarországra is. A vízben oldódó waterdrop kockák speciális eljárással gyengéden kiszárított, majd formába tömörített gyümölcsökből és gyógynövényekből állnak, így természetes tápanyagokban és vitaminokban gazdagok.
A HONOR Magic4 Pro elnyerte a DxOMark Gold Camera minősítését
A HONOR Magic4 sorozat ismét felkerült a DxOMark toplistájára: ezúttal a HONOR legújabb csúcskategóriás okostelefonja, a HONOR Magic4 Pro érdemelte ki a DxOMark Gold Camera minősítését.
Mindent kézben tartunk
A tesztcsövet a centrifugába kell helyezni, a komponenst a korrekciós pozícióba, a csomagot a szállítószalagra: a legtöbb munkafolyamatban szükség van rá, hogy megfogjuk, majd valahová áthelyezzük a tárgyakat. A modern rendszerekben ezeket a pick-and-place műveleteket automatizált megfogók végzik. Ezeknek több millió egymást követő mozdulat során ugyanolyan erőteljesen és finoman, precízen és megbízhatóan kell működniük. Az ehhez szükséges erőt egyre inkább villanymotorok biztosítják: amilyen például a FAULHABER BX4 egysége. A Zimmer Group többek között a laboratóriumi folyamatok automatizálására is gyakran használt új GEP2000 sorozatú megfogóinál is ezt a megoldást választotta.
A hazai kreatív ipari startupok számára hirdet versenyt a Tech In The City
A hazai kreatív ipari startupok számára hirdet versenyt a Tech In The City, a hazai forduló győztese pedig továbbjut a Creative Business Cup június végi nemzetközi döntőjébe.
A Sony bemutatja a LinkBuds-sorozat legújabb tagját, a LinkBuds S-t
A Sony bejelentette a LinkBuds-sorozat legújabb tagját: a LinkBuds S vadonatúj hangzásélményt biztosít a Sony érzékelő technológiáinak és partneri együttműködésének köszönhetően, mindezt úgy, hogy a felhasználók megtapaszthatják a “NEVER OFF” élményt.