Elkészült a tudatos vásárlást segítő kereskedelmi rendszer
Tudatosabb lehet vásárlás és átláthatóbbak a költések egy új informatikai fejlesztés segítségével. A rendszer révén csökkenthető a pazarlás, zöldebbé tehető a bevásárlás. A Magyarországon széles körben elterjedt Laura kasszarendszer továbbfejlesztését az Európai Unió 77 millió forinttal támogatta.
A pazarlást csökkentő, és a vásárlói szokások elemzésére alkalmas kereskedelmi rendszer indult júniusban Magyarországon – közölte a fejlesztő Laurel Cégcsoport. A szolgáltatásba bekapcsolódó kereskedelmi hálózatok törzsvásárlóinak tranzakcióiról a kasszákon keresztül információk közvetíthetők a központi adatbázisba. A kereskedők ezáltal egy integrált statisztikai szolgáltatáshoz juthatnak, részletes elemzéseket végezhetnek a forgalomról, vásárlói profilokhoz kötött akciókat, marketingszolgáltatásokat is kialakíthatnak.
A rendszer a vásárlóknak is információkat szolgáltat a www.tudatosvasarlas.hu portálon keresztül. A regisztrálók nyomon követhetik költéseiket és átalakíthatják szokásaikat, hogy olcsóbban és környezettudatosabban intézzék bevásárlásaikat.
A látogatók elemzést kapnak saját vásárlási szokásaikról, szembesülnek azzal, mely termékcsoportra mennyit, milyen rendszerességgel költenek. Az oldal egyszerűen áttekinthető diagramokkal, statisztikákkal, rövid cikkekkel segíti a tudatosabb vásárlást. A látogatók a többiek számára is hasznos információkat tehetnek közzé, így a portál közösségépítő szolgáltatásokat is nyújt.
Mindezt a magyarországi üzletekben széles körben használt Laura kasszarendszer továbbfejlesztésével érte el a társaság. A rendszer kidolgozásához az Európai Unió 35 százalékos, 77 millió forintos támogatást nyújtott.
Kapcsolódó cikkek
- A Laurel kapta az NCR idei régiós díját
- A BlackBerry 10 felhasználók szeretik az Android alkalmazásokat
- Valós idejű statisztikai portált indít a Kaspersky Lab
- A hongkongi jegybank elnöke keres világszinten kollégái közül legjobban
- Teljesítmény alapján vesz laptopot a magyar
- Yahoo a látogatottsági lista élén
- A Samsung idei sikerei számokban
- Nem várhatnak tovább a kereskedők a PC-kassza rendeléssel
- Mennyit twitteltünk idén? [Videó]
- Beüzemelték az első PC-s online kasszát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális oktatáshoz tervezett interaktív kijelzőmegoldásokat az LG
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy piacra dobja a CreateBoard elnevezésű, új, digitális oktatást segítő termékcsaládot. A 86TR3DK, a 75TR3DK, a 65TR3DK és 55TR3DK modellekből álló portfóliót a tantermekbe tervezte a vállalat: a CreateBoard kijelzők 40 pontos* multi-touch érintőképernyővel teszik teljessé az interaktív tanítás és tanulás élményét. Az eszközök ráadásul kényelmesen összekapcsolhatók különféle digitális oktatási alkalmazásokkal, miközben a távoli elérést egy könnyen kezelhető felhőalapú megoldás biztosítja.**
Új, minden szektorra kiterjedő szolgáltatáskereső portál indul Magyarországon
A Brillit.com megújulásával egy új, minden területet lefedő szolgáltatáskereső portál indul Magyarországon, egyfajta interaktív vállalkozói marketplace. Az egyedülálló és ingyenes üzletfejlesztési platform, a Brillit, ezzel egy olyan digitális szolgáltatáskereső felületet hoz létre saját – már most is 4000 céget és vállalkozót tartalmazó adatbázisából –, ahol bárki, legyen az magánszemély vagy cég, könnyen rátalálhat az igényeinek megfelelő szolgáltatásra. Ezzel párhuzamosan az oldalra regisztráló szolgáltatók saját profiljuk kitöltésével erősíthetik online jelenlétüket, és ezáltal jelentősen támogathatják értékesítési törekvéseiket.