5 magyar, akiket a YouTube tett ismertté
Elindult a Ki Mit Tube, Magyarország első Youtube-on zajló tehetségkutatója. A kimittube.hu oldalon bárki, szinte bármilyen produkcióval jelentkezhet, hogy az internet új idoljává válhasson.
Fluor Tomi
Fluor Tomi ma nem lehetne a Ki Mit Tube zsűritagja, sőt talán az ország sem ismerné, ha nincs a YouTube. Ezt Tomi is így gondolja: „Az internetről jöttem, ez nem kérdéses. Amikor a Mizu nézőinek száma a YouTube-on felkúszott hárommillióra, a média sem tudta megkerülni a dalt. Manapság már pusztán a YouTube használatával hatalmas közönséghez szólhat az ember” – mondta a zsűritag, aki most éppen az új nemzedék videóit értékeli. Fluor Tomi csatornája.
Szirmai Gergely
Szirmai Gergely ma az ország egyik legsikeresebb YouTube-sztárja, csatornáját egy nagyvárosnyi feliratkozó követi. A Hollywood Hírügynökség népszerűségére jellemző, hogy Gergelynek a Twilightról szóló videóját többen nézték meg, mint ahányan idehaza elmentek rá a mozikban. "A Youtube-on ott dől el a sikered, hogy apait, anyait odavágsz-e a kamerának és a közönségednek, vagy sem. Nincs cenzúra, nincs megkötés, nincs gát. Csak te vagy meg ők” – mondta Gergő.
Boggie
Csemer Boglárka gyermekkora óta énekel, és hosszú ideje aktív tagja a hazai zenei életnek, igazán ismertté azonban a Parfüm című klip megjelenése után vált. Ehhez persze arra is szükség volt, hogy népszerű külföldi blogok is felkapják az ötletes YouTube-videót, ezt követően azonban a dalait Boggie néven jegyző énekesnőből egy csapásra "az éneklő magyar lány" lett. Számára a hazai siker után a nemzetközi már csak egy karnyújtásnyira van.
Pamkutya
Számuk egymillió nézőt vonzott. Majka Belehalok című slágerének paródiája eddig 5,8 milliós nézettséget hozott, de a többi videója is csillagászati számokat produkál. Az első kisfilmekben még csak a kutya, Pamkutya szerepelt, aztán a rejtőzködő alkotók, „Béla” és „Pista” is megjelentek minikamerájuk felvételein, valódi identitásukat azonban sohasem fedték fel. Mindez nem izgatja rajongóikat, akik követelik az újabb videókat.
Follow Anna
Világszinten népszerűek a szépségápolással foglalkozó tinilányok csatornái, közülük Follow Anna az egyik legismertebb magyar vlogger. Nem árul zsákbamacskát, magát adja videóiban, őszintén oszt tanácsokat másoknak, ha frizuráról, sminkről vagy bármilyen hasznos DIY (Do It Yourself) ötletről van szó. Több tízezer feliratkozója hallgat rá és követi tippjeit, trükkjeit.
A Ki Mit Tube-on kiderül, kik lesznek a jövő YouTube-sztárjai. A világ legnagyobb színpadára állva most bárki bizonyíthatja, mire képes. A vetélkedő szeptember 21-én, a YouTube-on élőben közvetített gálaműsorral ér véget. A produkciókat és a bemutatkozó videókat szeptember 13-áig lehet feltölteni az oldalra.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Módosít a Facebook: az üres, lájkvadász tartalmak hátrasorolva
- Hadilábon állnak a szövegírással a nagy gyártók
- A Kaspersky Lab és a Mensa elindítja első közös megmérettetését
- Magyarországról is várják a jelöléseket az innovátorokat felvonultató „New Europe 100” listára
- Az év kutyabarát helyét keresik az interneten
- Készül a gyerekbarát YouTube?
- Előadókat keres a YouTube tehetségkutató versenye
- Az internet szenzációja lett egy arab zongorajátéka a prágai repülőtéren
- Egy 13 éves kislány felfedezte a trollkodás ellenszerét
- Nyílt levélben szólította fel a vita befejezésére az Amazon.com-ot több száz író
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.