Az év informatikai fejlesztésének választották a HU-GO e-útdíj rendszert
Az i-Cell rekordidő alatt üzembe állított e-útdíj rendszere nyerte meg az év IKT projektjének járó díjat az információs és kommunikációs technológiai ipar egyik legrangosabb hazai eseményén, az Informatikai Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) által szervezett MENTA Konferencián.
Az uniós iránymutatásokhoz igazodva a magyar fejlesztésű rendszer nyílt platformmal rendelkezik, ami lehetővé teszi, hogy más rendszerek is kapcsolódjanak hozzá. Működése során a HU-GO a viszonylati jegyek biztosításával a fedélzeti eszközök kötelező megvásárlását is kiküszöböli, hiszen a sofőrök előzetesen, online is megvásárolhatják azokat.
A díjátadót követően Farkas Károly, az i-Cell operatív igazgatója elmondta: „A HU-GO fejlesztésének elindításakor semmilyen külföldi minta nem állt az i-Cell rendelkezésére, ennek ellenére rekordidő, mindössze két és fél hónap alatt sor kerülhetett a rendszer sikeres beüzemelésére. A HU-GO az első évében maradéktalanul teljesítette a költségvetés bevételi elvárásait, nemrégiben pedig az innovatív gondolkodásban és technológiában élen járó Finnországból is kapott nemzetközi szakmai elismerést.”
A magyar tulajdonú i-Cell tizenhatodik éve foglalkozik telematikai szolgáltatások fejlesztésével. A társaság a flottakövetés mellett mobilfizetési technológiák terén is eredményes szakmai tevékenységet végez, 2013 óta pedig az elektronikus útdíjfizetés meghatározó szereplője.
Kapcsolódó cikkek
- A finnek érdeklődését keltette fel a magyar e-útdíj rendszer
- Egységes lesz a mobilparkolási rendszer
- Bemutatták a HU-GO Mobilt
- e-Toll – A MOHAnet Elektronikus Útdíj programja
- Egy új tervezőszoftverrel spórolhatnak a fuvarozók
- Ilyen lehet 2015-ben az e-útdíj rendszer
- Három hónapos az e-útdíj
- Közös stratégiaalkotás az IVSZ MENTA konferencián
- Elindult az e-útdíj rendszer
- A változó világban az IKT szektornak is változnia kell
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.