Elindult az Év Internetes Kereskedője Díj 2015

147 pár harisnyát rendeltek neten a bankos csajok, biztosan tudják melyik a legjobb webshop

forrás: Prím Online, 2015. április 14. 14:03

Vasárnaponként derül ki manapság igazán, hogy miért is szeretjük a webshopokat: soha nincsenek zárva, nem kell sorba állni, és nem néznek furcsán, ha hatodjára megyünk vissza megnézni még egyszer a kiszemelt terméket. Egy igazán jó webshop ezt észreveszi és segít összehasonlítani, másikat találni, dönteni vagy csak ajánl egy jó akciót.

2015 egy igen izgalmas év lesz a magyar internetes kereskedőknek: a vasárnapi boltbezárás okán az eNET februári felmérése szerint a webáruházak 34 százaléka érezhető forgalomnövekedésre számít, sőt, 17 százalék külön kampánnyal készül a hét utolsó napjára.


A magyar online kiskereskedelem azonban már 2014-ben is nagyon erős volt: tavaly közel 266 milliárd forintot költöttünk el az 5500 bejegyzett kiskereskedelmi webáruházban, 49 milliárd forinttal többet, mint egy évvel korábban. További érdekesség, hogy tavaly átvették az internetes vásárlásban a vezetést a nők, az év második felében a vevők 53 százalékát ők teszik ki.


Ugyanígy meghökkentő, hogy az 5500 magyar kiskereskedelmi webshop közül már körülbelül 180 van, ami 100 millió forint feletti forgalmat bonyolított: a magyar e-kereskedelem szintet lépett. Az online kiskereskedelemben 2014-ben jelentősen nőtt a bankkártyás fizetések aránya is egy év leforgása alatt kétszeresére, az összes vásárlás értékére vetítve 15%-ot már bankkártyával fizettek.

 


Az Év Internetes Kereskedője 2015


Egy ilyen fordulatos időszakban a szokásosnál is érdekesebbnek ígérkezik a kilenc éve elindult Év Internetes Kereskedője díj, ami minden évben a legnépszerűbb webáruházat keresi és díjazza. Első körben április 14-28 között maguk a vásárlók jelölhetik kedvenc boltjaikat az evker.hu oldalon – a jelölésekért cserébe természetesen értékes nyeremények járnak. A 20 legtöbb szavazatot begyűjtő, a versenyfeltételeknek megfelelő webáruházat tesztelők teszik próbára, az általuk kiválasztott top 10 pedig egyedi pályázaton próbálhatja meggyőzni a szakmai zsűrit, hogy neki jár az Év Internetes Kereskedője díj.


Az Év Internetes Kereskedője díjat a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) szervezi meg az eNET Internetkutató Kft., az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) és az Isobar társszervezésében, immár kilencedik éve. 


A nyertes egy évig használhatja az Év Internetes Kereskedője címet és logót, és a hozzá tartozó jelentős médiafigyelmet, megkapja a díj főtámogatójának a fődíját, a Testbirds részletes értékelését, tanácsadását és a Szallas.hu wellness hétvégéjét összesen 2,5 millió forint értékben.


Érdekes morzsák a hazai e-kereskedelemből:


Gondolta volna, hogy...


·    2013-ban a Shopline-os csomagokhoz összesen 260 km ragasztószalagot és 25 tonna kartondobozt használtak fel?


·    A Shopline egyik legérdekesebb karácsonyi csomagja tavaly egy könyv, egy gumikesztyű és szivacs volt külföldi szállítással.


·    A JátékNet legkisebb összegű rendelése, amit futárral szállítottak: 5 darab füzetborító volt, összesen 350 Ft értékben?


·    Egy alkalommal pedig Pick Pack Pontra kértek 1 darab füzetborítót, 290 Ft értékben, amiért szállítással együtt a vevő 1080 Ft-t fizetett.


·    A Szallas.hu-n volt olyan vendég, aki télvíz idején mezei virágokkal akarta megkérni szíve választottját – a szállásadónak talpraesettnek kellett lennie - más élő nyulat szeretett volna ajándékozni.


·    Tavaly a legdrágább extra kérés a Szallas.hu-n mintegy félmilliós költséget jelentett, ekkor egy Rolls-Royce-ot kellett szerezni a vendégnek hölgykísérettel.


·    A Magyarországon 2013-ban indult Tesco Online volt az első nagy internetes kereskedő, akiknél kizárólag bankkártyával lehet fizetni, és egy év leforgása alatt a legnagyobb online értékesítő FMCG cég lettek.


·    A fizetéssel kapcsolatban minden tizedik szállásadó jelezte a Szallas.hu-nak, hogy valamelyik vendég nem pénzzel vagy utalvánnyal kívánt fizetni – a természetbeni megoldások között a csereüdülés, a csokoládé és a bor mellett többek között tűzifa, életbiztosítás és szőnyeg is szerepelt.


·    A hdishop.hu által meghirdetett Első Magyar Zoknicsereprogram ideje alatt annyi használt zokni jött össze tavaly, hogy a belőle újrahasznosult szigetelőanyaggal egy egész focipályát be lehetne takarni.


·    A hdishop.hu legnagyobb harisnya rendelését tavaly egy bankos hölgyekből álló csoport hozta össze, akik 147 darab harisnyát rendeltek közel 200 ezer forint értékben – ráadásul rendszeresen visszatérő vendégek.

 

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI


A SmugMug felvásárolja a Flickr-t

Bár nem nyilatkoztak arról, hogy mi volt az ár, tegnap bejelentették, hogy egyesül két fotómegosztó szolgáltató: a SmugMug megvásárolja a Flickr-t a Verizon digitális média leányvállalatától. 
 

2018. április 21. 16:26

Elsőként Magyarországon - korlátlan nemzetközi hívások EU-s számokra a Vodafone-nál

A Vodafone Magyarország megújult Red csomagjai az országban elsőként tesznek lehetővé korlátlan nemzetközi hívást EU-s számokra belföldről, így biztosítva mintegy 500 millió európai ember korlátlan elérését. A Vodafone célja, hogy a magyar piacon úttörő ajánlattal hozzájáruljon a távolságok leküzdéséhez és a személyes kapcsolatok erősítéséhez Európában. 

2018. április 11. 15:03

Több mint 15 százalékkal nőtt a Huawei bevétele 2017-ben

Több mint 15 százalékkal, 603,6 milliárd kínai jüanra (92,5 milliárd dollár) nőtt a Huawei Technologies éves árbevétele 2017-ben az előző évihez képest. A most közzétett, auditált pénzügyi jelentés szerint a kínai vállalat nettó profitja tavaly mintegy harmadával (28,1 százalék) volt magasabb az előző évinél, és elérte a 47,5 milliárd kínai jüant (7,3 milliárd dollár). 

2018. április 5. 11:10

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.

2018. március 7. 10:51

Közel az idő, amikor már nem lesz kormány

No nem az ország élén, hanem az autókban. És pedál sem.  A Volkswagen a Genfi Autószalonban bemutatkozó I.D. VIZZION tanulmányában fogalmazta mega jövő egyéni mobilitásáról alkotott elképzelését. Elektromos hajtásrendszere különösen tisztává teszi e modellt a forgalomban, míg az automatizált vezetés biztonságossá és jóval kényelmesebbé avatja. Az I.D. VIZZION immár kormánykerék és látható kezelőelemek nélküli utastere az utazás és az időtöltés teljesen újszerű élményét kínálja.

2018. február 20. 13:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

2018. május 29. 09:52

100 millió dolláros tőkeinjekciót kapott a HMD Global

2018. május 22. 15:16

A Magyar Telekom 2018. első negyedéves eredményei

2018. május 9. 17:23
cloudappsportal.com