Magyar fejlesztés tölti fel a weboldalak üres felületeit

forrás: Prím Online, 2015. május 5. 14:45

Egy magyar startup fejlesztésének köszönhetően nincs több kihasználatlan, üres felület a weboldalakon. A CrocTech által alkalmazott technika valós időben kutatja fel a szabad helyeket, és azokat egy algoritmus alapján hasznos tartalmakkal, illetve hirdetésekkel tölti fel. A ReachMedia portfóliójába tartozó CTnetwork hálózatban végzett sikeres tesztek után a megoldás most Ausztriában, Németországban és Svájcban is sikeresen debütált a GroupM érdekeltségébe tartozó plista Gmbh és a CrocTech között létrejött exkluzív megállapodás alapján.

Miközben a legtöbb weboldal szerkezete statikus, a megjelenő tartalmak dinamikusan változnak: különböző hosszúságú cikkek, aktív vagy éppen inaktív hirdetési zónák, hirdetésblokkolók, folyamatosan bővülő hozzászólások akadályozzák meg a hatékony és tervezett helykihasználást. Az így keletkező üres helyeket egy többhasábos oldalon még a legmodernebb tartalomkezelő rendszerek sem tudják kompakt módon kitölteni. Legalábbis mostanáig, ugyanis a magyar CrocTech által fejlesztett Croc Space Optimizer (CSO) éppen erre a problémára kínál megoldást.

 



„Miközben az online médiatulajdonosok folyamatosan dolgoznak a hirdetési potenciál növelésén, nem tervezetten átlagosan egy weboldal 15-20 százalékán nincs sem tartalom, sem hirdetés. Ezt oldja meg termékünk, mely a dinamikusan és esetlegesen keletkező speciális felületek használatával biztosítja a tartalom, a hirdetés és a forma egyensúlyát, s ezen keresztül új bevételi lehetőségek kialakítását és a felhasználói lojalitás növelését” – ismertette a részleteket Palánki Zsolt, a CrocTech egyik alapítója és cégvezetője.

A CrocTech elsőkén a ReachMedia portfóliójába tartozó CTnetwork hirdetési hálózatában tesztelte a megoldást nagy látogatottságú oldalak bevonásával. „Többek közt a Russmedia oldalain és a Jobinfo.hu, illetve a Depo.hu oldalakon próbáltuk ki a rendszert, az eredmények rendkívül meggyőzőek voltak, a látogatók tovább időztek az oldalakon, így akár 40 százalékos hirdetésibevétel-növekedés is elérhető. Ezért úgy döntöttünk, hogy a CrocTech együttműködő partnereként Magyarországon a CTnetwork hirdetési hálózat tagjai számára felajánljuk a Croc Space Optimizer használatát annak érdekében, hogy meglévő és új ügyfeleink számára az eddig ki nem használt felületeiken további bevételeket generáljunk” – mondta Trentin Tamás, a ReachMedia ügyvezető igazgatója.

A nyugatot is meghódítja a magyar fejlesztés

A magyar megoldás Európa más országaiban is elérhető: a CrocTech exkluzív szerződést kötött stratégiai partnerével, a jelenleg 10 országban havonta mintegy 50 millió felhasználó számára hirdetéseket megjelenítő plista GmbH-val. A német cég elsőként Ausztriában, Németországban és Svájcban vezeti be a magyar megoldást plista Free Space Optimizer néven.

„Rengeteg weboldal-tulajdonos panaszkodik a hagyományos hirdetési felületekből származó bevételek elmaradása miatt
– mondta Dr. Dominik Matyka, a plista társalapítója és vezetője.A kiadók bevételnövelő eszközöket keresve átszervezik a hirdetési felületeket, új hirdetési formátumokat próbálnak ki, fejlesztik a navigációt, és új, korszerű dizájnt adnak az oldalaknak. Az egyedülálló Free Space Optimizerrel a plista azonban egy teljesen új utat kínál. Partnereink weboldalaik kiaknázatlan, statikusan megfoghatatlan felületein találhatnak bevételi lehetőségeket. A plista widgeteken realizált bevétel 40 százalékkal is növekedhet a Free Space Optimizer (FSO) segítségével egyszerűen, gyorsan és kockázat nélkül.”
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon

A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok. 

2024. április 26. 19:40

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.

2024. április 26. 14:44

Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban

A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.

2024. április 26. 11:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50