Elektronikus szerződéskötésre áll át a Vodafone
A Vodafone 2015. november 23-tól érvényes Általános Szerződési Feltételeinek (ÁSzF) megfelelően az üzletekben a szerződéskötés és módosítás elektronikusan, tabletek segítségével történik – az ügyfél táblagépen olvashatja el a szerződési feltételeket és azon is írhatja alá azt.
Az elektronikus szerződéskötéssel az átlagos ügyintézés ideje várhatóan az egy harmadával rövidebbé válik, mivel nem lesz szükség papírok nyomtatására, másolására és szkennelésére sem. A korábbi szerződések első módosítása esetén egy egyoldalas papíralapú módosítás aláírását követően a meglévő Vodafone ügyfelek is azonnal élvezhetik az elektronikus szerződéskötés előnyeit.
A gyorsabb és kényelmesebb szerződéskötés részeként az ügyfél a saját szerződése példányát, valamint az ÁSzF elérhetőségét tartartalmazó linket is elektronikusan, e-mailben kapja meg ezután. Akinek esetleg nincs saját email címe, annak a Vodafone-os munkatársak a szerződéskötés során segítenek létrehozni egy ingyenes e-mail fiókot.
Az elektronikus szerződéskötésnek köszönhetően havonta több, mint 740 ezer oldal papírt ment meg a Vodafone Magyarország.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone: Családon belül díjmentesen
- Vodafone 4G már 54 országban - hazai áron
- Vodafone a fogyatékkal élők szolgálatában
- 35 országban érhetik el a 4G-t a magyar Vodafone-ügyfelek
- Új roaminggal áll elő mindhárom mobilszolgáltató
- Vodafone: feltöltő kártyával is hazai áron roamingolhat Európában
- Korlátozás nélkül lehet használni a VoIP szolgáltatásokat a Vodafone-nál
- A Vodafone mozi szolgáltatást indít a Red előfizetőknek
- Kibővített anyasági csomagot vezetett be a Vodafone
- Összekapcsolja európai hálózatát a Deutsche Telekom
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
A fiatalokat célzó digitális kampányáért kapott nemzetközi díjat a K&H
A digitális reklámozás kategóriában nyert bronzérmet a Mediaspace Global Changemakers' Awards díjátadón a K&H Bank. A rangos nemzetközi megmérettetésen a "Bank of Legends" kampányt ismerték el.