Technológia és gamifikáció

forrás: Prím Online, 2016. február 10. 13:58

A múlt héten megrendezett Boost My Event konferencia  a rendezvényszervezéssel kapcsolatos új és meghatározó, nemzetközi trendek közül elsősorban a gamifikációra fókuszált, ami értelemszerűen magán a konferencián is megteremtette a játékos hangulatot és a jókedvet.

A gamifikáció egyértelműen a 2015-ös év legfeltörekvőbb eszköze lett a cégek kommunikációjában. Sokan már a közösségi média versenytársának tartják. A Boost My Event-et stílusosan közös játékkal indították: 2.0-as (második) ilyen témájú konferencia nyitójátéka  a Duelbox csapatának új fejlesztése a Finger Sports futóversenye volt. Mindenki nagyon élvezte, ahogyan a játékosok az újaikkal az iPad-ek kijelzőin "futva" próbálták megelőzve egymást a leggyorsabban a célba érni. 

 

 

Magunk az előadások is ezt a témát járták körül.

 

Fromann Richárd, a JátékosLét Kutatóközpont vezetője szerint "a gamifikáció korunk egyik leginnovatívabb motivációs eszköze, amely képes a felhasználói élményt olyan minőségi szintre emelni, hogy az unalmas munka- és oktatási környezetek szórakoztatóvá és izgalmassá válnak, amely által jelentősen növekedni kezd a felhasználó motivációja és lojalitása, így a korábbinál nagy valószínűséggel lényegesen jobb eredmények jönnek létre." 

 

Hajós Cecília és Regicz Tamás (mindketten az Activiteam-Art-tól) a személyes kommunikáció és technológia kapcsolatáról, így a csapatépítés jövőjéről beszéltek. Előadásukban hangsúlyozták, hogy a technológiai fejlődés nem tudja helyettesíteni a személyes kapcsolatot. Ez a személyes kapcsolat által tud jól működni együtt az ember és a gép az élményrendezvények létrehozásában. Úgy látják, hogy a 2016 trendjei a csapatépítés világában az egyre inkább technológiákra épülő szolgáltatások lesznek, ahol a résztvevőket (tömegeket) egyszerre tudják bevonni közösségi játékokba, élményekbe.

 

Sárosi Róbert, a Duelbox vezetője az előtte lévő két előadás tartalmának gyakorlati megvalósításáról beszélt, arról, hogy hogyan játsszon egy tömeg. Gyakorlati példákkal bemutatta, hogy a mostani technológiai fejlődések (5G, a dolgok internete, a Big Data, a Web 3.0) milyen lehetőséget adnak a rendezvény szervezők számára.

Kulcsszavak: gamification konferencia

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket

A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.

2024. április 19. 20:08

Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak

A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies. 

2024. április 19. 18:43

A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének

A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.

2024. április 19. 16:59

Ünnepel a Samsung Galaxy Team európai sportolói csapata

Már csak 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44 európai Team Galaxy versenyzőt támogat – olyan sportolókat, akik a játékok során országukat képviselik –, hogy az olimpián is kihozhassák magukból a bennük rejlő lehetőségeket. 

2024. április 19. 15:11

Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.

2024. április 19. 13:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09