Közösségi kommunikációs platformot indított a Viber

forrás: Prím Online, 2016. november 10. 11:38

Nyilvános Fiók (Public Account) néven indított új szolgáltatást a Viber, amelyen keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal. Az új globális kommunikációs platformot üzleti megoldásként a legkisebb és a legnagyobb cégek és márkáknak is igénybe vehetik a célcsoportjaikkal folytatott kommunikációban.

Elindította Nyilvános Fiók (Public Account) szolgáltatását a Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása. Az új megoldás egyszerre tesz lehetővé nagyléptékű és személyes, azonnali kommunikációt, illetve közösségi funkciókat a legkisebb és a legnagyobb cégek, márkák, sztárok és közéleti szereplők számára. Az új funkció segítségével világszerte potenciálisan több mint 800 millió, Magyarországon pedig 2,8 millió aktív Viber-felhasználó érhető el. A Közösségi Fiókok olyan eszköztárat nyújtanak, amelynek részeként egyetlen, közös platformon többféle személyes (1-on-1) és közösségi, tömeges kommunikációs lehetőség áll rendelkezésre közönségük megszólítására, elkötelezettségük növelésére.

 

„A Viberen keresztül a felhasználók már ma is szabadon és teljes biztonságban kommunikálhatnak családjukkal, barátaikkal vagy éppen kollégáikkal. Ma egy olyan új megoldást mutattunk be, amely cégekkel, szolgáltatókkal vagy éppen kedvenc márkáikkal és sztárjaikkal is hasonló összekapcsolódást tesz lehetővé” – mondta Michael Shmilov, a Viber operatív igazgatója. „Az elsőként aktivált új funkciók segítségével a vállalatok, brandek vagy művészek üzenetekben, illetve egy, teljesen az igényekre szabható felületen szólíthatják meg vásárlóikat és rajongóikat” – tette hozzá.

 

Hogyan működik?

A Közösségi Fiókok a fogyasztói-rajongói elköteleződés és a személyes kapcsolatok platformjaként hatékonyan segíthetik az értékesítő, a marketing-, illetve az ügyfélszolgálati csapatok munkáját, de használhatók hírek, újdonságok nyilvános bejelentésére is. A Nyilvános Fiók létrehozását követően az adminisztrátor és a résztvevők azonnal, akár nagy léptékben is képesek üzeneteiket, tartalmaikat eljuttatni egy egyszerű, direkt és személyre szabható felületen, mintegy életre keltve saját márkájukat. A fiók kezelője többféle módon küldhet személyes üzenetet követőiknek: a rendszer akár a meglévő ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerrel is összekapcsolható, de manuális, személyes csevegésre, illetve automatizált csevegő botok alkalmazására is lehetőség nyílik.

 

A Közösségi Fiókok további funkciói: 

  • a csatornák közötti böngészéssel könnyen megtalálhatók az egyes cégek, szolgáltatók;
  • közvetlen integrációra nyílik mód a Viber API-n keresztül; 
  • illetve lehetőség van a követők széles körével folytatott kommunikációra, tartalommegosztásra is a Nyilvános Csevegés (Public Chat) segítségével.

 

A Viber ma tette világszerte elérhetővé a Nyilvános Fiókokat, olyan partnerekkel, mint a Huffinton Post, a Yandex vagy éppen a The Weather Channel.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Csomagot Európába, de mennyiért?

Az európai országok közötti csomagküldés árait átlátható módon foglalja össze az Európai Bizottság weboldala, ahol a legnépszerűbb európai csomagkézbesítési szolgáltatások tarifáit lehet összehasonlítani. Az Európai Csomagár-összehasonlító Oldal nem csak a fogyasztóknak, de a kis- és középvállalkozásoknak is hasznos lehet, különösen a karácsonyi ajándékrendelések csúcsidőszakában. Az oldal linkje a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) honlapjáról is elérhető. 

2019. december 11. 10:05

Hat magyar cég is bemutatkozott a világ egyik legnagyobb fintech eseményén

A Startup Campus és Magyar Exportfejlesztési Ügynökség (HEPA)  együttműködésében hat hazai fintech cég kapott lehetőséget, hogy részt vegyen a pénzügyi világ egyik legfontosabb innovációs eseményén, a londoni Fintech Connecten. A brit piacban érdekelt startupok nem csak a globális pénzügyi innováció legfrissebb trendjeibe láthattak bele, hanem saját termékük helyi bevezetéséhez is hasznos tapasztalatokat gyűjthettek.

2019. december 11. 09:09

Kihirdették a „Digitális Esély 2019” pályázat nyerteseit

Az SAP Hungary és a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanács idén hatodik alkalommal támogatja hátrányos helyzetű fiatalok infokommunikációs képzését. A „Digitális Esély” pályázat keretében 2019-ben 7 non-profit szervezet között 7,8 millió forintot osztottak szét innovatív, előremutató helyi kezdeményezések megvalósítására.

2019. december 10. 19:03

Optimistább cégvezetők, erősödő beruházási szándék

A Rentasystem immár hatodikkal alkalommal volt kíváncsi a KKV-k és a nagyvállalatok IT és egyéb eszköz-beruházásaira és azok finanszírozási hátterére. A tavalyi évhez hasonlóan továbbra is stagnálnak az IT beruházások, a tartós bérleti konstrukció azonban óriási növekedésnek indult.

2019. december 10. 18:22

Influencer Marketing Kisokost és Fogalomtárat adott ki az IAB Hungary

Az IAB Hungary honlapjáról ingyenesen letölthető kiadványokat a szakmai szervezet Influencer Munkacsoportja készítette. Az Influencer Fogalomtár abban segít a piaci szereplőknek, hogy fogalmi kérdésekben egy nyelvet beszéljenek. Az Influencer Marketing Kisokos pedig a teljesség igénye nélkül kitér az influencer marketing típusaira, formáira, bemutatja az ideális brief sablont és folyamatmenedzsmentet. Egy gyakorlatias tudásanyag, amely minden piaci szereplő munkáját segíti.

2019. december 10. 13:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!

2019. december 3. 18:18

Megtartották Magyarország eddigi legnagyobb informatikai versenyét

2019. november 26. 11:05

Önvezető autós parkolás először Magyarországon!

2019. november 18. 14:23

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07
online sportfogadás