Együttműködik az Eurosport és a Snapchat

forrás: Prím Online, 2017. október 26. 13:41

Az Eurosport (Discovery Communications) és a Snap, Inc stratégiai hirdetési és tartalmi megállapodást kötött. A 2018-as pjongcsangi téli olimpiához kapcsolódó partnerség révén a Snapchat felhasználói az alkalmazás Discover platformján különböző típusú tartalmak formájában egész Európában nyomon követhetik az olimpia legizgalmasabb pillanatait.

Ez az első alkalom, hogy a Snap európai szintű, többnyelvű megállapodást kötött. Ez a többi márka számára is egyedi lehetőséget teremt arra, hogy friss, mobilra készült tartalmakkal és arculattal érjék el a fiatalabb generációt az olimpia alatt. A tartalmak között lesznek a színfalak mögött készült felvételek olyan izgalmas sportágakban, mint a snowboard, a lesiklás, a freestyle sí és a jégkorong, illetve a rajongók számára fontos sportolók és influencerek releváns tartalmai.

 

A több rétegű partnerség része lesz az Our Stories – a snapchatterek által készített válogatott tartalmak –, illetve a Publisher Stories történetei, amelyeket az Eurosport válogat össze a téli olimpiai játékokhoz kapcsolódóan. Az Our Stories elérhető eredeti tartalmai így kiegészülnek az Eurosport prémium olimpiai felvételeivel, amelyek az olimpia minden percét rögzítik, és megjelennek a márka streaming szolgáltatásán, az Eurosport Playeren is.

 

Az új Eurosport Publisher Stories visszaadja a világ legnagyobb sporteseményének izgalmát, bevonja a snapchatelőket a történésekbe, és immerzív tartalmi élményt nyújt nekik. A felhasználók a platformon keresztül létrehozhatnak, válogathatnak és megoszthatnak teljes képernyős grafikákat, feliratozhatnak képeket, animálhatják ezeket és hangot adhatnak hozzá. A Discovery reklámértékesítési csapata egész Európában lehetővé teszi a márkáknak, hogy a Snap Ad csomagok segítségével széles körben elérjék a fiatalabb, digitális megoldásokra nyitott közösségeket.

 

„Örülünk, hogy az olimpiai játékok izgalmát és szenvedélyét a Snap fiatal, dinamikus és elkötelezett közönségének is megmutathatjuk, és tarthatjuk magunkat az ígéretünkhöz, hogy az olimpiai játékokat minden eddiginél több emberhez juttatjuk el, minden eddiginél több képernyőn – mondta Michael Lang (President, International Development & Digital for Discovery International). – A megállapodás révén a világ egyik legerősebb és legnagyobb hatású közösségimédia-platformján elérhető eredeti tartalmak jönnek létre az olimpiáról, a Discovery utánozhatatlan, innovatív történetmesélő stílusában.”

 

„A Snapchat lehetővé teszi a sportrajongóknak, hogy páratlan módon tapasztalják meg az olimpia élményét, és kapcsolódjanak kedvenc sportolóikhoz és csapataikhoz. A Discoveryvel korábban is remek volt az együttműködés, amikor az ikonikus cápák hete (Shark Week) jelent meg a Snapchaten – mondta Ben Schwerin, a Snap Inc. partnerségekért felelős alelnöke. – A megállapodás révén a snapchatelőknek a lehető legjobb olimpiai élményt kínáljuk.”

 

„Izgalommal várjuk, hogy a Snapchaten is az ’Olimpia otthona’ lehessünk Európában, és 2018 egyik legjelentősebb sporteseményén exkluzív elérést biztosítsunk a Snapchat teljesen egyedi közönségéhez olimpiai szponzorainknak és hirdetőinknek” – mondta Jonathan Davies (Managing Director, International Advertising Partnerships for Discovery & Eurosport).

 

A Snapchatet naponta mintegy 57 millióan használják Európában (Franciaországban és az Egyesült Királyságban az okostelefonozók 25 százaléka). A Snapchat közösség különlegesen elkötelezett: az aktív felhasználók naponta húszszor nézik meg, és kameráikkal mintegy 3 milliárd snapet posztolnak. Egy snapchatelő naponta mintegy 30 percet (a 25 év alatti 40 percet) tölt el az alkalmazással.

  

A két vállalat idén már együttműködött az Egyesült Államokban, amely során a Snapchat Discover platformjára dedikált, mobilra készített műsort hoztak létre. Az együttműködés első eredménye, a Shark Week on Snapchat júliusban indult. A műsort egy hét alatt 17 millióan nézték meg Snapchaten.

 

A Discovery Communications rendelkezik a 2018 és 2024 közötti olimpiai játékok exkluzív televíziós és multimédiás jogaival 50 országra. Az elmúlt év során a Discovery erőteljesen felgyorsította nemzetközi digitális aktivitását: közös vállalatot alapított a BAMTech-hel és a ProSiebennel, az Eurosport Player előfizetői létszáma kétszámjegyű növekedést ért el, és elindult az Eurosport az Amazonon az Egyesült Királyságban (itt a Discoveryvel együtt), illetve Németországban.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nehezebb lesz trükközni a jövőben a Black Friday akciókkal

Május végén hatályba lép egy jogszabály-módosítás, amelynek következtében a kereskedelmi vállalkozásoknak a kedvezményes ár mellett fel kell tüntetni az elmúlt legalább harminc napban alkalmazott legalacsonyabb árat is. Az árrendelet módosításának célja a kereskedők akciótartási gyakorlatának újraszabályozása és a fogyasztók megtévesztésének visszaszorítása, különös tekintettel az olyan országos kampányok során mint például az év végi Black Friday.

2022. május 23. 18:03

Megbízható munkaadó elismerést kapott a hazai Continental Csoport

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) megbízható munkaadó elismerését nyerte el a hazai Continental Csoport. A hazánkban már több mint 30 éve jelen lévő, kilenc lokációban közel nyolcezer munkavállalót foglalkoztató cég tisztességes gazdasági és felelős munkáltatói szerepvállalásáról kapott visszaigazolást. 

2022. május 23. 16:27

27. Év Menedzsere Díjátadó Gála

A Menedzserszövetség május 21-én, immáron 27. alkalommal rendezte meg legfontosabb és legkülönlegesebb eseményét, az Év Menedzsere Díjátadó Gálát, a magyar vállalatvezetők Oscar-ját, ahol a 2021-es év legkiválóbb vezetőit díjazták 8 kategóriában. 

2022. május 23. 14:59

Az ABB Robotics bemutatta a visszanyert tengeri műanyagot felhasználó kiskereskedelem jövőjét

A kiskereskedelem jövőjébe egy izgalmas 3D nyomtatási bemutatón keresztül nyerhettek bepillantást az érdeklődők egy ABB robot segítségével London egyik legjelentősebb áruházában, a Selfridgesben, az Oxford Streeten. A bemutatót áprilisban, egy kirakatban tekinthették meg a vásárlók, ahol láthatták azokat a különféle személyre szabott dizájntárgyakat, melyek egy ABB robot segítségével 3D nyomtatással készültek Parley Ocean Plastic-ból, azaz a Parley globális tisztítóhálózatából összegyűjtött tengeri műanyaghulladékból.

2022. május 23. 13:51

Innovatív képzési programban vehetnek részt a hallgatók a Széchenyi István Egyetemen

Második alkalommal rendezi meg a győri Széchenyi István Egyetem innovatív járműipari képzési programját, az Audi Development Campet az Audi AG és az Audi Hungaria támogatásával. A július 3-án kezdődő négyhetes, angol nyelvű táborban a hallgatók nemzetközi szaktekintélyektől, mentoroktól tanulhatnak, miközben valós ipari problémát oldanak meg, és akár karrierlehetőséget is nyerhetnek. Az érdeklődők május 31-ig jelentkezhetnek.

2022. május 23. 12:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mindkét magyar csapat bronzérmes lett a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián

2022. május 23. 19:40

Témanapot tart a Neumann Társaság az úttörő magyar számítógépépítőről

2022. május 16. 11:18

Példátlan szövetségre lépett két globális vállalat

2022. május 10. 15:35

A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora

2022. május 5. 11:20