Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

forrás: Prím Online, 2018. május 29. 09:52

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

A Forbes minden évben összeállítja a világ 100 legértékesebb márkájának listáját, amelyre több mint 200 nemzetközi jelöltből választja ki a legjobbakat. A rangsorba, amelyet idén is technológiai cégek uralnak, ismét egyedüli kínai márkaként került be a Huawei. A vállalat 2017 után idén másodszor szerepel a listán, amelyen egy év alatt kilenc pozíciót javítva a 79. helyre lépett előre. A Forbes szerint a Huawei márkaértéke a tavalyihoz képest 1,1 milliárd dollárral, 8,4 millárd dollárra nőtt.  

 

A Huawei megőrizte előkelő 3. helyét az okostelefon gyártók körében globálisan, a siker pedig többek közt annak tudható be, hogy a tavaly bemutatott P10 és Mate 10 modellekkel tovább tudott erősödni a felsőkategóriás termékek piacán is.

 

 

Az IDC 2018. I. negyedéves jelentése alapján a Huawei globális részesedése az okostelefonok piacán a tavalyi 11,7 százalékhoz képest 13,8 százalékra nőtt, az idén márciusban bemutatott prémium kategóriás készüléksorozata, a P20 széria pedig minden korábbinál jobb nemzetközi eladási mutatókat produkált. Az állandó innovációra való törekvés és fogyasztói igények folyamatos monitorozása is hozzájárul a sikerhez, a Huawei éves riportja szerint 2017-ben 89,7 milliárd dollárt fordított kutatás-fejlesztésre, ami éves árbevételének közel 14,9 százalékát jelentette.

 

A vállalatnak nem ez első nemzetközi elismerése az idén. Februárban a Brand Finance TOP 500 márkaérték szerinti rangsorában a Huawei az előkelő 25. helyen végzett, 38 milliárd dolláros eredménnyel.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tőzsdére viszi részvényeit a BILK Logisztikai Nyrt.

A BILK Logisztikai Nyrt. bevezeti részvényeit a Budapesti Értéktőzsdére – jelentette be sajtótájékoztatón Wáberer Lívia, a társaság vezérigazgatója. A BILK valamennyi értékpapírját a BÉT-re viszi, és azok legalább 25, de legfeljebb 49 százalékát kínálja jegyzésre a befektetők részére. A jegyzési időszak 2018. június 20-án kezdődött és július 4-ig tart. A részvények kizárólagos értékesítője a Raiffeisen Bank.

2018. június 22. 13:35

Elstartolt a Magyar Marketing Szövetség minősítő platformja

Júniusban hivatalosan is elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu elnevezésű minősítő platformja. Magyarországon ezidáig nem volt olyan platform, ahol  regisztrált és minősített szereplők volnának megtalálhatóak. Az egyszerű regisztráción túl minősítési lehetőséget is kínál a rendszer: a részvétel önkéntes, ám ajánlott, hiszen egyfajta tanúsítványként is szolgál. 

2018. június 22. 08:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

2018. május 29. 09:52

100 millió dolláros tőkeinjekciót kapott a HMD Global

2018. május 22. 15:16

A Magyar Telekom 2018. első negyedéves eredményei

2018. május 9. 17:23
cloudappsportal.com