A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

forrás: Prím Online, 2018. június 6. 15:17

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

Idén másodjára a két fődíj mellett kategóriadíjakat is átadtak a szervezők. A kategóriadíj jelölői a Next Wave Europe Kft., Testbirds Kft., BIG FISH Kft. és az eNET Internetkutató Kft. Nagyvállalati kategóriában a Legjobb omnichannel és a Leginnovatívabb kereskedő díjakat a Decathlon webáruház, a Legjobb felhasználói élmény díjat a GRoby, a Legjobb online kampány díját pedig Tchibo vihette haza. Kis- és középvállalati kategóriában a Legjobb omnichannel kereskedő díját az Alinda, és a Legjobb felhasználói élmény és a leginnovatívabb kereskedői díjakat a Lumenet webáruház vihette haza, míg a Legjobb online kampány kategóriadíjat a Whiskynet vehette át.

 

Több mint 500 kis és közép, valamint nagyvállalat szerepelt a magyar internetezők által jelölt kereskedők között. A nyertesek kiválasztásában a vásárlók, UX szakemberek és szakmai zsűri is évről évre közreműködik. 2018-ban rekordszámú közönségszavazat érkezett, a magyar 18 év feletti internetezők csaknem 1%-a szavazott, közel 50.000-en érezték fontosnak, hogy beszavazzák kedvenceiket a második fordulóba. Az Év Internetes Kereskedője Díj versenyben, amelynek legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése és az online vásárlás iránti bizalom kiépítése, minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehetett, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat.

 

 

Így történt a kiválasztás

A közönség által első fordulóban beszavazott 21-21 webshopot a második fordulóban a Testbirds felhasználói élmény kutatása során, összetett szempontrendszer alapján felhasználók vizsgálták. A crowdtest kitért a webáruházak használhatóságra és a vásárlási élményére mind asztali környezetben, mind mobil felületen. A felhasználói élmény kutatásban 300 véleménye döntött és eredményezte azt a TOP 11-11-es webáruház listát, amiből a 15 tagú szakmai zsűri szubjektív kiválasztotta a legjobbakat, a nyertesek pedig a szakemberek véleménye és a kereskedők objektív üzleti teljesítménye és performancia kombinációja alapján születhetett meg. 

 

Az Év Internetes Kereskedője Díj 2018 főtámogatója a Mastercard. Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója elmondta: „Örömmel látjuk, hogy az online vásárlás töretlen népszerűségnek örvend a magyarok körében, és ezek a vásárlók már azt is fontosnak tartják, hogy a legjobb ügyfélélményt nyújtó kereskedők elismerésben részesüljenek. A jogi változások újabb kihívások elé állítják a kereskedőket, hiszen a fokozott biztonsági követelmények mellett mindenki szeretne továbbra is egyszerű, gyors és kényelmes vásárlási élményt biztosítani. Mi a Mastercardnál ebben szeretnénk segíteni a kereskedőket és a vásárlókat egyaránt.”

 

Szigeti Ferenc, a Media Markt online részlegének vezetője a nagyvállalati díj nyerteseként kiemelte: „Ez a díj fontos visszaigazolás mind a szakma, mind a vásárlók részéről, és plusz motivációt jelent ez évi terveink megvalósításához. Idén sem állunk meg, további szolgáltatásokat fejlesztünk vásárlóink számára, mint az online áruhitel vagy az outlet.”

 

Zabari István, a Lumenet ügyvezetője a KKV díj nyerteseként hozzátette: „Ez a díj egy olyan csapatmunka eredménye, mely azt mutatja számunkra, hogy jó úton haladunk. Az ügyfelek igényei, a felhasználói élmény, az innováció a Lumenetnél mindig elődleges szempont, szinte megszállottan törekszünk ezek folyamatos fejlesztésére, megvalósítására. A 2018-as év internetes kereskedője díj ezt a hitvallást igazolja vissza.”

 

A díjról további információ itt található: http://www.evker.hu

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Schneider Electric: ezek lesznek 2019 meghatározó technológiai trendjei

Néhány éve még sci-finek tűnt az a jövőkép, ami ma csupán karnyújtásnyira van tőlünk: önvezető autókkal közlekedünk, robotok végzik a munkát, az otthonunkban pedig minden automata és hangvezérléses. Az ezeket és a hasonló innovációkat lehetővé tevő, az iparágakat 2023-ra átalakító technológiai trendek közül a Schneider Electric most bemutatja a szerinte legjelentősebbeket.

2019. január 16. 08:27

További rekordot döntött az Educatio kiállítás

A 19. Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállításra idén több mint 53 ezer látogató érkezett, akik a helyszínen közel 50 hazai intézménnyel kapcsolatban érdeklődhettek jelenlegi hallgatóktól és tanároktól. A Hungexpo 20 000 négyzetméteres területén csaknem 200 kiállító várta a középiskolásokat, a legkülönbözőbb továbbtanuláshoz és -képzéshez kapcsolódó információkkal.

2019. január 15. 19:37

Digitális Rubik-kockával mutatta be a valós és virtuális világok közti átjárást a Nokia a CES-en

A Nokia a Las Vegas-i CES-en egy olyan digitális Rubik-kockát mutatott be a nagyközönségnek, mely alapból egyszínű – fekete vagy fehér – a színek pedig egy kiterjesztett valóság szemüvegnek köszönhetően válnak láthatóvá. A budapesti Nokia Bell Labs illetve a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem által kifejlesztett digitális eszköz ráadásul a virtuális térben segítséget is nyújt a felhasználónak a játék kirakásában. 

2019. január 15. 17:59

Magyar startup hozza össze az európai előadóművészeti világot

Szakmai “társkereső” applikációval robban be az európai piacra 2019 januárjától egy magyar startup cég. Ha az előadóművészetben dolgozol, most Európán átívelő együttműködéseknek lehetsz részese a StageHive segítségével. A közösségi finanszírozás funkcióval pedig projektjeidet pénzügyileg is előmozdíthatod, hiszen a platform a közönség számára is nyitott lesz. 

2019. január 15. 16:25

Útmutató weboldal és tanácsadó vloggerek támogatják a gyerekek biztonságosabb netezését

Idén folytatódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tavaly indított, az Internet Hotline jogsegélyszolgálatot népszerűsítő kampánya. Külön weboldalt hoztak létre, amely pontos útmutatókkal segíti azokat, akik jogsértő tartalmakkal találkoznak a legnépszerűbb közösségi felületeken. Az oldalon kedvelt vloggerek saját tapasztalataik alapján mesélnek az online, főként közösségi felületek veszélyeiről, és nem csak tanácsokkal, de egy kvízjátékban jó válaszokért cserébe egyedi fejlesztésű telefontokkal is várják az érdeklődőket. Visszatérnek a tavalyi kampány emoji üzenetei is, hogy egyszerű képi nyelven emlékeztessenek a legfontosabb online viselkedési szabályokra.

2019. január 15. 15:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Technológiával az örökélet felé

2019. január 14. 10:53

Az LG és a Microsoft közösen forradalmasítja az autóipart

2019. január 12. 10:47

Új technológiák az online játékgépekhez

2018. december 28. 08:02

123 magyarországi ALDI áruháznál állít üzembe elektromosautó-töltőket az E.ON

2018. december 19. 14:13
cloudappsportal.com