A L’Oréal a Viva Tech-en mutatta be a jövő szépségét
A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et, a Csoport legújabb hangvezérelt, mesterséges intelligenciával (AI) és kiterjesztett valósággal (AR) működő technológiai fejlesztéseit, melyek a szépség és fogyasztói élmény jövőjét szemléltetik.
Lubomira Rochet, a L’Oréal digitális vezérigazgatója a következőket nyilatkozta a Viva Tech kapcsán: „Örülünk, hogy idén is csatlakozhattunk a Viva Technology konferenciához, melyet minden évben, Franciaországban, a L’Oréal hazájában rendeznek meg. Ez egy nagyszerű lehetőség, hogy megmutassuk a szépséggel kapcsolatos víziónkat, amely sokrétű, de mindenki számára hozzáférhető, beleértve a világ minden tájáról érkező igényeket és törekvéseket. Az olyan új technológiák, mint a kiterjesztett valóság, a mesterséges intelligencia és a hangvezérlés számtalan lehetőséget biztosítanak, hogy képesek legyünk még inkább személyre szabott és kifinomult szolgáltatásokat nyújtani. Mindemellett termékeinknél figyelembe vesszük a fenntarthatóság elemeit, fogyasztóinkat pedig igyekszünk minél inkább bevonni az ilyen folyamatokba, hogy bárhol, bármikor hozzáférhető élményt biztosítsunk számukra.”
A látogatóknak négy területen keresztül mutatták be a jövő szépségét.
Határtalan technológia:
- Az idei fő újítások közül a L'Oréal bemutatta a Virtual Hair Advisor-t, amely a ModiFace találmánya. A „virtuális hajtanácsadó” lehetővé teszi, hogy a látogatók hangvezérlés segítségével különböző hajszíneket próbáljanak ki virtuálisan, és a L’Oréal szakértőitől kapjanak professzionális tanácsokat.
- A bőrgyógyászokkal együtt fejlesztett Vichy SkinConsultAI egy digitális bőrdiagnosztika, amelynek célja, hogy felismerje az öregedés jeleit és személyre szabott bőrápolási tanácsokat adjon. A ModiFace-szel és a L’Oréal R&I-al készített SkinConsultAI alapja az a technológia, amely több mint 15 éves tudományos kutatáson alapszik a bőr öregedésével és a mesterséges intelligenciával kapcsolatban.
- A La Roche-Posay által fejlesztett Effaclar Spotscan webes alkalmazás, amelyet bőrgyógyászokkal együtt fejlesztettek ki, hogy elemezzék az aknéra hajlamos bőrt. Az alkalmazás a tudományos adatokra és a mesterséges intelligenciára támaszkodva képes tanácsokat adni és személyre szabott segítséget nyújt a pattanásos bőr kezeléséhez, ha szükséges, bőrgyógyász konzultációt is biztosít.
Határtalan perszonalizáció:
- A Lancôme Shade Finder szintén mesterséges intelligencián alapul. Az Shade Finder képes a fogyasztó igényére szabva megtalálni az ideális árnyalatot, közvetlenül a vásárlás helyén. Ez a szolgáltatás 2019 végére több mint 1 000 helyen lesz elérhető szerte a világon.
A L’Oréal most először mutatta be a My Little Factory-t, egy olyan technológiai újítást, amely lehetővé teszi a személyre szabott alapozók széles körű előállítását a jövőben.
Határtalan kreativitás:
- A 360° merülési zóna lehetővé tette a látogatók számára, hogy felfedezzék a szépségtrendeket a világ minden tájáról, melyeket a közösségi médiában a mesterséges intelligencia segítségével észlelnek.
Határtalan agilitás:
- Az új Lancôme és Viktor&Rolf illatok kapcsán a látogatók betekintést nyerhettek a 3D nyomtatás és testre szabás világába, illetve kipróbálhatták az új Giorgio Armani rúzs-automatát integrált virtuális árnyalat tesztelővel, amelyet a ModiFace fejlesztett.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeresebb üzlet – mesterséges intelligenciával
- Az LG új AI processzora számos termékben helyet kap majd
- A digitalizáció jelenti a valódi akadálymentesítést
- Mesterséges intelligencia írt dalt az Eurovíziós Dalfesztivál alkalmából
- Mit hoz nekünk az 5G? - Átfogó fogyasztói kutatás az Ericssontól
- Az AI sokkal több, mint néhány képjavító algoritmus
- A világ 10 legígéretesebb repülőgép-karbantartó ipari innovációja között az AerinX
- Honor kutatás az AI nyomában
- Megdöbbennénk, ha tudnánk, hogy mennyi mindent tudnak rólunk…
- Az ingatlanpiacon is tarol a mesterséges intelligencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.