Gamer a gyerek? Ezek a sportok lehetnek nála nyerők

forrás: Prím Online, 2019. augusztus 7. 11:20

A 15 évesnél idősebb gamerek 82 százaléka mozog rendszeresen, 29 százalékuk pedig heti több mint 4 alkalommal végez aktív testmozgást. A sportolási szokások kialakítása tehát akkor sem lehetetlen, ha gyermekünk idejének nagy részét inkább tölti online játékokkal, mintsem sportolással. A K&H az egészséges életmód és az e-sport támogatójaként ezért azt javasolja, érdemes megfigyelni, hogy a gyerekünk melyik online játékkal foglalkozik a legtöbbet. Könnyebben választhatunk számára olyan offline tevékenységet, mozgásformát, ami valóban tetszik neki, élményt nyújt, ha az kapcsolódik a játék típusához.

A Mozdulj Gamer Mozgalom kutatása szerint a 15 évesnél idősebb gamerek 82 százaléka mozog rendszeresen, 29 százalékuk pedig heti több mint 4 alkalommal végez aktív testmozgást. „A K&H mozdulj!  programmal hosszú távú elkötelezettségünket fejezzük ki az egészség, az egészséges életmód iránt, amelynek része a sport. Az e-sportra mint a jövő sportjára tekintünk, ami számos hasonlóságot mutat a hagyományos sportokkal. A különböző online videójátékok esetében más-más készségek és képességek kellenek, így a játék típusa alapján az offline mozgásformák közül is könnyebben megtalálhatjuk gyermekünknek azokat, amelyekben örömüket lelhetik” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.

 

Milyen sportot válasszunk a kedvenc videójáték alapján?

Stratégiai játékok: A stratégiai játékok esetében, mint a League of Legends (LoL), a logikus és gyors gondolkodás, a csapatmunka, illetve az akár több órás játékidő jellemző. Ha gyermekünk az ilyen típusú játékok iránt érdeklődik, akkor azokat az offline tevékenységeket élvezheti, ahol hasonlóképpen előre fel kell építeni a lépéseket, és egy átgondolt taktika mentén kell haladni, társaikkal összedolgozva. Ilyen lehet bármelyik csapatsport, mint a röplabda, kézilabda vagy kosárlabda. 

 

Kártyajátékok: A közismert online kártyajátékok kedvelőinek, mint a Hearthstone, az aktív agymunkát kívánó, 1-1 elleni küzdelmek nyújthatnak sikerélményt, így például a fallabdázás, a tenisz, a pingpong remek választás lehet.

 

Kalandjátékok: Az online kalandjátékok esetében, mint például a Call of Duty, olyan offline sportolási lehetőséget érdemes választani, ami izgalmakkal teli élményt nyújt a gyerekeknek. Akár egy kalandparkkal is meghozhatjuk gyermekünk kedvét a szikla vagy falmászáshoz, kötélmászáshoz, íjászathoz, ügyességi feladatokhoz. 

 

Szójátékok: A Words of Wonders-höz hasonló szójátékok folyamatosan megoldandó feladatot nyújtanak, ezért az offline tevékenységben is olyat érdemes keresni, ami kreativitást, agytornát igényel. Így például kellő rejtélyt nyújthat a tájfutás vagy a geocaching. 

 

Kirakós játékok: Ennél a játéktípusnál a monotóniatűrés az egyik legfontosabb készség, hiszen, mint a Jigsaw Puzzle-nél összpontosítani kell, amíg a kirakós összes darabja a helyére kerül. Ezért az egyhangúbb, monoton sportokat érezhetik magukhoz közelállóbbnak a gyerekek, mint a futás vagy az úszás. 

 

Online sportok: Az online sportok esetében könnyebb lehet az offline tevékenység kiválasztása. Ha gyermekünk a FIFA játék rajongója, érdemes kilátogatni egy szabadtéri focipályára, hogy személyesen is kipróbálhassa, milyen érzés kapura lőni.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A biztosítási iparágat is elérte a digitalizáció

Az IDC és a Liferay közös biztosítási ágazatban végzett legfrissebb tanulmánya szerint az IT-kiadások globálisan 5,2 százalékos éves növekedést vetítenek előre 2022-ig, és elérik a 126 milliárd dolláros határt. 

2020. február 25. 17:55

A világ egyik legjelentősebb befektetési eseményén vett részt a magyar startup delegáció

A Startup Campus a HEPA törökországi irodája és az Isztambuli Magyar Főkonzulátus együttműködésében háromnapos törökországi üzleti túrát szervezett állami, egyetemi és vállalati partnerek, valamint három magyar startup számára. A startupok a világ egyik legjelentősebb befektetői konferenciáján, a World Business Angel Forum-on (WBAF) pitchelhettek, a Startup Campus pedig egyetértési megállapodást írt alá a török Hackquartersszel. 

2020. február 25. 16:32

Megérkezett a Fujitsu két új, nagy teljesítményű munkaállomása

A Fujitsu bemutatta a műszaki és kreatív iparágak nagy teljesítményigényű felhasználóinak követelményeire optimalizált, két új munkaállomását. Az új rendszerek a legmagasabb elvárásoknak is megfelelnek teljesítmény és a tervezés támogatása terén.

2020. február 25. 12:15

Usernet: Újabb internetes átverés szedi áldozatait

Az elmúlt fél évben új internetes átverés szedi áldozatait, amely elsősorban a hazai, elsősorban az online szolgáltatásokat nyújtó vállalkozásokat célozza meg. Az átverést a legtöbb szakember „túlfizetéses” átverésnek nevezi.

2020. február 25. 10:43

Tovább bővíti portfólióját az amerikai techpiacon a magyar Stylers Group

A dinamikusan fejlődő IT-szektorban is látványos eredményt könyvelhetett el tavaly a vállalati informatikai rendszereket fejlesztő és üzemeltető Stylers Group, több mint 600 millió forintos összárbevételt realizálva. A valóra vált amerikai sikersztori 2004-ben kezdődött egy kollégiumi szobában, a tíz éves jubileum pedig teljes arculat- és profilváltást hozott. A cégcsoport San Diego-i irodáját is a magyar szürkeállomány tartja az élmezőnyben, ennek köszönhetően a Stlyers Group az elmúlt öt évben megduplázta árbevételét az amerikai piacon, de nincs megállás: idén újabb területeket hódít meg a cég.

2020. február 25. 09:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Nemzeti Közműszolgáltató nevében indult adathalász támadás

2020. február 25. 13:40

Lezárult a 28. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat nevezése

2020. február 24. 11:45

Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve

2020. február 18. 10:35

Informatikai szakembereket keres az SAP Labs Hungary

2020. február 14. 10:33
online sportfogadás