Bemutatkozott a DIMSZ Keresőmarketing tagozata

forrás: Prím Online, 2019. október 2. 18:49

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) szeptember elején jelentette be éves közgyűlésén a Keresőmarketing tagozatuk indulását és Keresőmarketing kutatását, amit a 20. Internet Hungary-n a szakmai közönség is megismerhetett Asztalos Levente (Klikkmánia) és Bay Áron (Reprise) előadásában.

Az idei 20. Internet Hungary-n mutatkozott be elsőként a DIMSZ Keresőmarketing tagozata a szakmai közönség előtt. A „Hogyan keress baromi jó keresőmarketinges ügynökséget?” című előadása során Asztalos Levente (Klikkmánia) és Bay Áron (Reprise) párosa ismertette a DIMSZ működését és az új tagozat misszióját, a friss keresőmarketing kutatást a konferencia második napján. 

 

„A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a hazai adatvezérelt marketing piac szereplőinek érdekképviseletét látja el. Fő irányvonala a közös ágazati kommunikáció, valamint az adatvezérelt kommunikáció elismertségének erősítése mind a marketingkommunikációs szakma, mind a fogyasztók felé. Kiemelten foglalkozik az adatvédelmi és a területhez kapcsolódó fogyasztóvédelmi kérdésekkel, valamint szakmai rendezvények és workshopok megrendezésével.” – mutatta be a szövetséget Asztalos Levente, a Klikkmánia vezetője. 

 

A friss kutatás, amely ingyenesen letölthető, többek közt olyan fontos kérdésekkel foglalkozik, mint hogy "Tudta, hogy a cégek több, mint felénél az ügyvezető dönt arról, hogy melyik ügynökséggel dolgozzanak együtt?" vagy "Tudta, hogy a legtöbben azért válnak meg ügynökségüktől, mert úgy érzik, nem elég proaktívak és nem megfelelő a kommunikáció?".

 

„A csapat a DIMSZ-ben talált egy olyan anyaszervezetet, ami szervezett keretek között aktívan tudja támogatni a terület szakembereit – legyen az tudásmegosztás, edukáció, hatékony közös munka és érdekképviselet – úgy hogy emellett alkalmas is legyen arra, hogy a tagozat erőforrásait összeszervezze, szakmai grémiumi jóváhagyással, szereplőkön átívelő projekteket valósítson meg.” – folytatta az előadást Bay Áron, a Reprise Performance csapatának vezetője.

 

A DIMSZ az érdeklődőknek október második felében nyújt lehetőséget személyes találkozóra, de előtte is lehetőségük nyílik belépni a szervezetbe, és tagsági jogukkal élve a tagozat vezetőségéről, programjairól dönteni, megismerni a részletes kutatási anyagot.

 

A formálódó tagozat munkájába elsőként a Cafe Communications, DeepInsight, Digital Heroes, Hellooo, INTREN, Isobar Hungary, Drive, GoodGrind, Growww Digital, Klikkmánia, KMÜ Marketing, Mindshare, Reprise, Toptarget és a Wavemaker csatlakoztak.

 

A szövetség 2017-ben indította el másik, fogyasztói attitűdkutatását, mely az adatvezérelt terület által használt technológiákkal és csatornákkal kapcsolatos véleményeket vizsgálja a preferenciák és a vásárlások által visszaigazolt hatékonysági mutatók egymás mellé illesztésével. A vásárlók adatmegadási hajlandósága, illetve a mögöttes indokok vizsgálata külön érdekes kérdés, amit fontosnak tartottak kiemelni. Az elemzés eredményeképpen megszületett hiánypótló kutatási anyag a szakemberek számára talán legfontosabb kérdésekbe ad bepillantást. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon

A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok. 

2024. április 26. 19:40

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.

2024. április 26. 14:44

Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban

A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.

2024. április 26. 11:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50