Kommunikáció a világjárvány alatt

forrás: Prím Online, 2020. április 28. 14:42

A világjárvány alatt a videóüzenet küldő alkalmazásoknak hála lehetővé vált, hogy otthonról dolgozhassunk, kurzusokon vegyünk részt, vagy akár találkozzunk a szeretteinkkel anélkül, hogy elhagynánk az otthonunk. Amióta bevezették a koronavírus miatti korlátozásokat az üzenetküldő alkalmazások iránti igény a hétszeresére nőtt. A Picodi.com analízis csapata elhatározta, hogy kideríti mely eszközök és alkalmazások lettek a legnépszerűbbek, amelyekkel lehetővé vált a távolsági kapcsolattartás az interneten.

 

Beszéljünk!

Elemeztük az átlagos keresési lekérdezések számát az üzenetküldő ügyfelek körében, a kevésbé ismert és a jelentősebb szolgáltatóknál is, mint a Google, Microsoft, Facebook, Rakuten vagy a Line Corporation.

 

 

 

Kommunikáció a világjárvány alatt

Európa vezető szolgáltatója vitathatatlanul a WhatsApp lett, amely 22 országban lett a legkeresettebb üzenetküldő alkalmazás. A WhatsApp vezető szerepre tett szert Európa szerte, Portugáliától és Spanyolországtól, Svájcon és Olaszországon keresztül, Csehországig és Németországig. A WhatsApp iránt megnövekedett érdeklődés robbanásszerű növekedését láthatjuk még Oroszországban, Törökországban és Romániában is.

 

14 országban a Zoom alkalmazást választották a legnépszerűbbnek. Az alkalmazás iránti fokozott érdeklődés elsősorban az északi országokban (Norvégia, Svédország), néhány balti országban (Észtország, Litvánia), valamint Ukrajnában és Moldovában tapasztalható.

 

Másfelől, kiderült, hogy a magyarok a jó öreg Skype-ot választották a legtöbben a kapcsolattartásra, ami nagy népszerűségre tett szert Szlovákiában és Lengyelországban is.

 

A Skype-hoz hasonló Viber és Microsoft Teams csak 4 országban nyerte el az emberek tetszését, főleg a Balkáni államokban. Microsoft Teams Bulgáriában lett a legnépszerűbb, a Vibert Belorusz területen választották a legtöbben és Dánia volt az egyedüli, ahol a Google Meet alkalmazást preferálták.

 

A keresés módszertana és források

A kutatás 19 üzenetküldő alkalmazás keresési lekérdezéseinek az összehasonlításán alapult, amik lehetővé teszik a videó hívást. A történeti adatokat a Google Keyword Planner szolgáltatta.

 

Forrás: Picodi.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Home office: még mindig sok a félmegoldás a magyar cégeknél

Nem nőtt számottevően az otthonról dolgozók száma a koronavírus első hullámához képest, a kollégák teljesítményének nyomonkövetése azonban még mindig problémát okoz a magyar cégeknél – derült ki az informatikai háttérfejlesztésekkel foglalkozó Infosector Kft. friss kutatásából.

2020. december 3. 10:54

Jövőre Budapesten találkoznak a legnagyobb sztártudósok?

A mesterséges intelligencia egységes definíciója nem létezik, az azonban biztos, hogy a következő években az élet minden területén egyre több intelligens géppel találkozik majd az emberiség – értettek egyet a Future Talks powered by MVM exkluzív online talk show résztvevői, köztük Neil deGrasse Tyson világhírű sztártudós. A nagysikerű beszélgetés jövőre Budapesten folytatódhat.

2020. december 3. 09:50

Várkonyi Balázs a hazai digitális piac legmeghatározóbb szakembere

A Marketing & Media magazin idén tizenegyedik alkalommal állította össze Top25 – a legmeghatározóbb digitális szakemberek címet viselő rangsorát, amelyen az első helyet 2020-ban Várkonyi Balázsnak, az eMAG és az Extreme Digital ügyvezetőjének ítélte oda a szakmai zsűri.

2020. december 2. 19:47

Díjmentes Digitális Maszk mindenkinek

A koronavírus-járvány miatt napjainkra a maszk a távolságtartás és az egészségvédelem legfőbb szinonimája lett, de az élet bizonyos területein elkerülhetetlenek voltak a személyes találkozások. Egy magyar vállalat innovációjának köszönhetően ennek vége: a Digitális Maszkkal a civil és a céges szféra azon területein is tovább csökkenthetjük a kontaktusok számát, ahol az eddig nem volt megoldott. A fejlesztésnek köszönhetően online is tudunk már szerződést kötni, ráadásul mindezt magánszemélyként díjmentesen tehetjük.

2020. december 2. 18:13

Az LG szervezeti átalakításokat jelentett be

Az LG Electronics (LG) egy sor szervezeti intézkedést jelentett be, melyek célja, hogy felgyorsítsák a szórakoztató elektronikai és háztartási gépeket forgalmazó világmárka átalakulását egy olyan vállalattá, amely jobban meg tud birkózni a jövő év kihívásaival azáltal, hogy ezeket lehetőségekké változtatja át. 

2020. december 2. 16:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ismét lehet pályázni a Magyar Innovációs Nagydíjra

2020. december 1. 14:57

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52
online sportfogadás