Ma este indul a Black Friday a Vivre.hu-n
A Vivre ma este indítja el Black Friday kampányát akár 90%-os kedvezményekkel. A vállalat az előző évhez képest is nagyobb kínálattal készült és megduplázta a termékek mennyiségét, felkészülve a vásárlók igényeire és a rendelések gyors kiszállítására.
Az akció a Vivre működési területének összes országában elérhető lesz. Az online vásárlás iránti növekvő kereslet, valamint a felgyorsult vállalati növekedés miatt a Vivre 80 százalékos növekedésre számít a 2019. év azonos időszakával összevetve.
„Különleges Black Friday akcióra és több mint 10 millió eurónyi bevételre számítunk elemzéseink alapján. Nyár óta dolgozunk a marketingstratégiánkon, készletünkön, az árainkon és a termékeken. Több mint 24 000 m2-rel növeltük raktárainkat és új felszerelést szereztünk be, amikkel automatizáltuk a rendelések csomagolását és kiszállítását”, kezdte Monica Cadogan, a Vivre ügyvezetője és társalapítója. „Mindemellett fejlesztettük az infrastruktúránkat is, hogy a jelenlegi forgalom háromszorosát is bírja a rendszerünk. Úgy vélem, felkészültünk a nagy keresletre és vásárlóink szükségleteire, akik érdeklődéssel várják az akciót.”
A Vivre.hu kedvezményei a webáruházban szereplő összes termékkategóriára érvényesek lesznek november 15-ig. Idén a látogatók konyhai kiegészítőket 890 Ft-tól, dekorációkat 1490 Ft-tól, szőnyegeket 2590 Ft-tól, életmódtermékeket 2290 Ft-tól, világítótesteket 4290 Ft-tól, székeket 6790 Ft-tól és kanapékat 57 990 Ft-tól vásárolhatnak.
A Vivre új applikációja idén ősszel jelent meg, amelyben a legfrissebb funkció, az AR (Augmented Reality) javítja a vásárlás élményét. Ennek segítségével a látogatók képek alapján elhelyezhetik a termékeket otthonaikban, mielőtt megvásárolnák azokat.
Kapcsolódó cikkek
- A járvány nyertesei a webáruházak
- Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
- November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Rekord: 1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelemi összforgalom
- Trump nyerte az amerikai elnökválasztás webshopcsatáját
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Hatékony termékkeresés a GLAMI szolgáltatásával
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Európai akciók a kibocsátásmentességért
Az Európai éghajlati paktum 2020-ban jött létre az Európai Bizottság kezdeményezésére. Fontos eszköze annak a célkitűzésnek, hogy 2050-re Európa kibocsátásmentessé váljon, megalakulása óta már több mint tízmillió kilogramm szén-dioxid csökkenéshez járult hozzá. A Paktum évről-évre különböző akciókat szervez, hogy felhívja a figyelmet az éghajlatváltozás hatásainak mérséklésének fontosságára. Ebben az évben többek között fotópályázatot indít a környezettudatos cselekvések bemutatására.
Indul a negyedik nagy digitális kaland
A Digitális Tudásért Alapítvány (DTA), amely szívügyének tekinti a digitális oktatást hazánkban, ismét büszkén rendezi meg 2024. május 23-án, immáron negyedik alkalommal az ország legnagyobb digitális csapatversenyét, a Nagy Digitális Kaland-ot.
Legendás magyar konstruktőrök nyitják meg a School-Computer kiállítást Budapesten
Új helyszínen, a Neumann Társaság Báthori utca 16. alatti székházában mutat be időszaki kiállítást az Informatika Történeti Múzeum Alapítvány – alapítója, a Neumann Társaság szakmai anyagaira építve – az iskolagépek történetéről. School-Computer – a digitális kultúra megjelenése a közoktatásban a címe a tárlatnak, amely a Nemzeti Kulturális Alap támogatásával május második felétől október végéig látogatható. A május 17-én, 17 órakor zajló megnyitón a legendás Homelab számítógépek konstruktőrei, Lukács József és Lukács Endre mesélnek a személyi számítógépek hőskoráról.
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.