Ma este indul a Black Friday a Vivre.hu-n

forrás: Prím Online, 2020. november 11. 16:28

A Vivre ma este indítja el Black Friday kampányát akár 90%-os kedvezményekkel. A vállalat az előző évhez képest is nagyobb kínálattal készült és megduplázta a termékek mennyiségét, felkészülve a vásárlók igényeire és a rendelések gyors kiszállítására. 

Az akció a Vivre működési területének összes országában elérhető lesz. Az online vásárlás iránti növekvő kereslet, valamint a felgyorsult vállalati növekedés miatt a Vivre 80 százalékos növekedésre számít a 2019. év azonos időszakával összevetve.

 

„Különleges Black Friday akcióra és több mint 10 millió eurónyi bevételre számítunk elemzéseink alapján. Nyár óta dolgozunk a marketingstratégiánkon, készletünkön, az árainkon és a termékeken. Több mint 24 000 m2-rel növeltük raktárainkat és új felszerelést szereztünk be, amikkel automatizáltuk a rendelések csomagolását és kiszállítását”, kezdte Monica Cadogan, a Vivre ügyvezetője és társalapítója. „Mindemellett fejlesztettük az infrastruktúránkat is, hogy a jelenlegi forgalom háromszorosát is bírja a rendszerünk. Úgy vélem, felkészültünk a nagy keresletre és vásárlóink szükségleteire, akik érdeklődéssel várják az akciót.”

 

 

A Vivre.hu kedvezményei a webáruházban szereplő összes termékkategóriára érvényesek lesznek november 15-ig. Idén a látogatók konyhai kiegészítőket 890 Ft-tól, dekorációkat 1490 Ft-tól, szőnyegeket 2590 Ft-tól, életmódtermékeket 2290 Ft-tól, világítótesteket 4290 Ft-tól, székeket 6790 Ft-tól és kanapékat 57 990 Ft-tól vásárolhatnak.

 

A Vivre új applikációja idén ősszel jelent meg, amelyben a legfrissebb funkció, az AR (Augmented Reality) javítja a vásárlás élményét. Ennek segítségével a látogatók képek alapján elhelyezhetik a termékeket otthonaikban, mielőtt megvásárolnák azokat.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Baker McKenzie segít a családon belüli erőszak elleni küzdelemben

Nemzetközi jogösszehasonlító felületet indított a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda a családon belüli erőszak elleni küzdelemhez. A Fighting Domestic Violence elnevezésű platform célja, hogy az egyes országokban érvényben lévő törvények felmérésével és összehasonlításával világítson rá a családon belül erőszakra vonatkozó jogi keretrendszer esetleges javításra szoruló pontjaira. 

2022. január 21. 20:55

A világon elsőként mutatták be az okostelefonba integrált SIM (iSIM) technológiáját

A telekommunikációs iparág vezető innovátorai, a Vodafone, a Qualcomm Technologies, Inc. és a Thales egyesítették erőiket, hogy bemutassanak egy olyan okostelefont, amely az ún.  iSIM (az ieUICC*  GSMA specifikáción alapuló) technológiával működik. Az új megoldás lehetővé teszi, hogy a SIM-kártya funkcióit a készülék fő processzorába integrálják. Ezzel a bejelentéssel lehetővé válik a technológia kereskedelmi forgalomba hozatala mindazon készülékek esetében, amelyek a mobilszolgáltatásokhoz való csatlakozáshoz iSIM-et használnak.

2022. január 21. 19:37

Ma van a Magyar Informatika Napja

A magyarországi informatika múltjára, jelenére és jövőjére egyaránt fókuszáló online konferenciával ünnepelte a Neumann Társaság a Magyar Informatika Napját, amelyről hagyományteremtő céllal mostantól  minden január 21-én meg fog emlékezni. Azért ez a nap tekinthető a hazai informatika születésének, mert 1959-ben ezen  a napon jelentették be a sajtóban az első magyar elektronikus számítógépet, a szobányi méretű M-3-at.

2022. január 21. 18:19

Ne jusson a marketingtervezés az újévi diéták sorsára!

Számos nagy cég esik abba a hibába, hogy a karácsonyi hajtás közepette megfeledkeznek az éves kommunikációs terv összeállításáról. Számolnunk kell vele, hogy a konkurencia ilyen esetben kihasználja a rést a pajzson. De hogyan kezdjünk neki a kommunikációs tervnek, és milyen segítséget érdemes igénybe venni?

2022. január 21. 15:27

Sikeres közép-európai cipőkereskedő használja az Oracle Cloudot

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok racionalizálása és automatizálása, valamint a változó vásárlói igények kielégítése érdekében az eobuwie.pl nemrégiben az Oracle Retail felhő-alapú kereskedelmi megoldását választotta. Mostantól a vállalat különböző termékkategóriákért felelős részlegei egy integráltabb és intelligensebb tervezési folyamat végrehajtására lesznek képesek minden termékcsalád és a növekvő választék tekintetében a márkaportfólióban.

2022. január 21. 13:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58