A Fujitsu értékesítési partnereire is kiterjeszti uSCALE „as-a-Service” kínálatát

forrás: Prím Online, 2022. június 23. 11:19

A Fujitsu SELECT értékesítési partnereire is kiterjeszti népszerű uSCALE szolgáltatásként nyújtott infrastruktúra (infrastructure-as-a-service – IaaS) kínálatát. Így a SELECT partnerek ügyfelei rugalmas, felhőszerű modell alapján, fogyasztásalapú havi számlázással vehetik igénybe az infrastruktúrát. A partnerek így nagyobb értéket nyújthatnak ügyfeleiknek, a költségek és a kockázat kiegyensúlyozása mellett növelhetik árbevételüket, és kínálatukat pontosan az ügyféligényekhez igazíthatják.

Az IDC kutatása szerint* a szervezetek 85%-a már jelenleg is hibridfelhős környezetben működik, bár adatai többségét még mindig helyben tárolja. A piac egyik fontos trendje a Fujitsu uSCALE-hez hasonló fogyasztásalapú modellek bevezetése az infrastruktúramegoldásoknál. Ily módon a SELECT partnerek ügyfelei rugalmasan elérhetik saját IT-infrastruktúrájukat és a kapcsolódó szoftvereket, elegendő erőforráshoz jutnak a kezdeti igények kielégítéséhez, növekedés esetén pedig pufferkapacitáshoz férhetnek hozzá. Ráadásul a konstrukció a Fujitsu szakmai partnerei, a SUSE, a RedHat, a NetApp és a Nutanix értéknövelő kiegészítő IT-infrastruktúra megoldásai és szoftverei felé is utat nyit.

 

A uSCALE-en keresztül a SELECT partnerek használatalapú szolgáltatásokkal és IT-infrastruktúrával láthatják el ügyfeleiket – igény szerint, kockázatmentesen. Az üzleti ügyfelek javíthatják agilitásukat és anélkül juthatnak hozzá a fejlődésük gyorsítását elősegítő infrastruktúra kiépítéséhez szükséges pénzügyi likviditáshoz, hogy induláskor jelentős összegeket kellene fektetniük a számítástechnikai infrastruktúrába. A SELECT partnerek pontosan annyi erőforrást vehetnek igénybe a Fujitsutól, amennyire épp szükségük van, ami új üzleti lehetőségeket nyit meg előttük. Új, értéknövelő szolgáltatásokat nyújthatnak ügyfeleiknek a Fujitsu partnerökoszisztémájának gazdag kínálatából válogatva.

 

 

Fernanda Catarino, a Fujtisu értékesítési partnerekért, szakmai szövetségekért és ökoszisztémáért feleős európai vezetője elmondta: „Azzal, hogy SELECT értékesítési partnereinkre is kiterjesztjük a Fujitsu uSCALE konstrukciót, lehetővé tesszük számukra, hogy magasabb szintű agilitást nyújtsanak végfelhasználó ügyfeleiknek az IT-működés finanszírozása terén. A partnerek egyszerűen, minimális kockázat és komplexitás mellett vezethetnek be új szolgáltatásokat és teremthetnek új értéket. Az ügyfelek számára előnyt jelent, hogy induló beruházás nélkül, azonnal hozzáférnek a legújabb infrastruktúratechnológiákhoz. Rugalmasan skálázhatják kapacitásukat mindkét irányba, és mindig csak a ténylegesen igénybe vett erőforrások után kell havonta fizetniük.”

 

A uSCALE szolgáltatásként nyújtott infrastruktúrával a SELECT partnerek ügyfelei javíthatják költséggazdálkodásukat, enyhíthetik kockázataikat és gyorsíthatják működésüket a hagyományos infrastruktúrabeszerzéshez képest. 

 

A Fujitsu értékesítési partnerei kétféleképpen vehetik fel kínálatukba a uSCALE-t:

1. A végfelhasználó ügyfelek felé szolgáltatóként fellépve, kézben tartják a szolgáltatásnyújtást és a számlázást. 

2. Azok a partnerek, akik szívesen biztosítanák ügyfeleiknek a fogyasztásalapú modell előnyeit, de nem szeretnének szolgáltatói viszonyba lépni velük, közvetlenül összekapcsolhatják a Fujitsut és a végfelhasználó ügyfelet, és jutalékot kapnak az ajánlásért.

 

Astrid Dissmann, a Concat SELECT Expert partner értékesítési vezetője hozzátette: „A Fujitsu uSCALE csapatától kapott folyamatos támogatásnak és annak köszönhetően, hogy könnyen be tudtuk mutatni a Fujitsu uSCALE előnyeit, csapatunk már megbízást kapott Németország egyik jelentős állami szereplőjétől. A uSCALE-lel jobban és sokkal agilisabban tudunk igazodni az ügyfelek növekvő szükségleteihez. Ráadásul a uSCALE szerződéses és szolgáltatási feladatai a mi elképzeléseinknek is megfelelnek.”

 

_________________

* A Fujitsu és a Veritas megbízásából készült IDC InfoBrief: Az adatreziliencia és a megfelelés növelése a hibrid felhőben (Boosting Data Resilience and Compliance in Hybrid Cloud), dokumentumszám: #EUR147585021, 2021. június

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A HR-ben is jönnek a robotok

Az elmúlt időszak – főként a koronavírus-járvány hatásai miatt – évekkel gyorsította fel a digitalizációt. A HR terület is érintett, ahol a digitális asszisztensek, az automatizált erőforrás-kezelő programok, az algoritmuson alapuló projektmenedzsment eszközök használata már nem csak a jövő megoldásait jelentik. Az egyik legnagyobb magyar tulajdonú HR-szolgáltató vállalat, a WHC Csoport is újabb lépést tett a digitalizáció útján: a vállalat mesterséges intelligencián alapuló chatbotja a külföldről érkező munkavállalók koordinálását és a velük való mindennapi kommunikációt könnyíti meg.

2022. november 27. 12:03

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!

2022. november 23. 09:55

Az energiatárolás lehet a válság megoldásának kulcsa

2022. november 18. 09:55

Iskolák is lehetnek a kiberbűnözők célpontjai?

2022. november 7. 15:56

A Green Fox Academy a Sandberg Capitallal folytatja nemzetközi expanzióját

2022. október 26. 11:20