Glami.hu: rekordokat döntött az idei Black Friday az online divatkereskedelemben
A több mint 200 magyar és nemzetközi webshop 1,4 millió termékét katalogizáló Glami.hu divatkereső statisztikái szerint az e-kereskedelem fellendülésének két erős éve után idén is tovább növekedett minden kulcsfontosságú mutató a Black Friday hete során.
Európa egyik vezető divatkereső platformjának adati szerint az idei Black Friday során a tavalyi év azonos időszakához képest a partnerwebáruházakban 19%-kal nőtt a platform által generált forgalom (GMV), valamint 10%-kal nőtt leadott rendelések száma. Ugyancsak nőtt a termékek átlagos rendelési értéke (AOV), amely 8,5%-kal emelkedett 2021-hez képest.
A leggyakrabban keresett termékek a pénztárcák, köntösök és kabátok voltak
A 2022-ben a magyarok november elejétől leggyakrabban a pénztárcák, köntösök, csizmák és kabátok termékkategóriákra kerestek, de előkelő helyen szerepelt a toplistán a GLAMI.hu-n elérhető teljes Harry Potter ruházati kollekció, illetve a Hoka sportcipő márka is. A kereskedői oldalakra való átkattintások tekintetében a toplista élén a télikabátok, valamint a szezontól független bestsellernek tekinthető fehér pólók és a fekete nadrágok szerepelnek.
Kapcsolódó cikkek
- A GLAMI divatkereső 5 millió eurós befektetési alapot hozott létre
- A fekete pénteki vásárlással kapcsolatban készült reprezentatív kutatás
- Ez lehet az ugródeszka webáruházaknak a külföldi terjeszkedéshez
- GLAMI: a magyarok közel fele tervez divatcikkeket vásárolni Black Friday alkalmával
- Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot
- GLAMI: a magyarok többsége az emelkedő költségek ellenére sem tervez kevesebbet költeni divatcikkekre
- Sok magyar webáruház megerősödhet ezekben a hónapokban
- Már nem éri meg külföldről rendelni, felpörögnek a magyar webshopok
- A GLAMI új megoldása hiper-személyreszabott marketing technológiát kínál
- A ruházat mindent visz, de az egészséget is online vesszük
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megtorpanó IT iparág: vége a korlátlan növekedésnek?
Az elmúlt bő egy évtizedben a techcégeket a befektetők elsősorban növekedési potenciáljuk alapján értékelték, tekintet nélkül tényleges teljesítményükre. Most azonban megtorpant az iparág, és egyre gyorsulnak a leépítések az informatikában. Eyal Zucker, az Exadel budapesti irodájának vezetője szerint bizonyos szempontból új korszak kezdődik, amelynek során a növekedés hajszolása helyett a tényleges bevétel- és profittermelésre, valamint felhasználói elégedettségre kerül a hangsúly a tech-iparban. Ez a szemléletváltás szükséges és természetes folyamat, és bár sokaknak nehéz lesz, a szektor egésze jól jön ki belőle.
Ismét a legfenntarthatóbban működő cégek között a Schneider Electric
Sorban 12. alkalommal került be a legfenntarthatóbban működő vállalkozások százas rangsorába a Schneider Electric. A Corporate Knights által összeállított listán a saját iparágán belül az első, összesítésben pedig a hetedik helyen végzett a vállalat.