Böngésző az MTV-n
Az első két adás Monitor címmel került sugárzásra.
Ezt követően a műsor a Magyar Televízió 2-es csatornáján kísérhető figyelemmel, hetente egy alkalommal, vasárnap 12.35 perces kezdettel és egy ismétlődő adással.
A műsor az internet, a mobiltelefónia és a számítógépek világába kalauzolja el nézőit. Mindenki által érthető nyelven szól a körülöttünk zajló, hihetetlen tempójú információs és technológiai forradalom eredményeiről. A legújabb számítógépes és mobileszközök, szolgáltatások, a munkánkat megkönnyítő, hasznos vagy éppen kikapcsolódást nyújtó honlapok, internetes oldalak mind szerepelnek a palettán.
A műsor célja az információs társadalom eszméjének, kultúrájának terjesztése és népszerűsítése a magyarországi és határon túli közönség körében, az infokommunikációs technológiák és az új média lehetőségeinek megismertetése, a digitális írástudás elterjesztése, a minőségi online tartalmak népszerűsítése közérthető nyelven.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- 2009-től digitális átállás, döntött az Országgyűlés
- Hardverfejlesztésbe kezdett a DivX
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
- Digitális tévézés notebookon - a belső tunerkártya előnyei
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Növekvő netcenzúra világszerte
- Mobil tévézésben még elsők lehetünk
- A digitalizáció esélyt ad az új médiapolitikára
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: