TV kontra PC: a nevető harmadik?
A nappalikért folyó küzdelemben eddig sem a set-top TV-s dobozoknak, sem a PC-knek nem sikerült igazi eredményeket felmutatnia, ám a játékgépek legutolsó generációja már olyan technikai színvonalat vonultatott fel, mely a sokmilliós eladások mellett következő termékeivel biztos pozícióból indulhat. A korábbi berendezésekkel szemben a jelenlegi modellek már egy multimédiás PC teljesítményével rendelkeznek, képesek internet-hozzáférések kezelésére, és természetesen legtöbbjük lejátszik DVD-filmeket, mindezt kis méretben, formatervezett kivitelben, könnyen kezelhető formában, bevezetett márkanevekkel. A legnagyobb gyártók, mint a Microsoft, vagy a Sony 2005-re tervezik a következő modellek megjelenését, és a szakértők szerint ez könnyen fordulópont lehet a ma még beláthatatlan kimenetelű versenyben. A több tízmilliós márkahű felhasználói körrel rendelkező játékkonzolok a megjelenésükkor még gyerekcipőben járó DVD-rögzítés kivételével már ma is szinte készen kínálják mindazt, ami a mindent-egyben otthoni berendezés megszületéséhez szükséges, így könnyen lehetséges, hogy utódjaikban jelenlegi elsődleges funkciójuk, a videojátékok futtatása szorul második, harmadik helyre.
Kapcsolódó cikkek
- Hardverfejlesztésbe kezdett a DivX
- Jóváhagyták a legális letöltésekhez kapcsolódó írási technológiát
- Logitech ChillStream technológia Playstation3 platformon is
- A Microsoft bemutatta az Xbox 360-as HD DVD-meghajtót
- Hordozható 7"-es DivX-es DVD-lejátszó DVB-T-tunerrel
- LG külső DVD író: könnyen digitalizálni
- Három-az-egyben asztali DVD/videók a Sony-tól
- On-demand szórakoztatás és Intel Viiv Technology
- USB eszköz PC-n való tévénézéshez
- Creative Zen Vision hordozható videolejátszó
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.