Getronics: Budapesten működik az európai szolgáltató központ!
A budapesti beruházás jól képzett, diplomás, nyelvtudással rendelkező hazai szakemberek számára biztosít európai szintű munkalehetőséget. Az alkalmazottak anyanyelvükön kívül angol, német, olasz, francia, spanyol és orosz nyelvtudással rendelkeznek. Az október 1-je óta működő központ közel 60 magasan képzett mérnök - köztük többségében pályakezdő fiatal - számára teremtett munkahelyet, jövő év közepéig pedig a létszámot 200 főre kívánja bővíteni a cég.
„Magyarországon olyan iparpolitikára van szükség, amelynek vezető ereje a tudásintenzív gazdaság” - mondta az ünnepélyes megnyitóval összekötött sajtótájékoztatón Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter.
Rátkai Péter, a Getronics (Magyarország) Kft. ügyvezető igazgatója szerint a cég célja, hogy Microsoft, Cisco és Dell eszközök, rendszerek terén Magyarország piacvezető outsource szolgáltatójaként ügyfelei számára a legmagasabb szintű tudást a lehető legköltséghatékonyabb üzemeltetési támogatással biztosítsa. Az európai szolgáltató központ által mindezt „testközelből” képesek nyújtani, immár magyarországi ügyfeleik számára is.
További kapcsolódó információk a sajtótájékoztatóról: az európai SC központ beruházása néhány millió euróból valósult meg; a központ jelenleg Brüsszellel van béreltvonali kapcsolatban, a sávszélesség 2x2 Megabit/sec; a központ humán erőforrásai révén a Getronics lett Magyarországon a legnagypobb Microsoft és Cisco támogató szervezet; a magyarországi jelentősebb outsource ügyfelek között van a BM, a BM Központi Hivatal, a Magyar Államkincstár, a Magyar Posta, az APEH és a Shell Magyarország; tervezett idei árbevételével (42,11 mrd Ft) a Getronicsa tíz legnagyobb informatikai vállalat között van Magyarországon; az informatikai outsourcing terén várható idei árbevételével a hatodik, a hálózat és munkaállomás outsourcing terén pedig első helyen lesz a Getronics Magyarországon;
A Getronics a világ több mint 30 országban van jelen közvetlenül, szolgáltatási partnerei hálózatával együtt pedig hozzávetőleg 90 országot ér el. A cég széles ügyfélkörében képviselteti magát a pénzügyi szektor, a kormányzat, az ipar, a kiskereskedelem és a szállítás, valamint a technológiai, a média- és a telekommunikációs ágazat. Az európai szolgáltató központ a Getronics 2003-ban alapított mexikói szolgáltató központ mintájára jött létre, amelynek 250 munkatársa jelenleg tíz ügyfelet lát el. Budapestről a Getronics öt ügyfelét szolgálja ki 2004 negyedik negyedévétől kezdődően.
A Getronics (Magyarország) Kft. 1990-es alapítása óta, Magyarország egyik legjelentősebb informatikai vállalatává vált. Alapításakor a cég Olivetti leányvállalatként az Olivetti nagyvállalati termékeinek és ügyfeleinek támogatását végezte. Az 1999-es felvásárlást követően Getronics (Magyarország) Kft-ként kezdődött meg a cég átalakítása. Az elmúlt évek következetes stratégiai partnerkapcsolat építési erőfeszítései eredményeképpen a cég Magyarországon a Cisco, a Microsoft és a Dell cégek kiemelt partnereként számos jelentős informatikai infrastruktúra projektet valósított meg kormányzati és nagyvállalati ügyfélköre számára.
Kapcsolódó cikkek
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.
Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.