Média Hungary: A kulturális miniszter a digitális média adventjéről beszélt
Bozóki András hangsúlyozta, a "digitalizáció nem cél, hanem eszköz, aminek segítségével demokratikussá válhat az információhoz való hozzáférés. A kormány feladata a digitalizáció kapcsán kettős: elő kell segítenie az állampolgári hozzáférést, erősítenie kell a felhasználói oldalt, másrészt minőségi, közszolgálati tartalom létrejöttét, folyamatos működését is támogatnia kell." "Új típusú demokratikus kultúra valósulhat meg, az interaktív helyi közélet, az információk demokráciáján keresztül" - említette a miniszter, aki előadásában a digitális technikák kapcsán úgy fogalmazott, hogy a médiapluralizmus a múlttá válik, mert az állampolgárok szabadon és szinte korlátlanul válogathatnak a tartalmak között. Bozóki András szerint a szabályozó testületek, az ORTT és az NHH, a minisztériumok fontos feladata, hogy a szabályozást, például az "az ezer sebből vérző médiatörvényt" újragondolják. A miniszter beszélt továbbá az önszabályozás jelentőségéről is (lásd Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesülete - MTE). Bozóki szerint nem csak az államtól kell a szabályozást elvárni, és ezért nagyon fontos az önszabályozás mechanizmusa.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: