Új versenytárs a TV-fronton: Mitsubishi lézertévé 2007-től

Milkovits Gábor, 2006. április 5. 11:06
A Mitsubishi a héten várhatóan bemutatja a nagyközönségnek a világ első lézerfénnyel képet vetítő, hátsó megvilágításos, síkképernyős televízióját.
A nem éppen a televízióiról legismertebb gyártó újfajta technológiája révén a képeket nem fehér fényt transzformáló kis lámpácskák, hanem vörös, kék és zöld lézer hozza létre. Az új lézer tv-k nyilvánvaló előnye, hogy miközben kitűnő képminőséget biztosítanak, az eddigieknél még laposabb, nagyobb és könnyebb képernyők és készülékek gyártását teszik lehetővé. A Mitsubishi pénteken, Amerikában tervezi bemutatni az első, 52”-es prototípust, míg sikeres bemutatkozás esetén a készülékek már jövőre a boltokban lehetnek.

Az új lézertévé megjelenésével még eggyel nőtt a következő generációs síkképernyős technológia címéért versengő megoldások száma. Egyelőre még a két legismertebb platform, az LCD és a plazma csatája sem lefutott, ugyanakkor máris olyan potenciális versenytársak jelentek meg a színen, mint például a sokkal jobb tulajdonságokkal bíró SED, vagy a némileg korábbi fázisában lévő, ám szintén ígéretes karbon nanocsöves technológiák.
Kulcsszavak: televízió TV Mitsubishi

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Először díjazott Huawei terméket az EHA

A Huawei csúcstelefonja, a P20 Pro nyerte el idén az EHA (European Hardware Association) legjobb okostelefon („2018 Best Smartphone”) díját. 

2018. június 21. 15:11

Az Ericsson Mobilitási Jelentésének fő megállapításai

Az Ericsson legfrissebb Mobilitási Jelentésének középpontjában az 5G kereskedelmi bevezetése és a korábban jelzettnél nagyobb arányú mobil IoT fejlesztések állnak.

2018. június 20. 15:10

7 applikáció, amellyel tökéletes eseményt szervezhetsz a Design Hét Budapestre!

Június 22-ig várják a jelentkezéseket a hazai designszcéna legrangosabb eseményére. A Design Hét Budapest szervezői a korábbi évek tapasztalatai alapján az alábbi hét online vagy mobilos applikációt ajánlják azok figyelmébe, akik a legtöbbet akarják kihozni az eseményükből. 

2018. június 18. 13:40

A K&H mostantól egy mobilalkalmazással videó öninterjúkat használ a kiválasztáshoz

Egyszerűen, gyorsan és persze online – a digitális generáció mindent így kíván megoldani. Ehhez pedig a cégeknek is igazodniuk kell, ha azt akarják, hogy a fiatal korosztály friss, dinamikus szemlélete ne vesszen el. 

2018. június 17. 12:36

A Viber új funkciókat vezetett be focirajongóknak

A világ egyik vezető kommunikációs alkalmazása, a Viber bemutatta legújabb funkcióját, amely ezúttal a futballrajongók számára kínál különleges élményeket. 

2018. június 15. 10:08

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

2018. május 29. 09:52

100 millió dolláros tőkeinjekciót kapott a HMD Global

2018. május 22. 15:16

A Magyar Telekom 2018. első negyedéves eredményei

2018. május 9. 17:23
cloudappsportal.com