Megújult az adóhatóság internetes oldala
A honlap jobb oldalán kiemelték a fontosabb kategóriákat, így könnyen megtalálhatóak például az adatbázisok is. A legfrissebb programverziók a főoldalról gyorsan és egyszerűen elérhetőek (összesen 244 letölthető program van).
A közeljövőben további újdonságok is lesznek, mint például a hírcsatorna szolgáltatás, a gyengénlátók támogatása, a nyomtatványkitöltő programok automatikus frissítése, továbbá tartalmasabb és korszerűbb lesz a hírlevél-szolgáltatás is.
Nagy József, az APEH főosztályvezetője szerint a számítógépek mintegy 10 százalékánál az internetbeállítások módosítására lesz szükség a megújult honlap használatához.
Az APEH weboldal látogatottsága az utóbbi években exponenciálisan nőtt, a számlálás megkezdése óta a 25 milliomodik látogatót regisztrálták novemberben.
Az internetes piac bővülését a főosztályvezető szerint nagymértékben ösztönzik a törvényi előírások: az idén 75 ezren teljesítették elektronikusan adó- és járulékbevallási kötelezettségüket (ebből 50 ezren kötelezően), jövőre az e-bevallásra kötelezettek száma már eléri az egymilliót.
A kormányzati portál (www.magyarorszag.hu) látogatottsága májusban volt a legmagasabb, ami az első kötelező e-bevallás május 1-jei bevezetésével függ össze. A portálon a látogatások száma november 26-ig megközelítette a 11 milliót, az egyedi látogatók száma közel 8 millió volt, az oldalletöltések száma pedig meghaladta a 68 milliót.
Az adózók az APEH grafikonjából kiolvashatóan éjjel 0-3 óra kivételével gyakorlatilag minden időpontot alkalmasnak találnak az adó- és járulékbevallásra, amelyekből még este tíz után is több száz érkezik óránként a hatósághoz.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Internetes adóadatbázist nyitott az Európai Bizottság
- Hiteles elektronikus cégeljárás a NetLock-kal
- Felségsértés miatt blokkolják Thaiföldön a YouTube-ot
- Megújította "ADÓ" kínálatát a Complex
- Steve Jobs víziója a másolásvédelem nélküli zenékről
- Irodaház-honlapok - leglátogatottabb a Duna Tower
- India kérésére cenzúrázzák a Google Earth-öt
- 100.000 videóklip törlését kérik a YouTube-ról
- 100 új weboldalt tervez a Yahoo
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.