Arcanian Consulting: Az első hazai "Google AdWords Qualified" cég

forrás Prim Online, 2006. december 13. 12:04
Magyarországon elsőként szerezte meg a Google hivatalos kereső-specialista minősítését az Arcanian Consulting, az Arcus Interactive Group tagja. A világ első számú keresőrendszere által kiadott Google „AdWords Qualified Company” minősítés szerint az Arcanian Consulting professzionális módon tervez és kezel Google AdWords kulcsszavas keresőkampányokat, és nemzetközi szinten ismeri a rendszert, illetve a benne rejlő marketing-lehetőségeket.
Ügyfeleik számára testhossznyi előnyt jelent versenytársaikkal szemben az Arcanian által nyújtott, világszínvonalú stratégiai tanácsadás. Értékes potenciális látogatókat jelent weboldalaikon az immár a Google által is értékelt keresőmarketing-szolgáltatás. Az elismerést nemcsak a két vezető tanácsadó, Fazakas László és Sebestyén Anna személyes minősítésével (AdWords Qualified Individual), hanem a Google hirdetési rendszerében az Arcanian által sikeresen kezelt keresőkampányokkal is igazolni tudják.

„Ami Google, ami keresőkampány, ami marketing, ami testreszabott ügyfélszolgálat, az nálunk egy helyen van. Google keresőkampány ismereteinket a Google most hivatalosan is elismerte, versenyképes marketing és ügyfél-kapcsolattartási szolgáltatásainkat pedig az állandó és visszatérő partnercégek ismerik el.” – olvasható az ügynökség weboldalán található blogbejegyzésben.

A friss vizsgával rendelkező keresőmarketing ügynökség olyan, a hazai piacon még nem használatos eszközök értékeivel és alkalmazási lehetőségével is tisztában van, mint például a mobiltelefonos Google hirdetések. Kiváló befektetési megtérülést hozó megoldásaik profizmusát nemcsak az Arcanian visszatérő ügyfelei, hanem a Google is magasra értékeli.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kelet-Közép-Európa lehet a kulcs az európai autógyártás versenyképességéhez

Kelet-Közép-Európában javíthatnak versenyképességükön a nyugat-európai gépkocsigyártók, amelyek elsősorban a kutatás-fejlesztés (k+f) terén néznek szembe rendkívüli kihívásokkal – derül ki a McKinsey&Company tanácsadó cég legfrissebb tanulmányából. Olyan technológiák bevezetéséről van szó elsősorban, amilyen az önvezetés, a konnektivitás vagy az elektromos meghajtás. 

2020. január 25. 10:22

A munkahely elhelyezkedése a legfontosabb, amikor állást keresünk

Hogyan befolyásolja az álláskeresésünket és munkahely választásunkat a lakhelyünk? A Profession.hu friss felmérésének válaszadóinak 69,4 százalékával előfordult már, hogy csak azért nem jelentkeztek egy állásra, mert hosszú időt vett volna igénybe az ingázás a munkahely és az otthonuk között. Az állásportál most egy szerencsés álláskereső rezsijét és lakbérét egy teljes évre átvállalja egy budapesti új építésű társasházban, így segítve a könnyebb elhelyezkedést.  

2020. január 24. 11:10

Ezekre a techológiai trendekre érdemes most figyelnie cégvezetőként!

2020 talán minden eddiginél nagyobb kihívások elé állítja a magyar vállalkozásokat a digitalizáció terén, hiszen a technológia soha nem látott ütemben alakítja át a vállalatok működését. Akár kisvállalkozásról, akár közepes méretű- vagy nagyvállalatról van szó, az aktuális tech trendekkel minden cégvezetőnek érdemes tisztában lennie. Ennek érdekében az itthon nagyvállalati szoftverek fejlesztésével foglalkozó Stylers Group informatikai cégcsoport szakértője egy csokorba gyűjtötte azokat a technológiai megoldásokat, melyek várhatóan meghatározók lesznek a vállalatok digitális transzformációja terén 2020-ban.

2020. január 23. 18:05

HONOR szelfikutatás: Az európaiak évente közel 600 szelfit készítenek magukról

A Honor okostelefon márka Európa több országában készített kutatása alátámasztja, hogy a szelfik népszerűsége továbbra is töretlen. A márka folyamatos fejlesztéseinek középpontjában a kamerák fontos helyen szerepelnek, a szelfikamerákon keresztül is igyekszik támogatni a felhasználókat a vizuális történetmesélésben és az önkifejezésben. A szelfikutatáson keresztül pedig igyekszik még jobban megismerni a felhasználói igényeket és a szelfizés aktuális trendjeit.

2020. január 23. 13:12

Folyamatos növekedés a mobilfizetésben

Az előző évhez viszonyítva 2019-ben is tovább növekedett a mobilparkolási és mobilfizetéssel megváltott autópálya-matrica, HU-GO TopUp és viszonylati jegy tranzakciók száma. A 2019. június 3-án elindított közlekedési mobiljegyet az első hét hónapban már (2019. június 3 - 2019. december 31. között) közel 100 ezer alkalommal vették igénybe a felhasználók. A 2014-ben elindított Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren országosan elérhető szolgáltatásokat már 2,6 millióan használják.

2020. január 23. 11:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Életet menthet az ÉletMentő applikáció

2020. január 23. 14:20

Így válthatja le személyi igazolványunkat, útlevelünket egy okostelefon

2020. január 16. 14:39

Újra fesztiváloznak a marketingesek

2020. január 9. 08:01

Digitális biztonsági trendek 2020-ban a Sophos szerint

2020. január 3. 11:44
online sportfogadás