Támadják a Google-t a DoubleClick felvásárlása miatt

A Microsofton kívül az AT&T, valamint a Time Warner is élesen bírálja a Google és a DoubleClick összeolvadását, a Wall Street Journal értesülései szerint pedig a Viacom és a Yahoo is az akvizíció ellen vannak, ám ez még nem nyert hivatalos megerősítést. Brad Smith, a Microsoft alelnöke és vezető jogtanácsosa úgy véli, amennyiben a két óriáscég egyesül, úgy a Google a hirdetései piacnak hozzávetőlegesen a 80%-át fogja ellenőrizni, és ezáltal monopolhelyzetbe kerül.
A mostani rekordösszegű 3,1 milliárdos felvásárlás jócskán felülmúlja a Google előző rekordját, akkor 1,65 milliárd dollárért vásárolták fel a YouTubeot.
Kapcsolódó cikkek
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- 200 millió Google Earth felhasználó
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- 8,2 milliárd dollárért kelt el az Avaya
- Az Oracle 2007-es Partner Díjának nyertesei
- 4000 főtől válik meg a Motorola
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A lakosság a legnagyobb energiafogyasztó
A világ teljes energiafogyasztásának egyharmadát Kína és az Amerikai Egyesült Államok adja, ha egyaránt figyelembe vesszük a lakossági és ipari felhasználást. Magyarországon viszont mindkét államénál nagyobb a lakosság energiafelhasználási aránya: míg hazánkban 32 százalék, addig az Egyesült Államokban csupán 18 százalék. Az Eurostat adatai szerint a legtöbb környező országénál is többet fogyaszt a magyar lakosság: Ausztriában 23, Csehországban 26, Szlovákiában pedig mindössze 20 százalék ez az arány. A számok alakulását az is befolyásolja, hogy hazánkban jóval alacsonyabb az ipari célú felhasználás, míg a cseheknél sokkal több az energiaintenzív ipari termelés.
Az ABB-t ismét a világ egyik leginnovatívabb vállalatának választották
2021-ben az ABB-t a világ egyik leginnovatívabb vállalatának minősítette a Clarivate, amely globális vezető szerepet tölt be a tudományos és akadémiai kutatási adatok, a szabadalmi információk, valamint a megfelelési előírások elemzése terén.
Tippek a vállalati energiahatékonyság javítására
A március 6-ai Energiahatékonysági Világnap már több mint két évtizedes múltra tekint vissza, megünnepléséről egy 1998-as ausztriai konferencián született döntés. Az energiahatékonyság azóta az EU célkitűzéseiben is fontos szerepet kapott, az uniós direktívák az energiafogyasztás csökkentésére vonatkozóan egyre ambiciózusabb célokat tűznek ki.
Magyarországra is jön a mikromobilitást segítő DUCKT
A mikromobilitási hálózatokat fejlesztő vállalat, a DUCKT 150, az elektromos rollereknek létesített dokkoló és töltőállomás üzembe helyezésével a közeljövőben indítja el kísérleti programját Párizsban. Ennek célja, hogy bemutassák az univerzális töltőinfrastruktúra miként gyorsíthatja fel a mikromobilitás elterjedését és ezzel a környezeti hatások csökkentését a nagyvárosokban. A tervek szerint, a sikeres franciaországi bevezetés után a szolgáltatás több európai országban, így Magyarországon is elérhetővé fog válni.
Leginkább a felhasználói élmény dönt a netes vásárlásnál
Nagyot fordult a világ az online kereskedelemben az elmúlt egy évben, a globális járványhelyzet, a bezártság és az átalakult fogyasztói igények miatt örökre megváltozott a kapcsolat a vásárlók és az e-kereskedők között. Az emberek az új, bizonytalan mindennapokban már nem csupán termékeket és szolgáltatásokat választanak az interneten, sőt, az árazás is visszaszorult a dobogó első helyéről: a vásárlók valódi kapcsolatot és bizalmat keresnek a webáruházakban. Óriási viszont a verseny és a zaj, így komplett szemléletváltásra van szükség, amely az egész vásárlói életciklus során és megértést mutat a vevők felé. A webshopoknak tehát olyan sikerreceptet kell találniuk, mely az üzleti célok, a felhasználói élmény és a technológiai fejlesztések tökéletes kombinációjából áll össze.