Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
A közösségi térképen bárki bejelölhet érdekes helyeket és értékelheti, véleményezheti azokat, fotókat tölthet fel, illetve barátokat találhat a közös kapcsolódási pontok alapján is. A már felvitt helyeket a látogatók pontosíthatják, kiegészíthetik, véleményezhetik.
A térkép pontjai szűrhetőek témakör, címke, és felhasználó szerint. Az így előálló tematikus- vagy személyes térképek linkjei szabadon másolhatóak, publikálhatóak, így beilleszthetőek egyéb weboldalakba, blogokba, fórumokba is.
A térkép 1 hónapja tesztüzemben működik, de a nagy érdeklődésnek köszönhetően máris 20 országban több, mint 4000 helyet jelöltek be a látogatók.
A geospace.hu alapítói a Netrix Kft. munkatársai, az on-line médiapiacon több éves tapasztalattal rendelkező szakemberek, akik technológiai tervezésben és tanácsadásban, illetve kreatív tervezésben is jelentős elismeréseket tudhatnak magukénak. Szándékuk szerint ebben a kisérleti projektben nem csak egy hatalmas térképes adatbázis születik meg, hanem az oldal találkozók megbeszélésnek, emberek egymásra találásának terepe is lesz.
Kapcsolódó cikkek
- Növekvő net-populáció egész Európában
- Új internetes hírportál indult Békésben
- A britek neteznek a legtöbbet
- Informatikai és információs szolgáltató központ Debrecenben
- Még mindig toronymagasan a MySpace a legnépszerűbb közösségi oldal
- ECDL a szakképzésben - kölcsönös átjárhatóság
- vidUP: indul a magyar mobilvideo-megosztó portál
- Alföldi: digitális esélyegyenlőség a zászlón
- Saját gyártású videókat kínáló hazai portál
- Zhoriben: új kapcsolatépítő weboldal lovári nyelven
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.
Új törvény szabályozza a kiberbiztonságot
A Parlament elfogadta a kiberbiztonsági szabályozás új keretrendszerét, a Magyarország kiberbiztonságáról szóló törvényt. A jogszabály új kötelezettségeket is ró az érintett vállalatokra – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda. A jogszabálynak meg nem felelő cég akár 10 millió eurós bírsággal nézhet szembe.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
A Huawei vezeti a globális okosórapiacot az IDC adatai szerint
A Huawei szállította a legtöbb okosórát világszerte az idei első három negyedévben az IDC friss jelentése szerint. A Huawei az egy évvel korábbi eladásaihoz képest 44,3 százalékkal több okosórát adott el, és 16,9 százalékos részesedéssel tartja piacvezető pozícióját az okosórák piacán. A gyártó idén több újdonsággal is megragadta a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel.