Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
A közösségi térképen bárki bejelölhet érdekes helyeket és értékelheti, véleményezheti azokat, fotókat tölthet fel, illetve barátokat találhat a közös kapcsolódási pontok alapján is. A már felvitt helyeket a látogatók pontosíthatják, kiegészíthetik, véleményezhetik.
A térkép pontjai szűrhetőek témakör, címke, és felhasználó szerint. Az így előálló tematikus- vagy személyes térképek linkjei szabadon másolhatóak, publikálhatóak, így beilleszthetőek egyéb weboldalakba, blogokba, fórumokba is.
A térkép 1 hónapja tesztüzemben működik, de a nagy érdeklődésnek köszönhetően máris 20 országban több, mint 4000 helyet jelöltek be a látogatók.
A geospace.hu alapítói a Netrix Kft. munkatársai, az on-line médiapiacon több éves tapasztalattal rendelkező szakemberek, akik technológiai tervezésben és tanácsadásban, illetve kreatív tervezésben is jelentős elismeréseket tudhatnak magukénak. Szándékuk szerint ebben a kisérleti projektben nem csak egy hatalmas térképes adatbázis születik meg, hanem az oldal találkozók megbeszélésnek, emberek egymásra találásának terepe is lesz.
Kapcsolódó cikkek
- Növekvő net-populáció egész Európában
- Új internetes hírportál indult Békésben
- A britek neteznek a legtöbbet
- Informatikai és információs szolgáltató központ Debrecenben
- Még mindig toronymagasan a MySpace a legnépszerűbb közösségi oldal
- ECDL a szakképzésben - kölcsönös átjárhatóság
- vidUP: indul a magyar mobilvideo-megosztó portál
- Alföldi: digitális esélyegyenlőség a zászlón
- Saját gyártású videókat kínáló hazai portál
- Zhoriben: új kapcsolatépítő weboldal lovári nyelven
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.