Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
A közösségi térképen bárki bejelölhet érdekes helyeket és értékelheti, véleményezheti azokat, fotókat tölthet fel, illetve barátokat találhat a közös kapcsolódási pontok alapján is. A már felvitt helyeket a látogatók pontosíthatják, kiegészíthetik, véleményezhetik.
A térkép pontjai szűrhetőek témakör, címke, és felhasználó szerint. Az így előálló tematikus- vagy személyes térképek linkjei szabadon másolhatóak, publikálhatóak, így beilleszthetőek egyéb weboldalakba, blogokba, fórumokba is.
A térkép 1 hónapja tesztüzemben működik, de a nagy érdeklődésnek köszönhetően máris 20 országban több, mint 4000 helyet jelöltek be a látogatók.
A geospace.hu alapítói a Netrix Kft. munkatársai, az on-line médiapiacon több éves tapasztalattal rendelkező szakemberek, akik technológiai tervezésben és tanácsadásban, illetve kreatív tervezésben is jelentős elismeréseket tudhatnak magukénak. Szándékuk szerint ebben a kisérleti projektben nem csak egy hatalmas térképes adatbázis születik meg, hanem az oldal találkozók megbeszélésnek, emberek egymásra találásának terepe is lesz.
Kapcsolódó cikkek
- Növekvő net-populáció egész Európában
- Új internetes hírportál indult Békésben
- A britek neteznek a legtöbbet
- Informatikai és információs szolgáltató központ Debrecenben
- Még mindig toronymagasan a MySpace a legnépszerűbb közösségi oldal
- ECDL a szakképzésben - kölcsönös átjárhatóság
- vidUP: indul a magyar mobilvideo-megosztó portál
- Alföldi: digitális esélyegyenlőség a zászlón
- Saját gyártású videókat kínáló hazai portál
- Zhoriben: új kapcsolatépítő weboldal lovári nyelven
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Az Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány elnyerte a Kyndryl Alapítvány támogatását
A Kyndryl Alapítvány, a Kyndryl filantróp ága bejelentette, hogy a magyarországi Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány egyike annak a hét országból származó 11 nonprofit szervezetnek, amelyek a Kyndryl Alapítvány első támogatási körében adományban részesülnek.