Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden

MTI Sajtóadatbank, 2007. július 5. 09:17

A Magyar Telekom (MT) integrált ügyfélszolgálati központot hoz létre Szegeden, az új call centerben 2008 végén már négyszáz alkalmazott szolgálja ki a cég partnereit - mondta Ferenci Richárd, a T-Com ügyfélszolgálati igazgatója szerdán a Tisza-parti városban.

A központnak helyet adó épület alapkőletétele előtt az igazgató kifejtette: az MT több mint egy éve döntött ügyfélszolgálati tevékenységének egységesítéséről, így a vezetékes, a mobil- és az internetüzletággal kapcsolatban álló partnerek a jövőben egy központhoz fordulhatnak.

Az átszervezés a hatékonyság javítását is célozza, így a cég optimális méretű, négyszáz körüli alkalmazottat foglalkoztató call centreket hoz létre, amelyek részben üzembiztonsági okokból a főváros és Szeged mellett Sopronban, valamint Nyíregyházán működnek majd. A folyamat Budapesten már el is kezdődött, ott a MT egy csepeli ingatlanban vonta össze az eddig különböző helyeken működő ügyfélszolgálati központjait.

A szegedi helyszín kiválasztását alapos kutatómunka előzte meg. A döntés egyebek mellett azért esett a csongrádi megyeszékhelyre, mert a fővárosban már nagyon erős a munkaerő-piaci verseny a megfelelő alkalmazottakért - közölte az igazgató.

Szegeden már működik a cég egy kisebb, 60-70 fős call centere. Itt már az idei évben elindul az integrált ügyfélszolgálat, amely 2008 első negyedévében átköltözik az új, 2000 négyzetméteres bérelt központba.

IT ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A kiberbiztonság üzleti felelősség, nem csupán informatikai feladat

Téves az az elképzelés, hogy a mai technológiai környezetben – gondoljunk csak a mesterséges intelligencia ugrásszerű fejlődésére – bármilyen vállalati érték biztonságban van az optimális kibervédelmi feltételek megteremtése nélkül. Míg korábban ennek kiépítése vagy elhanyagolása kizárólag a vezetők kezében volt, ez most megváltozik. Négy és fél évvel a hatástalannak bizonyuló NIS irányelvet követően az Európai Unió 2022-ben elfogadta és kihirdette a szélesebb kört érintő NIS2 irányelvet. Bár a kibertan törvény hatályba lépésének dátuma október 18-a, de az érintetteknek már most el kell kezdeniük a felkészülést, hogy a kijelölt határidőre képesek legyenek megfelelni az elvárásoknak.

2024. február 29. 11:33

Új korszak jön az 5.5G, a mesterséges intelligencia és a felhő alapú megoldások integrálásával

A küszöbön álló 5.5G-korszak jegyében mutatta be legújabb innovációit és megoldásait a Huawei Technologies az idei Mobil Világkongresszuson. A vállalat várakozásai szerint az 5.5G technológia kereskedelmi forgalmazása már idén elkezdődik, amely lehetővé teszi új alkalmazási területek kiaknázását. A közelgő új, 10 Gigabites mobilszélessáv korszakában a szolgáltatóknak a kiváló minőségű hálózatépítésre kell törekedniük, hogy ki tudják használni az 5.5G technológia nyújtotta új lehetőségeket. A Huawei partnereivel együtt világszerte már több mint 20 városban működött közre 5.5G hálózatok kereskedelmi telepítésében és tesztelésében.

2024. február 28. 20:26

A WiFi 7 jelentősen javítja majd a vezeték nélküli vállalati hálózatok teljesítményét

A vezeték nélküli technológiák és szabványok gyors fejlődése új lehetőségeket teremt a vállalati WiFi hálózatok teljesítményének, megbízhatóságának és lefedettségének növelésére. Ugyanakkor azt tapasztaljuk, hogy az új szabványok gyakran anélkül váltják egymást, hogy valóban lenne idejük megvetni a lábukat a piacon.

2024. február 28. 17:33

A Lenovo mindenki számára elérhetővé teszi a mesterséges intelligenciát

2024. február 26-án a Mobile World Congress 2024-en (MWC 2024) mutatta be a Lenovo legújabb portfólióját, mely célzottan AI-eszközökből, szoftverekből és infrastrukturális megoldásokból áll, valamint bemutatott két olyan proof-of-concept* eszközt, amelyek újraértelmezik a hagyományos PC-k és okostelefonok formavilágát. A vállalat felfedte a hibrid AI térnyerésének jövőjét is, ezért egy több készüléket, szoftvert és szolgáltatást tartalmazó koncepciót vázol fel a nagyobb személyre szabhatóság, együttműködés és hatékonyság érdekében.

2024. február 28. 16:04

Már a gyerekünk hangján követelnek tőlünk pénzt: hogyan kerülhetjük el, hogy csalók áldozatává váljunk?

Minden szülő legrosszabb rémálma felvenni egy ismeretlen számról érkező hívást és azt hallani, hogy a gyermeke segítségért kiált. Aztán az állítólagos “emberrabló” szól bele a telefonba, és váltságdíjat követel, ellenkező esetben soha többé nem láthatjuk a fiunkat vagy a lányunkat. Az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint a csalók a jövőben egyre gyakoribbá váló telefonos átverések során a mesterséges intelligenciára támaszkodva súlyos érzelmi és anyagi károkat okozhatnak az áldozatoknak.

2024. február 28. 11:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30