Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden

MTI Sajtóadatbank, 2007. július 5. 09:17

A Magyar Telekom (MT) integrált ügyfélszolgálati központot hoz létre Szegeden, az új call centerben 2008 végén már négyszáz alkalmazott szolgálja ki a cég partnereit - mondta Ferenci Richárd, a T-Com ügyfélszolgálati igazgatója szerdán a Tisza-parti városban.

A központnak helyet adó épület alapkőletétele előtt az igazgató kifejtette: az MT több mint egy éve döntött ügyfélszolgálati tevékenységének egységesítéséről, így a vezetékes, a mobil- és az internetüzletággal kapcsolatban álló partnerek a jövőben egy központhoz fordulhatnak.

Az átszervezés a hatékonyság javítását is célozza, így a cég optimális méretű, négyszáz körüli alkalmazottat foglalkoztató call centreket hoz létre, amelyek részben üzembiztonsági okokból a főváros és Szeged mellett Sopronban, valamint Nyíregyházán működnek majd. A folyamat Budapesten már el is kezdődött, ott a MT egy csepeli ingatlanban vonta össze az eddig különböző helyeken működő ügyfélszolgálati központjait.

A szegedi helyszín kiválasztását alapos kutatómunka előzte meg. A döntés egyebek mellett azért esett a csongrádi megyeszékhelyre, mert a fővárosban már nagyon erős a munkaerő-piaci verseny a megfelelő alkalmazottakért - közölte az igazgató.

Szegeden már működik a cég egy kisebb, 60-70 fős call centere. Itt már az idei évben elindul az integrált ügyfélszolgálat, amely 2008 első negyedévében átköltözik az új, 2000 négyzetméteres bérelt központba.

IT ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Deloitte ismét vezető minősítést kapott a felhőalapú IT-szolgáltatások terén

A Deloitte a Gartner Magic Quadrant for Public Cloud IT Transformation Services 2022 jelentésében vezető minősítést kapott, a legmagasabb helyezést elérve az „Ability to Execute” (megvalósítási képesség) és a „Completeness of Vision” (teljeskörű vízió) terén. 

2022. augusztus 12. 13:59

Megérkezett a Huawei új, nagy teljesítményű zászlóshajó notebookja

Új csúcskategóriás notebookkal bővül a HUAWEI MateBook-széria: augusztus 15-től Magyarországon is elérhető a HUAWEI MateBook X Pro. A modell ultravékony magnézium fémházzal, 14,2 hüvelykes 3,1K-os HUAWEI Real Color FullView kijelzővel rendelkezik. 

2022. augusztus 11. 17:25

Augusztustól itthon is kapható a Huawei legújabb, nagy képernyős notebookja

Hazánkba is megérkezik a Huawei legújabb notebookja, az új HUAWEI MateBook D 16, amely 15.6”-es gépházban 16”-es FullView kijelzőt kínál. Ez a gépméret könnyű hordozhatóságot, míg a nagyméretű kijelző, valamint a gyártó által elsőként ebben a modellben alkalmazott 16:10-es képarány kényelmes és hatékony feladatvégzést tesz lehetővé. 

2022. augusztus 11. 15:42

A legnépszerűbb szoftverek kreatív munkához

Ha olyan szoftvert keresünk, amellyel a kreatív munkát végző szakemberek csodálatos dolgokat hozhatnak egyszerűen létre, bizony nem kell sokáig kutakodnunk. Számos nagyszerű szoftver közül válogathatunk a világháló széles palettáján!

2022. augusztus 11. 11:42

A felhőalapú rendszerek is lehetnek energiatakarékosak

Egyre intenzívebben tapasztaljuk a klímaváltozás környezeti hatását, mely nem csak az élő szervezetet viseli meg, de az infokommunikációs eszközök és adatközpontok megfelelő működését is nehezíti. A tech cégeket, különösen a felhőszolgáltatókat a fokozódó energiahiány mellett az adatok ökológiai lábnyomának enyhítése is kihívások elé állítja, miközben évről évre emelkedik az internethasználók száma. 

2022. augusztus 10. 14:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új HR vezérigazgató-helyettes a Yettelnél

2022. augusztus 11. 11:21

Most lesz csak igazán fontos érteni az energiacímkéket

2022. július 31. 12:17

Hetedik éve sikeres az ABB női esélyegyenlőséget célzó mentorprogramja

2022. július 25. 12:40

Így mutatkozik meg a háború hatása a kriptovilágban

2022. július 19. 16:24