Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden

MTI Sajtóadatbank, 2007. július 5. 09:17

A Magyar Telekom (MT) integrált ügyfélszolgálati központot hoz létre Szegeden, az új call centerben 2008 végén már négyszáz alkalmazott szolgálja ki a cég partnereit - mondta Ferenci Richárd, a T-Com ügyfélszolgálati igazgatója szerdán a Tisza-parti városban.

A központnak helyet adó épület alapkőletétele előtt az igazgató kifejtette: az MT több mint egy éve döntött ügyfélszolgálati tevékenységének egységesítéséről, így a vezetékes, a mobil- és az internetüzletággal kapcsolatban álló partnerek a jövőben egy központhoz fordulhatnak.

Az átszervezés a hatékonyság javítását is célozza, így a cég optimális méretű, négyszáz körüli alkalmazottat foglalkoztató call centreket hoz létre, amelyek részben üzembiztonsági okokból a főváros és Szeged mellett Sopronban, valamint Nyíregyházán működnek majd. A folyamat Budapesten már el is kezdődött, ott a MT egy csepeli ingatlanban vonta össze az eddig különböző helyeken működő ügyfélszolgálati központjait.

A szegedi helyszín kiválasztását alapos kutatómunka előzte meg. A döntés egyebek mellett azért esett a csongrádi megyeszékhelyre, mert a fővárosban már nagyon erős a munkaerő-piaci verseny a megfelelő alkalmazottakért - közölte az igazgató.

Szegeden már működik a cég egy kisebb, 60-70 fős call centere. Itt már az idei évben elindul az integrált ügyfélszolgálat, amely 2008 első negyedévében átköltözik az új, 2000 négyzetméteres bérelt központba.

IT ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az utazások elengedhetetlen kelléke – BOOX Palma!

A BOOX tavaly szeptemberben mutatta be legújabb mobil e-papír készülékét, amely a csúcsteljesítményt az E-Ink kijelzővel és a telefon méretű dizájnnal ötvözi, így tökéletes választást jelent útközben is.

2024. február 22. 12:56

Az AOC bemutatja az elegáns otthoni és irodai monitorok új korszakát

A kijelzőspecialista AOC izgatottan jelenti be legújabb B3 sorozatának bevezetését, amely a modern otthoni és irodai környezetekhez tervezett belépőszintű B2C monitorok újragondolt változata. Az új B3 termékcsalád két 23,8 hüvelykes (60 cm) (AOC 24B3CF2 és 24B3CA2) és két 27 hüvelykes (68 cm) (AOC 27B3CF2 és 27B3CA2) modellel indul, amelyek IPS panellel és Full HD felbontással rendelkeznek. A 100 Hz képfrissítési sebességgel, USB-C csatlakoztathatósággal és 65 W tápellátással ez a négy monitor frissített dizájnnal és továbbfejlesztett teljesítménnyel egyesíti magában a modern otthonok és vállalkozások változó igényeit.

2024. február 21. 13:02

A kiberbűnözők célpontjainak közel 43 százalékát kkv-k teszik ki

A Statista adatai szerint a vállalkozások több mint 72 százalékát érte zsarolóvírus-támadás 2023-ban, ami messze a legmagasabb szám az elmúlt 5 évben. Azonban az Eurostat statisztikái alapján míg a hazai nagyvállalatok kiemelt figyelmet fordítanak az IT-biztonságra, addig a kkv-szektorról már nem mondható el ugyanez, mivel az erre költött összegek alapján az utolsó harmadban szerepel az európai országok rangsorában.* 

2024. február 20. 12:59

Informatikai alapú megoldások fejlesztése az ELTE-n

Második évét zárta a Biztonságkritikus nemzeti szolgáltatások és ipari infrastruktúrák védelme kiberbiztonsági, technológiai és szabályozási eszközökkel című Tématerületi Kiválósági projekt az ELTE-n.

2024. február 18. 15:17

Ismerd meg az ASUSTOR új WORM technológiáját!

Az ASUSTOR bemutatta a WORM technológiát, amellyel az adatbiztonság iránti védelmét hivatott erősíteni. Az új adatvédelmi funkció az ADM 4.2.6-ban került bevezetésre.

2024. február 18. 13:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30

Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en

2024. január 29. 16:07